Prolog

389 11 0
                                    

,,Tak jak na tom jste?" ozvalo se z vysílačky. ,,Musíme hlouběji do oceánu," odpověděl chlap. V městě Busan, v jižní Koreji je tajná laboratoř, která se zabývá existencí tvorů odlišných od lidí a obyčejných zvířat, aby na nich mohli dělat experimenty. Není to nic dobrého. Mají špatné úmysli.

Ponorkou se začli dostávat hlouběji a hlouběji do oceánu. ,,Vídite něco pane Lee?" opět se ozval nedočkavý hlas z vysílačky. ,,Už tu máme velkou tmu, se světly vidíme minimálně dva metry do dálky," frustrovaně si povzdechl.

Jakoby ponorka do něčeho narazila. Celá se otřásla a posádka tak tak udržela rovnováhu. ,,Co se děje?! No tak, co se tam děje?!" vykřikl hlas z vysílačky, když uslyšel hlasitou ránu. ,,Zatím nic," zašeptal Lee. V tu noc, se pan Lee jako jediný vrátil zpátky na hladinu.

---------

,,Máme to na kameře," objevil se Lee po týdnu v kanceláří jeho nadřízeného. ,,Jsem moc rád, že už jste v pořádku," pousmál se pan Sam. ,,Mám záběry z té noci," zopakoval. ,,Tak mi to ukažte," pobídl ho. Záběr se začal přehrávat na velké televizi. Sam netrpělivě čekal, co se bude dít. ,,Teď jsme v části, kde si myslíme, že jsme do něčeho narazili," vysvětlil Lee. Na obrazovce se před ponorkou, objevil obrovský rybí ocas. ,,No páni," vydechl. Poté se zase nějakou dobu nic nedělo. Ale v rychlosti, kterou nikdo nečekal, se na sklo ponorky přitiskl agresivní obličej mořského tvora. Tvrdým nárazem praskl čelní sklo a dovnitř se pomalu dostávala voda.

Cenil ostré zuby, kterými by i s ladností mohl roztrhat celou posádku. Nemohli si nevšimnout žáber na krku, dlouhé vlasy, které vlály ve vodě a tmavé až černé oči, které se ani v jednom nepodobali člověku. ,,Neuvěřitelné," dostal ze sebe Sam v úžasu, když se vzpamatoval z šoku, který mu tvor způsobil.

,,Kamera poté spadla a nahrávání se vyplo. Jakoby to monstrum čekalo na to, aby jsme neměli žádné důkazy toho, že nás tam skoro všechny zabilo," zamračil se Lee na obrazovku, kde na ně tvor cenil zuby. ,,Až na vás," kývl hlavou Sam. ,,Musím to mít!" zakřičel. ,,Je to nebezpečná bestie," podivil se Lee. ,,Říkám, že to musím mít!"


----

Nazdárek miloušci, tak tu mám nový příběh! Kapitolky ještě tak často vycházet nebudou, ale už tu máte takový začátek, tak snad se bude líbit! <3

Ocean eyes |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat