,, Jungkooku, tudy není cesta k tobě domů," zamračil se Joon. ,,Myslíš, že mám doma nějaké jídlo? Jdu do mekáče," ušklíbl se. ,,Fakt se divím, že nemáš žádné špeky z toho tvého jezení," zakroutil nad mladším hlavou. ,,Však jsem sportovec, hned to vycvičím," pohodil Kook rameny. ,,No jasný," kývl starší hlavou. ,,Tak se hlavně pořádně najez, měj se mladej," rozloučil se s ním starší a přešel přes cestu na druhý chodník. Jungkook mu jen mávl a dál se věnoval cestě, která ho zavede k jídlu, které ho zasytí.
,,Ach..To je vůně," blaženě obratil oči v sloup. Hned si vzal několik hranolek, které si narval do pusy. ,,Tohle je jídlo," zamumlal s plnou pusou.
Po ne moc vydatném jídle, si cestou domů zaběhal, aby se něřeklo. Pak pět minut stál u výtahu a rozhodoval se jestli si má vozit zadek nebo všechny ty patra vyběhnout a že jich bylo. ,,Uh jo, běžte, já se jen rozhoduji," pustil jednu slečnu, která se na něj koukala s pozvedlým obočím.
---------
,,Kurva...Už ztrácím kondičku," zhluboka dýchal a zavolal si výtah. Zmáčkl čudlík pro dvacátéšesté patro a to jedno poschodí, které už nedokázal vyběhnout vyjel výtahem. Celý spocený se dostal do svého bytu a jeho kroky hned zamířili do koupelny, kde si dopřál osvěžující sprchu.
,,If I was your boyfriend, I'd never let you go. Keep you on my arm girl, you'd never be alone. I can be a gentleman, anything you want. If I was your boyfriend, I'd never let you go, I'd never let you go," zpíval si, u toho se kroutil do rytmu písničky a sprchovou hlavici měl místo mikrofonu.
Po svém koncertě vylezl ze sprchového koutu a se smutným úsměvem se koukl na rohovou vanu, kterou kvůli nedostatku času dlouho nepoužil. Teď celý zdrcený seděl na rozházené posteli a věnoval se škole. Chybí mu dva roky do dokončení studia a kvůli častým zkoužkám to učení nemůže tak flákat jak na základce a střední.
,,Jak se učit na vasoké škole, aby se z toho jeden nezbláznil," vyhledal si černovlásek na Googlu a rozklikl první odkaz, který mu vyšel. ,,Ono je to tak jednoduše napsaný!" vykřikl zoufale a padl zády do postele. ,,Ale tak co, mám Namjoona," mykl rameny a všechny učebnice odkopl z postele.
Je sedm hodin večer, když už nechal svůj mozek odpočívat a jen seděl na gauči a koukal na pořad o vaření. Pokrm byl převážně z mořských plodů, takže jak se na obrazovce objevila ústřice, hned si vzpomněl na tvora, který byl zachycen na kameře a taky už na tvora, který je chycen a teď se musí trápit. Natáhl se pro mobil a opět klikl na odkaz co mu Joon poslal.
,,Stránka nenalezena?! To si dělají prdel?" naštvaně štěkl a nejradši by s mobilem hodil o zem. ,,Jak mohli," protřel si oči.
---------
,,Ani nevíš jak mě to mrzí," zašeptal zklamaně Jin a klekl si k nádrži, aby byl k bílovláskovi blíž. ,,Neměl jsem se snažit o nějaké sblížení, měl jsem ty vzorky vzít hned, pak by se ti nestalo tohle," ukázal na bledého tvora, který ho bez mrknutí pozoroval svýma modrýma očima. Připlaval k staršímu a chytil ho za nataženou ruku. Jin zalapal po dechu, když se jeho ruku obklopil chlad a mokro. ,,Taehyung," promluvil docela hlubokým hlasem. Bloňdák párkrát zamrkal. ,,Co?" vydechl překvapeně. ,,Jmenuji se Taehyung," zopakoval. ,,Myslím, že by jsi to měl vědět."
Mezitím co si Seokjin bral Taehyungovi vzorky se oba dva víc rozpovídali. ,,Teď sliny. Otevři prosím pusu," nasadil si rukavice a vzal si tenkou tyčinku. Jak Jin řekl, bílovlásek udělal. Starší si převzal sliny, které na dotek byly dost odlišné od lidských. ,,Díky," pousmál se a tentokrát se natáhl pro injekci. ,,No a krev," chtěl popadnout Taehyungovou ruku, ale on se mu vysmekl.
,,Dobře, tak později," mlaskl poraženě a všechno náčiní zatím odložil. ,,Tae vylez! Potřebuji o tobě vědět nějaké věci," křikl a rukou trochu rozvířil vodu, aby tím tvora přilákal. ,,Fajn, díky za spolupráci," zamračil se, když se nic nedělo. Nakonec siréna vystrčila hlavu z vody. ,,Konečně, jak tak dlouho vydržíš na souši," pozvedl obočí. ,,Umm..Tak dva dny, pak nám odchází vlhkost a naše kůže začíná schnout a můžeme z toho i umřít," mírně se na konci usmál. ,,Ou- dobře no, tak snad ti nebude tak dlouho trvat, aby jsi mi dal moč. Přece jen vodě ji hledat nebudu, takže by bylo fajn, kdyby jsi jednou semnou šel na wc," zapisoval si to Jin. Chlapec s ocasem jen mykl rameny a znova se schoval pod vodu.
---------
,,Nemusíš se mě bát, kdybych chtěl tak už ti dávno ublížím, prostě se mě chytni, ať nespadneš," řekl přísně Jin, když se ho Taehyung odmítal chytit. Právě byli na cestě na toalety, aby blondýn mohl dostat mladšího moč. Starší si jednu ruku obmotal kolem chudého tělíčka, aby mu pomohl udržet rovnováhu. Bílovlásek byl stále bez oblečení, tak to bylo pro Seokjina obtížné se nedívat na jeho intimní místo.
Mladší se vůbec nemohl pořádně nadechnout. Vadilo mu jak byl v takové blízkosti člověka, i když věděl, že to dělá pro jeho dobro. ,,Maličký, uklidni se," mile se na něho usmál, aby měl jistotu, že mu vážně nic neudělá. ,,Chci to zkusit sám, pak budu klidný," odpověděl mu mladší a trochu od sebe Jina odstrčil. Jenže, když udělal jeden krok bez pomocí, hned se ocitl na zemi.
ČTEŠ
Ocean eyes |jjk x kth
Fanfiction,,Srdce mé ovládla láska, nechci už ani pětník. Jediný kdo mě potěší, je můj vtipný námořník." top: Jungkook bottom: Taehyung Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze skupiny. "vypůjčila" jsem si jen jejich jména a vzhled.