30. chapter

99 11 1
                                    

Jungkook začal nalévat do skleniček rudou tekutinu. ,,To vypadá jako krev, ta vaše krev," zamumlal. ,,Naše krev? Ty máš snad jinou?" pozvedl obočí. Aniž by Tae něco řekl, zaryl si do ruky svůj dráp. ,,Co děláš?" vykulil černovlásek oči. Bílovlásek mu s menším úsměvem ukázl ruku, z které tekla namodralá tekutina.

,,Páni," natáhl k němu ruku a trochu si prst namočil do jeho krve. ,,Ani ne," uculil se a ruku rychle schoval pod vudu, ať se krev smije.

,,Tady máš," podal mu Jungkook skleničku s vínem. ,,Děkuji," opět si k tomu přičuchl a ve tváři se mu objevila stejná grimasa, jako předtím. ,,Jen to zkus, v krku tě to pěkně zahřeje," sám se napil, když malého pobízel.

Bílovlásek si cucl tekutiny. Musel se zakřenit. Moc mu to nechutnalo. Černovlásek se mu zasmál a do rukou vzal bloček s tužkou. Tae se zkusil napít znova, znova a znova, až měl v sobě jednu sklenku.

Jungkook ho kreslil a modroočko se trochu rozpovídal o svém životě v moři.

,,Agh.. Jsi tak krasný," povzdychl si, když ho tak okouzlujícího nedokázal přenést na papír. ,,Říkáš mi to docela často," uculil se Tae a tvářičky mu trochu zčervenaly. ,,Neříkej, že ti to vadí," ušklíbl se a k menšímu se přisunul blíž.

Taehyung se kousl do spodního rtu a zakoukal se do Jungkookových očí. Miloval, když mu černovlásek říkal, jak mu to sluší. Miloval ten pocit, že může být i krásný. Miloval, že tu byl někdo, kdo ho viděl i jinak než jako sirénu.

,,Nevadí," zašeptal.

---------

,,Jak dlouho to ještě bude trvat?" zamrmlal Tae. ,,No, ono to není tak lehké, když se neustále vrtíš," jemně se zamračil. ,,Mě už to nebaví," olízl si rty. Všechno měl ztuhlé, protože se nemohl tak moc hýbat, aby ho Kook mohl nakreslit, jak si přál. ,,To byl tvůj nápad," zakřenil se.

,,Vždyť ses na mě koukl nejméně šedesátkrát, to už mě musíš mít v hlavě, ne?" zakňučel a dopil svou třetí skleniču.

Jungkook se jen pousmál, protože měl bílovlásek pravdu. Má ho neustále v hlavě a na nic jiného nemůže přestat myslet. Má ho i ve snech.

Jungkookie, mě to už opravdu nebaví," sjel po vaně dolů. ,,Hezky si sedni," napomenul ho. ,,Vždyť, teď jsem se rozkreslil, nemůžu přestat," zakňučel zoufale a koukl na menšího, který měl kvůli alkoholu úplně skleněné oči.

Bílé vlasy měl rozcuchané, červené líčka i nosík, což mu přidávalo na roztomilosti. ,,Ty vypadáš," uchechtl se. ,,Krásně?" v očkách se mu zatřpitily hvězdičky. ,,Ano," vydechl a konečně odložil bloček.

,,Už se budeš věnovat mně?" párkrát zamrkal a natáhl k němu ruce, které černovlásek chytil do těch svých a jejich hřbet začal pusinkovat. ,,Já se ti věnoval celou dobu, kreslil jsem tě," ušklíbl se. ,,Ale nepovídal sis," ohrnul spodní ret.

,,Ty si povídal, teď už o tobě vím více věcí," začal palci hladit jeho tvářičky. Tae se láskyplně usmál a své ručky zamotal do Jungkookových vlasů, s kterýma si začal hrát. ,,Um... Nechtěl by jsi za-zamnou?" zčervenal.

Černovlásek trochu ztuhl. Hned si vzpomněl na tu noc. ,,Nevím," zašeptal chladně. ,,Oh," vydechl bílovlásek a trochu se od něho odtáhl. Myslel, že se už na to zapomnělo, vždyť mu odpustil.

,,D-dobře, nevadí," zakoktal se. ,,Asi... Asi už chci ven... Jít spát," šeptal potichu. ,,Ne, Taehyungie, ještě ne, prosím," chytil ho za bradu, aby se mu díval do očí. Modroočko, ale stále odvrácelo zrak, protože nechtěl, aby viděl, že zase pláče.

,,Voda je ledová, musel bych- agh, seru na to," začal si svlékat triko i se šortkama, zůstal jen v boxerkách a vlezl do té ledové vody. ,,Bože," zalapal po dechu a všude mu vyskočila husí kůže, ale hlavně, že je Taehyung šťastný.

Bílovlásek se přetočil na břicho a lehl si mezi jeho nohy. ,,Spokojený?" mile se usmál a malému setřel poslední slzičky. ,,Mhm," hmkl a na krk mu začal drápkem kreslit srdíčka a různé spirálky. Jungkook ho u toho hladil na ocase, což menšímu dělalo dobře, velmi dobře a párkrát se neudržel a potichu mu vzdychl do ouška.

,,Na ocas jsi dost citlivý, co?" políbil ho na špičku nosu. ,,Nikdo se mě tam ještě nedotýkal," přivřel spokojeně oči, když ho Kook znova pohladil. ,,Jungkookie~" zapředl. ,,Copak rybičko?" ušklíbl se. ,,Přestaň," kousl se do rtů.

Líbilo se mu, jak se ho dotýká, bylo to pro něj nové. ,,Vždyť se ti to líbí," otřel se líčkem o to jeho. ,,Nech toho, já tě snad provokuju?" jemně se zamračil, když černovlásek nechtěl přestat. ,,Neustále," zašeptal a palcem přejel po jeho spodním rtu.

,,Počkej chvilku," zamumlal a chtěl se z pod malého dostat. ,,Hned se vrátím," ujistil ho, když vylezl z vany. Tae se opět přesunul na záda a jako poslušný kluk čekal na Jungkooka, až se vrátí.

Po chvilce se Jungkook opravdu vrátil a měl sebou i misku s oříšky. ,,Tohle bylo proč jsi odešel?" zamumlal zmateně bílovlásek. ,,Nevím," uchechtl se nervózně Kook.

Misku odložil bokem a klekl si k vaně. ,,Už nejdeš zamnou?" posmutněl. ,,Už ne," olízl si rty. ,,Ale proč?" zatřepal se mu spodní ret. Že by se ho černovláske pořád bál? Nebo s ním nechce být? ,,Ne, není to nic hrozného, už jen nechci do vody," uklidňoval ho a u toho ho hladil na ocase.

,,Um... To je pupík?" naklonil hlavu na stranu, když si všiml dírky na místě, kde býva pupek. ,,Co myslíš?" zmateně se zamračil a předklonil hlavu, aby se na sebe mohl podívat. ,,Tohle," ukázal prstem.

,,Ne, to není agh~" vzdychl, když mu kolem toho přejel prsty. Jungkook se ušklíbl a pozvedl obočí. Tae si hned zakryl dlaní pusu a celý zčervenal. ,,Co to bylo?" olízl si rty a znova se tam prsty dotkl. ,,Nic," špitl potichu.

,,Nic?" pozoroval ho s pobavením a provokativně se prsty otíral o dírku, která malému přivádí slast. ,,Proč... Proč to děláš?" nahlas dýchal a snažil se odstrčit černovláskovu ruku.

Ale tím jak Tae polevil s přetahováním, se Jungkookovi špičky dvou prstů dostaly dovnitř. Bílovlásek zavřel oči, slastí zaklonil hlavu a nahlas vydechl. Prohl se v zádech a tím prsty zajely ještě hlouběji.

Černovlásek si skousl ret. Ten zvuk byl ráj pro jeho uši. Prsty pomalu začal kroužit a tím se mu dostalo více takových kouzelných zvuků. ,,P-prosím, ne, p-přestaagh," znova zaklonil hlavu. Celé tělo se mu třáslo návalu slastí.

Ocean eyes |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat