Bylo hodně pozdě, ale ani jednomu se nechtělo už spát. Navzájem se topili v očích toho druhého. Nemuseli ani mluvit a oba dva věděli, co se jim honí hlavou.
Taehyung k Jungkookovi natáhl svou ručku a jemně ukazováčkem obkreslil tvar jeho rtů. Studenými prsty se dotýkal kažidčkého místa černovláskova obličeje. Zlehka mu přejížděl přes lícní kosti, na bradu až krk a pak zajel prsty do hustých černých vlasů. ,,Miluju tě," zašeptal Jungkook.
Ucítil jak se bílovlásek zachvěl. Věděl, že tohle malému nemusel vysvětlovat. Věděl, že to pocítil. ,,Miluju tě," zopakoval po něm a pak ho konečně políbil. Tohle byl jejich první polibek s "miluji tě".
Jungkookovo tělo celé brnělo. Silné ruce obtočil kolem úzkého pasu mladšího a tím si ho k sobě přitáhl ještě blíž. Rukama zajel pod tričko, kde ho začal hladit po rozpálených zádech. Taehyung mu do polibku potichu zakňučel a celý se vyhoupl na černovláska.
Maličký se dotkl jeho tvářích stále studenýma rukama, čímž Jungkookovi projel mráz po celém těle. Modroočko se poté odtáhl, ale i tak mu zůstaval co nejblíž. Černovlásek ležel se zavřenýma očima a poslouchal Taehyngovo hluboké dýchání, když si opřel své čelo o to jeho.
,,Chci být s tebou napořád," pootevřel své tmavé oči, aby se mohl kouknout na ty modré, které se mu tak zvláštně třpitily. ,,Nesmíš mě opustit."
Bílovlásek se jen pousmál a zlehka mu začal pokládat polibky na tváře, až zase došel k rtům. Jungkook dlaněma sklouzl až na maličkého zadeček, který jemně začal mnout. ,,Mhmm," zapředl spokojeně maličký a trochu se zavrtěl.
Jungkook se od Taehyunga odtáhl a chvilku se na něj koukal. Měl mírně opuchlé rty z líbání, které pokrývala tenká vrstva slin.
Rychle přetočil pozice, takže se teď černovlásek nakláněl nad modroočkem. S nevinným kukučem vzhlédl nahoru na Jungkooka. Vměstnal se mezi jeho stehna a nalehl na malého. S nakloněnou hlavou ho pozoroval a prsty přejížděl po jeho krku, až na klíční kosti, které mu šly vidět díky volnému triku.
Nemohli od sebe odtrhnout oči. Ani když malému přetáhl tričko přes hlavu a odhodil ho někde na bok postele. Černovlásek se kousl do rtu, když byl před ním Tae celý nahý. Sedl si, takže se teď od malého úplně odtáhl a s touhou v očích se díval na každičkou křivku jeho těla.
A bílovlásek mu to bez potíží dopřával. Neměl důvod se stydět, takže se nijak nazakrýval. Černovlásek k modrookému natáhl ruku, kterou ho pohladil po tvářičce. Taehyungie párkrát zamrkal s pootevřenými rty.
Prsty jel dolů po krku, přes rychle zvedající se hruď, ploché roztimilé bříško, až ho nakonec trochu silněji chytil oběma rukama za pas a silně si ho přitáhl k sobě do klína, až maličký trochu vypískl leknutím.
Sklonil se nad ním a s větší dravostí Taehyunga začal líbat. Ale Jungkook byl od něho stále daleko, tak se musel opřít o lokty, aby se tak nemusel namáhat dostat se k němu blíž. Černovlásek mu jednu svou ruku položil na boční stranu krku a palcem ho hladil na tváři.
Taehyung mu nahlas vydechl do úst, když se o něj Jungkook otřel. Ten zvuk by černovláskovi podlomil kolena, kdyby stál, tak to udělal zas a zas a maličký mu vzdychal do polibků.
Jungkook se rychle dostal z trika a boxerek. Najednou se k sobě tiskli nazí, kůže na kůži. Kook se malého musel neustále dotkat, měl tak hebkou pokožku, jako malé miminko.
Bez přestání si s láskou vyměňovali polibky. Tae se pod Jungkookem kroutil slastí. Každý dotek mu zbůsobil mravenčení celého těla.
Černovlásek se polibky dostával níž, až na krk, kde si začal hrát s kůžičkou. Kousal ho a krk mu sem tam olízl. Bílovlásek těžce dýchal. Drtil Jungkookové vlasy, které měl zamotané kolem prstíků a na čele mu vyskakovaly kapičky potu.
ČTEŠ
Ocean eyes |jjk x kth
Fanfiction,,Srdce mé ovládla láska, nechci už ani pětník. Jediný kdo mě potěší, je můj vtipný námořník." top: Jungkook bottom: Taehyung Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze skupiny. "vypůjčila" jsem si jen jejich jména a vzhled.