2. chapter

119 12 0
                                    

,,Pane," zaklepe na dveře od kanceláře, pan Lee. ,,Pojďte dál," ozve se tlumeně. Do kanceláře vejde muž s dobře vysportovanou postavou v obyčejném obleku. Tvář patří snad andělovi. Obličej mírně protáhlý, výrazná čelist, plné, růžové rty. Černé, husté kadeře s ofinkou, která mu padala do očí, které jsou tmavé jako kousek uhlí. Na první pohled moc milý chlapík.

,,Nějaké pokroky?" otočil se na židli, aby byl čelem ke svému pracovníkovi. Muž středního věku, už s našedlými vlasy, pobídl Leeho, aby mluvil. ,,Oh ano- tedy ne, žádné pokroky nejsou. Je to jen pár dní," vysvětlil. ,,Tak co po mně chcete?" zavrčel Sam. Lee se už chtěl nadechnout, aby mohl dál mluvit, ale vyrušil ho mládenec, který bez zaklepání vtrhl do kanceláře.

,,Pane, pane," popadal dech a držel se na místě, kde má srdce. ,,Neučili tě klepat?!" zvýšil hlas nadřízený. ,,Moc se o-omlouvám," omluvně se uklonil. ,,Fajn, co chceš?" mávl nad ním rukou. ,,Volali, na druhé straně pobřeží. Chytili ho," jen co to dořekl, byl Sam na nohou a s panem Leem běželi po prázdné chodbě.

Doběhli do místnosti s několika monytory, které jsou napojeny na pár kamer. ,,Tady," ukázal muž na jednu obrazovku, kde je fotka celkem mladého tvora, který má v obličeji vystrašený výraz. Člověk v něm neviděl žádnou sílu, kterou předvedl jeho vyspělý druh.

,,Zatím nikdo není mrtví, jen jsou dva zranění. Nejspíš to bude nějaké mládě," vysvětlil situaci svému šéfovi. Sam se pro sebe ušklíbl. ,,Tak to nebude těžké ho nějak zkrotit, ten se hned podřídí, když má strach," uchechtl se a z fotky nespouštěl zrak.

Ještě tu noc, se na mladého mořského tvora, uzavřeného ve velkém akvariu, díval pan Sam. Mladík s rybím ocasem byl vystrašený ještě víc, než byl na té fotce. Velkýma světle modrýma očima pozoroval člověka, který se zlomyslně usmívá. Byl nalepený u rohu akvária, ale s jeho velikostí, kvůli ocasu, se i přes to, že se tak snažil, rozprostřel přes celou skleněnou krabici.

---------

,,Kurva," zamumlal. Jungkook nechápavě zvedl hlavu. ,,Neuběhl ani týden a už ho chytili," četl článek. ,,Dělej ukaž!" křikl a vytrhl Joonovi mobil z ruky. ,,Ach bože," musel si sednout na nejblížší lavičku. ,,Proč by to kurva dělali?" zařval, až vyplašil hejno holubů a pár lidí, kteří taky spěchali do práce, jak oni do školy, se na ně otočili. ,,To nevím, Jungkookie," povzdychl si a sedl si vedle něho. ,,Zdálo se mi o tom," zašeptal. Namjoon si povzdychl a pohladil ho po rameni.

Černovlásek byl celý den ve škole mimo. Nedokázal se na nic soustředit. Hlavu měl plnou toho článku. Nemohl uvěřit, že ho tak rychle dostali. Bylo toho na něho najednou moc, až se mu hlava točila.

,,Jeone, jestli neumíte pít alkohol, tak radši nepíjte. Neznámená, že jste dospělý, že tady po škole budete moct chodit opilý," napomenul ho učitel. ,,Mě se jen motá hlava," vysvětlil a musel se opřít o skříňku. ,,No a z čeho, že?" zakroutil nad ním hlavou.

Neřešil, že má ještě pár hodin, musel si zajít ven na čerstvý vzduch. V klidu si seděl na lavičce a zabíjel čas, sledováním videí na Youtube. ,,Když už jsi venku, tak by ses tomu mohl věnovat pořádně," objevil se vedle něho starší. ,,A jéjé, lesní muž je tady,"protočil nad ním očima. Namjoon mu dal jemný pohlavek, který Kook moc nevnímal.

,,Musíme mu pomoct," vyhrkl zničeho nic mladší, když mezi nima bylo už delší dobu ticho. ,,Vždyť to nejde," smutně na něho koukl. Černovlásek se tak moc kousl do rtu, až mu začla téct krev. ,,Sakra, musíš se uklidit. Pojďme ke mně. Udělám nám čaj," Joon vzal Kooka kolem ramen a společně vyšli k němu domů.

---------

,,Nepřeháníš to s těma rostlinama," zasmál se mladší, když vešli dovnitř. ,,Stává se tady z toho větší a větší džungle," dobíral si staršího. ,,Nemyslím si," pousmál se Namjoon a hned si to namířil do malé kuchyňky. ,,Vždy se tu cítím tak příjemně," vydechl mladší a malý byteček si prohlížel, jako kdyby tu byl poprvé. ,,To jsem rád," zvolal Joon.

U staršího doma to vypadalo jako pracovna nějakého starého přírodovědce. Všude papíry se zápisky, staré knihy, které by četl jedině Namjoon a rostliny po celém bytě. ,,Vždy, když jsem u tebe, tak se posunu asi tak o padesát let do minulosti," zasmál se Jungkook. Starší se jen pousmál a už nesl dva šálky čaje.

Ocean eyes |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat