10. chapter

87 13 0
                                    

,,Oh, dobrý večer, pane Kim," klidně se usmál pan Lee, když Jinovi zasvítil baterkou do obličeje. ,,Dobrý," zamumlal. Uhýbal s hlavou, aby mu ten chlap pořád nesvítil do očí, ale on jakoby schválně s tou baterkou hýbal stejným směrem. ,,Mohl by jste tu baterku odložit?" zavrčel. ,,Jistě, nevšiml jsem si," ušklíbl se. Jin se jen ironicky usmál. ,,Kam máte namířeno?" začal se vyptávat. ,,Za šéfem," zamumlal a protočil očima. ,,Pan Sam teď nemá čas, řeší něco s tou elektřinou," koukl se nahoru na strop, kde by teď měla svítit světla. ,,Můžete to dát nebo sdělit mně, já mu tu informaci pak předám," zašklebil se.

Ani pan Sam není dobrý člověk, ale tenhle nováček Lee, kterému se vede až moc dobře na jeho první měsíce, se mu nezdá ještě víc. ,,Ne, to je dobrý. Sdělím mu to sám, až bud mít čas," ucouvl pár kroků dozadu. ,,Nashle," slušně se Jin uklonil a poslepu se vydal zpět cestou, kterou přišel. Když došel do místnsti, kde býval Tae, tak se rozsvítilo. Bylo tu prázdno. ,,Zvládl to," hrdě se usmál. Potichu se procházel po "pokoji" a sem tam něco uklidil.

,,Ach...Ty kluku můj," smutně se usmál, když se na zemi zatřpitila velká šupinka z jeho ocasu. Vzal ji ze země a s úžasem ji pozoroval.

---------

,,Namjoone, neznámená, že už je devět hodin, že se ještě nesnažím učit na moje zkoušky," řekl dost nervozní Jungkook do telefonu. ,,Ano, já vím. Nevolal bych ti, ale..Ono je to tak trochu vážné," zašeptal. ,,Co se děje?" zeptal se mladší. ,,Um..No," odkašlal si. ,,Prostě se procházím po pláži a najednou mám před sebou toho tvora, kterého chytili," řekl Joon na jeden nádech. Jungkook se delší dobu neozýval.

,,Jsi tam?" špitl starší. ,,Děláš si prdel, že jo? Protože, já nemám čas na tvoje trapné vtípky," začal se Kook rozčilovat. ,,Jungkooku, z tohohle bych si nedělal srandu," zamračil se. ,,Prostě přijeď, jsem na pláži," a s tím to tipl.

Černovlásek si pro sebe začal nadávat a shazovat vinu na staršího, jestli neudělá zkoušky a nedostane se do dalšího ročníku.

Nastartoval auto a rozjel se ke pláži, na kterou chodí snad jedině Namjoon. Nic tam není. Jen malý obchod s koktejly. Zaparkoval kousek od místa, kde sedí hnědovlásek vedle něčeho velkého. Hned vyběhl z auta, aby se přesvědčil, že to třeba není jen nějaký delfín.

,,Nazdárek," pozdravil ho, až moc vesele Joon. Jenže Kook na to nijak nezareagoval. Jen mlčky hleděl na tvora, kterého měl před sebou. ,,To je jen nějaká figurína, že?" zamračil se a otočil se na Joona. ,,Cože? Ne!" vykřikl, když mu mladší nevěřil. ,,Vždyť dýchá," ukázal mu na břicho, které se trochu nazvedávalo.

,,Jakto, že jsi tak v klidu?" křikl po něm Jungkook. ,,Proč, po mně pořád řveš?" zamračil se starší. ,,Jako promiň, ale mám teď před sebou sirénu a ty tu jen v klidu sedíš. Vždyť si ho ani z té sítě nevymotal," hodil po něm písek. ,,Proboha, uklidni se," protočil očima. ,,Je moc těžký."

,,Bude jim vadit, že příjdou o jednu sklenku?" vzal staršímu z ruky sklenku a aniž by čekal na odpověděď, rozbil ji o nejbližší kámen, aby dostal něco ostrého, čím by mohl rozřezat síť, v které je tvor zamotaný.

---------

,,Ugh.. Je fakt těžký," zafuněl Kook, když se snažil s tvorem pohnout. ,,To ten ocas," oznámil Joon. ,,To vím," odsekl a společně sirénu posunuli víc na pláž.

,,Páni," vydechli oba v úžasu, když jeho ploutev pomalu mizela. Teď jakoby před nima nikdy žádná siréna nebyla. Mladší si klekl k chlapci, který měl na sobě jen košilku. ,,Všiml sis, že má fakt světlou pokožku?" udivil se hnědovlásek a mladší jen kývl.

Teď si vzal chlapce bez problémů do náruče. ,,Je lehoučký," zamumlal a z klučiny nespouštěl zrak. ,,Agh kurva! On má JEN košilku," málem ho z toho šoku upustil. ,,Jungkook, drž ho pevně! Je to jen obyčejná část těla. Mám to já i ty, tak neblbni," zamračil se na něho starší. Černovlásek pozvedl obočí. ,,Co je?" rozmáchl se rukama a společně došli k autu.

---------

,,Představ si, že by si ho musel tahat po těch všech schodech," zasmál se Joon, když společně vyjeli výtahem do nejvyššího patra. ,,Nevím, kde se vzalo číslo tvého IQ, ale tohle je mrakodrap, který má víc jak dvacet pater. Tahle věž má a vždy bude mít výtah," protočil, nad staršího hloupostí, očima. ,,No promiň," zamumlal a společně vešli dovnitř bytu. Jejich kroky hned zamířili do koupelny, kde hnědovlásek začal napouštět vanu.

,,Pomalu ho dej do té vany. Řekl jsem POMALU!" zavrčel Joon, když se sirénou mladší uklouzl ve své koupelně. ,,Kdyby jsi nebyl debil a nepostříkal by jsi mi celou koupelnu vodou, tak bych možná neselhal," zamračil se na něho. ,,Bože, radši běž," mávl nad ním starší rukou. ,,Vyháníš mě z vlastní koupelny?" vykulil nevěřícně oči a celý zlámaný se zvedl ze země.





Ocean eyes |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat