Snídaně je hotová a celý zmožený došel do ložnice, kde Jungkook ležel na posteli. V klíně má notebook, ale pozornost stejně věnuje mobilu, do kterého zběsile ťuká. ,,Pf... A já myslel, že spíš," zamračil se a špinavý talíř od jeho krve i se snídaní podal černovláskovi. ,,Um děkuji," zamumlal a všechnu elektroniku odložil.
,,Zajímavá kombinace," pozvedl obočí, když se pořádně podíval na talíř s jídlem. Různé ovoce se syrovými krevetkami. ,,Snažil jsem se," uculil se maličký a snažil se nějak schovat pořezané ručky. Jungkook se pousmál, ale do jídla se i tak nepouštěl.
,,Um.. Co to je to modré?" zvědavě koukl na bílovláska mezitím co to prstem setřel. ,,Ne ne ne! To je moje-" zaskočeně hleděl na černovláska, který si právě ten prst olízl. ,,Krev," povzdechl si.
,,Co- ugh," otřepal se a rychle se natáhl pro vodu, kterou měl odloženou na nočním stolku. ,,Proč sakra krev?" podíval se na Taehynga, který si ručky schoval pod triko. Černovlásek se zamračil a jediným hmatem malému vytáhl ruce z pod trika.
Špičky prstů byly špinavé od modré tekutiny, jako kdyby se bílovlásek rozhodl malovat prstama. ,,Co to má znamenat?" odložil talířky, aby nepřekáželi a modroočka si přisunul k sobě blíž. ,,Um.. To nic není," zastyděl se a snažil se ruce stáhnout k sobě, jenže Jungkook měl pevný stisk.
,,Co se stalo?" ptal se dál. ,,No," žužlal si spodní ret. ,,Však v pohodě, dej si na čas," uchechtl se. Maličký se mu vytrhl ze sevření a pomalu slezl z postele. ,,Kam jdeš? Však mi to normálně řekni, já ti nic neudělám," zmateně se na bílovláska koukal.
Ten se jen stydlivě usmíval a vyběhl z ložnice ven. ,,Ale no tak! Tae, pojď zpátky!" volal na něho, ale modroočko se neozýval, mohl jen slyšet rámus z kuchyně.
Taehyung hledal nůž, který použil a když ho našel, čapl ho za špatný konec. Ostrá část se zařezala do jeho kůže, takže s bolestním jeknutím nůž upustil. ,,Co to tam děláš?" uslyšel z ložnice.
V očích se mu leskly slzičky od bolesti, ale i tak se pro něj ohl. Tenotkrát ho vzal za dobrý konec a se sklopenou hlavičkou se pomalu vracel do ložnice.
,,Tae, co jsi tam dělal- ježiši, proč máš nůž v té ruce," zhrozil se a vyděšeně koukal na maličkého. ,,Tohle," předváděl, jak se dostala všechna ta krev na talíř. ,,Cože? Proboha, nech toho," vyskočil a opatrně kolem Taehyunga chodil, aby mu mohl vzít nůž. ,,Ještě si ublížíš," mrmlal si pro sebe, ale když si všiml dalšího říznutí, tak se zastavil.
,,Ty ses řízl, tímhle nožem, že?" natáhl se k němu a ostrou věc mu vytrhl z ruky. ,,Uhm," hmkl.
,,Proč jsi mi něco neřekl," zamračil se na malého. ,,Myslel jsem, že spíš, nechtěl jsem tě rušit," zamumlal se sklopenou hlavou. ,,I kdybych spal, mohl jsi přijít," chytil ho za bradu a tím mu zvedl hlavičku. ,,Možná jsem ti chtěl udělat překvapení," zašeptal smutně, když černovláskovi náladu nezlepšil, možná ji i teď zhoršil.
,,Pojď, ošetřím ti to," mírně se pousmál nad bílovláskovou roztomilostí. Mírně špulil pusinku a muchlal si spodní lem od trika.
Malého dotáhl do koupelny a ze skříňky vytáhl malou lékarničku, kde bylo všechno potřebné. Bokem si odložil jen dezinfekci a obvaz.
Taeho si přitáhl k sobě a svůdně se na něj ušklíbl, až menší ani nevnímal, že mu po kapičkách kape štiplavou tekutinu na ránu. ,,Vedeš si skvěle," jen co to dořekl, se jeho tvář zkřivila bolestí a do očí se mu nahrnuly slzy. ,,M-mám obrovský hlad, p-prosím, přestaň," fňukal a s rukou pořád cukal, což štípalo ještě víc.
,,Musí se to vyčistit," mírně se zamračil na drobka, kterému už tekly slzy.
---------
,,Přestaň, chci spát," zafuněl Jungkook, když kolem něj Tae neustále poskakoval. ,,Měl jsi spát, když jsem ti dělal snídani," ušklíbl se. Černovlásek jen protočil očima a natáhl se pro mobil.
Ta z kavárny : Tak to gratuluji
Ta z kavárny : Můžeme někdy někam zajít, co ty na to?
Ta z kavárny : Jungkooku, jsi tu?
me : promiň, hlídám jedno dítě, tak jsem se o něj musel postarat
me : jasně, někdy můžem zajít
Rychle odepisoval. Mezitím co Tae dělal snídani si spolu psali. Více se poznali a zjistil, že je Yuna skvělá holka, teda když ho zrovna neotravuje zpráváma. Najednou si uvědomil, jak ho maličký brzdí v několika věcech. Už si dlouho nebyl zaběhat, úplně to zanedbal, začíná mít nervy v háji, i když to měl vždy, jen se to teď zhoršuje a už mu ani nepříjde jako dobrý nápad ho nechávat samotného doma.
Už se tu rozkoukal a nebojí se zkoušet věci a na vše sahat. Hlavou mu proběhla myšlenka toho, jaké by bylo, kdyby ho tu už neměl. Očkem koukl po bílovláskovi, který se už uklidnil. Seděl na kraji postele a něco si pro sebe mumlal s našpulenou pusinkou. Takové neviňátko.
Nahlas si povzdychl a mobil odložil. ,,Pojď, přichystám ti vanu, něco ti tam pustím, ať se nenudíš," dloubl do Taehyunga, ať ho vnímá. ,,Tak jo," uculil se.
---------
Modrooký se už spokojeně nahříval v teplé vodě i s pěnou a pár svíčkami, i když bylo ještě světlo. Před vanou dal černovlásek stoleček i s notebookem, kde mu pustil Piráty z Karibiku a u toho si papkal křupavé plátky řas, které měl Kook v zásobách.
Mezitím co měl Tae pohodu, se Jungkook snažil vyměnit prasklou žárovku. ,,Jestli to tady bouchne, tak za to můžeš ty," prskl na malého, který jen pobaveně sledoval film a černovláska vůbec nevnímal.
Kook si povzdechl a vrátil se ke své práci. Bílovlásek ho naštěstí nijak nerušil, tak nemusel být ve stresu, ale jako na zavolanou mu začal zvonit mobil. Lekl se, až musel hledat rovnováhu na stoličce, na které stál, aby dosáhl až ke světlu.
,,Namjoone! Chceš, abych umřel?! Protože jestli jo, tak se ti to daří!" začal ječet do telefonu. Tae sebou cukl a s mírným zděšením Kooka sledoval. Vypadal děsivě. Nebezpečně se mračil. Jazykem narážel na vnitřní stranu tváře a hlavu měl mírně nakloněnou. Modroočko se trhaně nadechl.
,,Proboha, můžeš mě už někdy pozdravit i normálně nebo prostě musíš být originální? Jen volám, že se dostavím později, jen aby jsi věděl a nečekal netrpěli u dveří v ten čas, kdy jsem měl přijít," zamrmlal nakřáplým hlasem, když na něj mladší opět vyjel.
ČTEŠ
Ocean eyes |jjk x kth
Fanfiction,,Srdce mé ovládla láska, nechci už ani pětník. Jediný kdo mě potěší, je můj vtipný námořník." top: Jungkook bottom: Taehyung Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze skupiny. "vypůjčila" jsem si jen jejich jména a vzhled.