,,Musím za Namjoonem," vyhrkl černovlásek a rychle se postavil. Tae se na něj uslzeným pohledem koukl. ,,Co?"
,,Musím za Joonem, to byl jeho bratr," běhal po bytě.
,,Nemůžeš mě teď nechat tady samotného," nevěřícně na něj hleděl.
Jungkook se zastavil a smutně na Taehyunga pohlédl. ,,Namjoon mě teď potřebuje." Bílovlásek se mírně zamračil. ,,Tak půjdu s tebou," postavil se a pár kroky došel k černovláskovi. ,,Tae, neblbni. Vydržíš to tu, zachvilku se vrátíme," vzal si menšího obličej do dlaní a mírně se pousmál.
Modrooký se stále mračil. Hněv v něm stoupal. ,,Proč bych s tebou jako nemohl jít?" trochu ho od sebe odstrčil. ,,Nevydržím to tu bez tebe. Ne teď," přiznal si sám sobě se sklopenou hlavou.
,,Nemůžeš být takhle na mě závislý, někdy se vrátíš domů a co potom," tentorkát se zamračil on. Bílovláska tohle zarazilo. Rychle zvedl hlavu, aby zjistil jestli to Jungkook myslí vážně. Nikdy takhle nemluvil.
I jeho tahla myšlenka už napadla, ale nikdy by ji nevyslovil nahlas. Nikdy.
,,Nemůžeš mě teď nechat samotného!" zakřičel a nechal další slzy stéct po jeho tvářích.
Černovlásek si jen povzdychl a zakroutil nad menším hlavou. ,,Já teď musím."
Taehyungovi se zúžili zorničky. ,,Fajn," řekl už bez jediné emoce a odešel se zavřít do koupelny. Jungkook má pravdu, nemůže být na něm tak závislý.
,,Tae, pojď ven. Já to tak nemyslel, nic z toho," klepal mu na dveře. Bílovlásek neodpovídal, jen se naložil do studené vody. Vana začla být pokrytá tenkou vrstvou slizu, z toho, že se už dlouho nevyčistila. Celá koupelna zase smrděla.
,,Ale no tak," vtrhl do koupelny. ,,Však si běž," zamumlal a trochu si potopil hlavu. ,,Zachvilku jsem zpět," povzdychl si a nechal modroočka o samotě.
Když uslyšel bouchnutí dveří, zpozorněl. ,,Jungkooku?" řekl víc nahlas. Nic. ,,Jungkooku?!" zakřičel. To by ho už mohl slyšel. Nic. ,,On mě tu vážně nechal," zašeptal.
V těle mu vřel vztek smíchaný se smutkem. Zrychleně dýchal a vráska mezi obočím se stále zvětšovala, jak se stále mračil. Oči měl zase plné slz.
---------
Jungkook bez přestání bušil hnědovláskovi na dveře, až ho z toho bolely klouby na prstech. ,,Co tu děláš?" překvapeně zíral na černovláska, když mu otevřel. Namjoon vypadal děsně. Uslzené napuchlé oči. Načervenalá líčka a popraskané rty.
,,Přišel jsem za tebou," pousmál se a hned Namjoona objal. ,,Však se nic neděje," falešně se zasmál. ,,No jasně, tak proč jsi nepřišel?" vešel dovnitř, jako by byl doma. ,,Zpíval si kytičkám ukolébavky?" pozvedl obočí. ,,Tae se na tebe těšil," mírně se usmál. ,,A já taky," zašeptal.
Joon jen sklopil pohled a trhaně vydechl. ,,Já to už vím," položil mu ruku na rameno. ,,Vím co se stalo, bylo to ve zprávách," lítostivě se mu koukl do očí.
Namjoon se svým bratrem nikdy neměli báječný vztah, ale pořád to byl jeho rodina.
Hnědovlásek se znova rozplakal. ,,U-umřel. Teď nás d-doopravdy opustil," nahlas vzlykal. Černovlásek si ho jen znova přitáhl do objetí.
,,P-pohřeb má v n-neděli, tuhle," trochu se uklidnil a i s mladším si šli sednout na gauč. ,,Mamka to hned šla zařizovat," protřel si oči. ,,Jste pozvaní, oba dva," koukl na černováska, který se tvářil zmateně. ,,Ty i Taehyung, zaslouží si tam být, on ho přece znal," vysvětlil mu.
,,To přes Jina jsem se dozvídal všechny ty věci o laborce," řekl mu své tajemství. ,,Oh.. A já si myslel, že jsi agent," zasmál se Jungkook, což donutilo k úsměvu i staršího.
,,Dnes tě nenechám samotného, půjdeš ke mně. Uděláme si fajn večer," objal ho kolem ramen. ,,Děkuji," posmrkl a šel si sbalit potřebné věci.
,,Jak příjdeme, bude Taehyung nejspíš uražený a nedivil bych se, kdyby mi z bytu udělal krycí bazén," nervózně se zasmál. ,,Zase jste se pohádali?" pozvedl obočí Joon. Kook jen mykl rameny. ,,Tak jdem," pousmál se hnědovlásek.
---------
,,Tae, jsme doma! Jsem říkal, že to bude rychlovka," ozval se Jungkook ve dveřích. Maličký vykoukl z koupelny a celý se rozzářil. Málem spadl jak se rychle rozběhl k těm dvoum. Černovlásek se pro sebe usmál a roztáhl ruce, aby ho mohl bílovlásek obejmout, ale ten ho jen obešel a skočil do Joonovi náruče.
Jungkook zaraženě stál s roztáhlýma rukama a koukal na to samé místo, kde byl před nějakou chvílí modroočko. ,,Ahoj prcku," pevně ho objal. Taehyung se začal červenat a stydět. ,,Ahoj," špitl potichu.
,,Myslel jsem, že nepříjdeš," uculil se stydlivě. ,,Ale prosimtě,"cvrnkl ho do nosu.
,,Ehm ehm...Neruším?" ozval se podrážděně černovlásek. Bílovlásek se na něho jen mírně zamračil a potichu zasyčel. ,,Ty po mně budeš- jen počkej," pohled mu oplatil.
,,Pusť ho teď, Namjoon si jde odložit věci," chtěl modrookého od hnědovláska odtrhnout. ,,Nee, nech mě!"zapištěl a ještě víc se natlačil k Namjoonovi. ,,Proboha," vydechl a sám vzal brunetkovi věci, které odnesl do pokoje pro hosty.
,,Dnes chci spát s tebou," zazubil se. Joon vykulil oči. ,,Cože?"
,,No, že budeme spolu spinkat," nejistě se usmál. ,,Oh takhle.. No, ještě uvidíme," nervózně se zasmál.
,,To taky záleží na Jungkookovi," uchechtl se. ,,Ale- vždyť jsi nejstarší, můžeš to ty rozhodnout," usmál se. ,,Ale tohle není můj dům, nemůžu mu tady rozhodovat," mile se pousmál.
,,Klidně si s ním spi, mně je to jedno," zavrčel černovlásek za nima. ,,Oh," vydechl hnědovlásek a modroočko se šťastně usmál.
Teď zase nějakou dobu kapitolky nebudou, jedeme na dovolenou, takže budu vydávat tak nějak po 19. buďte šťastní a mějte se rádi <3
ČTEŠ
Ocean eyes |jjk x kth
Fanfiction,,Srdce mé ovládla láska, nechci už ani pětník. Jediný kdo mě potěší, je můj vtipný námořník." top: Jungkook bottom: Taehyung Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze skupiny. "vypůjčila" jsem si jen jejich jména a vzhled.