,,Jungkookie," šeptal černovláskovo jméno stále dokola. ,,Sakra, co se děje?" zamračil se a vzal si bílovláskův spocený obličej do dlaní. Palci mu setíral kapičky potu, ale bylo to zbytečné. Jakoby se jen nad těmi doteky potil ještě více.
Tae zaklonil hlavu dozadu a zhluboka dýchal. Motala se mu hlava a měl mžitky před očima. Nakonec si svůj jediný kus oblečení přetáhl přes hlavu a před Jungkookem byl úplně nahý. Kook zatajil dech a s vykulenýma očima pozoroval tělo modrookého.
Olízl si rty a ruce přemýstil na jeho boky. Taehyung byl stále horký, snad ještě i víc a dlaně měl z jednoho doteku úplně mokré. Byl úplně zmatený, proč se tak menší chová. ,,Řekni mi, co se děje, pořád se tu kroutíš a kňučíš," už zavrčel, protože se odpovědi stále nedočkal.
Bílovlásek se od něj odtáhl a opět se natáhl na studené kachličky, tak aby se jich každičká část jeho těla dotýkala. Černovlásek z něho nemohl odvrátit zrak. Probral se, až se mu dole začal rýsovat nepříjemný pocit. ,,Do prdele, teď ne," zatlačil si silně dlaní na svůj penis, který se pomalu začal probouzet.
Najednou se pot na čele neleskl jen Taehyungovi. Kook byl celý červený, že v takové situaci, kdy absolutně neví co se děje, myslí na takové věci, na které by teď vůbec neměl. ,,Úplněk," vydechl po chvilce Tae a hlasitě vydechl.
Jungkookovi se rozbušilo srdce a z rtu, do kterého se kousal, už mu tekla krev. Naklonil se nad bílovláska, který měl pevně zavřené oči. ,,Pojď si lehnout do ložnice," řekl potichu. Taehyung otevřel své oči, které byly snad ještě víc modré, než kdy byly. Leskly se a měly tam náznak slz ze zoufalství.
,,Vždyť tam bude horko," vyhrkl rychle a tím, jak se chtěl posadit se čelem bouchl do toho Jungkookového. Oba dva zaúpěli bolestí. ,,Promiň," omluvil se černovlásek, i když za nic nemohl. ,,Budu tam s tebou a budu tě ochlazovat," chytil modroočka za zápěstí a vytáhl ho do sedu.
Opřel si bolavé čelo o to Taehyugové a čekal na nějakou odezvu. Jen mlčky kývl. Kook si ho hned vzal do náruče a menší si své ruce obmotal kolem jeho krku a nohy kolem pasu.
Opatrně ho položil do postele, která ho hned začla ještě víc zahřívat. Nespokojeně kňučel a z oči mu už tekly slzy. ,,Vydrž chvilku," pohladil ho po spocených vlasech a vyběhl z ložnice. Mladší si otíral slzy a pot, který mu stékal po celém těle.
Rukama jezdil po svém celém těle, aby to trochu uklidnil. Potichu vzlykal a vzdychal. Jak bývá ve svém těle s ocasem a v moři, nikdy to nemělo takový těžký průběh. ,,Dost!" křikl.
Jungkook si hned pospíšil. Celou dobu bojoval s ledem, který mu přimrzl k formě, tak vzal celou plastovou desku a utíkal zpátky za Taem. ,,Jsem tu," zasekl se v pohybu, když uviděl, jak se menší osahává a u toho zoufale vzdychá.
Zhluboka se nadechl. ,,Tohle není vhodná doba, tohle není vhodná doba," opakoval si pro sebe. Došel k posteli a nad bílovláskem se naklonil. ,,Hej klídek, uklidni se," chytil mladšího za ruce, ať se sebe už nedotýká. ,,Není mi d-dobře," vydechl trhaně. ,,Já vím," zatnul zuby, když se silou snažil led z formy dostat ven.
---------
Mladší zalapal po dechu, když se kostka ledu dotkla jeho hrudi. Černovlásek jezdil ledem po celém jeho těle. Od hrudi, až po podbříšek a pořád dokola. Taehyung se už mírně sklidnil, jen ležel se zavřenýma očima a zrychleně dýchal.
Jungkookové oči pořád sklouzavaly na penis menšího. Kousl se do rtu a ledem se dotkl špičky. Tae nahlas vydechl a v pěstích sevřel prostěradlo. Kook byl jak v transu.
,,C-co... Co to děláš?" vydechl z těžka, když mu s tím černovlásek stále jezdil po jeho délce. Ten nic neříkal, jen se koukal jak na doteky reaguje modroočkové tělo. Ledem vyjel až nahoru k plným a červeným rtům menšího.
Jemně přes ně přejel ledem a nad tím, jak dokonale to vypadalo si olízl rty. ,,Je ti líp?" zašeptal. ,,Ano," Tae pootevřel pusu a tím se mu trocha ledu dostala do úst.
Jungkooka už to tam dole začlo bolet z tého napjaté atmosféry, která v ložnici vládla. S přivřenýma očima se koukal, jak se menší hraje s ledem, který má v puse. Tak moc se cítil trapně. Dlaní si přejížděl po své chloubě přes látku šortek, které měl na sobě.
,,Jungkooku," vydechl Tae a zkoumavě na černovláska koukal. Kousal si spodní ret, měl zakloněnou hlavu a pevně zavřené oči. Bílosvláskovi zašimralo v bříšku. Netušil co to jeho tělo teď dělá.
S vykulenýma očima sledoval, jak se Kook začal třást a nahlas vydechovat. To, že se začal pocit ještě víc, úplně odhodil. Teď měl před sebou černovláska, který byl z té činnosti, kterou dělal, taky úplně spocený.
Nahlas vydýchýval orgazmus. ,,Jungkook-ah?" špitl bílovlásek. Kook rychle otevřel své oči a pohlédl na Taehyunga, kterého měl pod sebou a upřeně se na něj kouká. Celý zčervenal. Menší taky zčervenal. Nevěděl co to černovlásek dělal. Neuměl ani popsat to jak se u toho cítil, když poslouchal jak Kook vzdychal.
---------
Dobrou půl hodinu bylo mezi nima ticho. Jungkook se stále červenal. Takhle trapně se ještě nikdy necítil. Koukal se někam za malého a u toho po něm stále přejížděl novým ledem. Sám nechápal, proč se mu to tak vymklo kontrole. Nahlas si povzdychl. ,,Kook- nic neříkej...Prosím," skočil mu do řeči černovlásek.
Bílovlásek se pousmál a svou spocenou ručku natáhl k Jungkookové tváři. Jemně ji hladil. Černovlásek měl zavřené oči. Jeho dech se uklidnil a celé jeho tělo se uvolnilo, když ucítil, jak se ho modroočko dotkl.
,,Je ti líp?" zeptal se znova. Tae jen pokrčil rameny. Bylo mu líp, ale věděl, že tohle ještě nekončí. Celé tělo se mu pořád lesklo od potu a led na rozpáleném těle rychle tál. Chvěl se a co nejvíc se tiskl k Jungkookovi, i když mu to přidělávalo ještě větší horko.
ugh...Co to ten Jungkook prováděl? ':o
ČTEŠ
Ocean eyes |jjk x kth
Fanfiction,,Srdce mé ovládla láska, nechci už ani pětník. Jediný kdo mě potěší, je můj vtipný námořník." top: Jungkook bottom: Taehyung Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze skupiny. "vypůjčila" jsem si jen jejich jména a vzhled.