Jungkookův plán na skvělý filmový večer mu moc nevyšel. Teda, ti dva se bavili, to jen černovlásek seděl na kraji gauče jako uschlá pecka.
Maličký mu vůbec nevěnoval pozornost. Kdykoliv když na něho chtěl promluvit, odešel. Cukl sebou, když se ho dotkl. Nenáviděl jak křehké to mezi nimi je.
,,Do nekonečna a ještě dál!" postavil se Tae na gauč, z kterého pak seskočil s nataženou rukou jako superman. Joon se mu začal smát a dál předváděli různé scénky z pohádky.
Jungkook se k nim nezapojoval, jen se natáhl pro mobil a už automaticky rozklikl chat s Yunou.
me : tak nakonec ta neděle nic
ta z kavárny : Woow.. Napsal jsi jako první xd
ta z kavárny : Teď jsem ti to taky chtěla napsat, budu dělat výpomoc v jedné restauraci, někdo teď bude mít pohřeb, tak tam bude hodně lidí
Černovlásek ji jen hodil zobrazeno. Tak nakonec se přece jen uvidí.
,,Hej, co se děje?" drkl do mladšího vysmátý hnědovlásek. ,,Nic?" pozvedl obočí. ,,Co by se mělo dít?" pohodil rameny a mírně protočil očima. ,,Dobře dobře," rozcuchal mu vlasy a vrátil se zpátky za bílovláskem, který se bez mrknutí kouká na mikrovlnu, kde puká popcorn.
,,Jdu spát," řekl jako hotovou věc a zvedl se z gauče. ,,Počkej počkej, vždyť je právě deset hodin a děláme popcorn," snažil se ho ještě zdržet. ,,No a," mávl nad tím rukou a zalezl do koupelny.
,,Co se mezi vámi zase stalo?" otočil se na malého, který už měl pohled spadlý do země. ,,Nic," špitl. ,,Ani se nesnaž mi tady něco nalhávat," jemně se zamračil. ,,Asi jo," povzdychl si.
Joon si sedl na gauč a pobídl modroočka, ať začne povídat. ,,Jen jsme se trochu pohádali," pohodil rameny a šel si sednou vedle hnědovláska.
Kook právě vyšel z koupelny a tak se ti dva utichli. ,,Dobrou noc, Jungkookie," mile se usmál na mladšího. ,,Dobrou," zamručel a pohlédl prázdným pohledem na Taeho, který se tvářil smutně. Trhaně se nadechl a zmizel v ložnici. Byl zklamaný.
,,Tae, musíme se naučit odpuštět. Tohle Jungkookovi rtu do hlavy pořád, ale on je prostě on, tvrdohlavec, ale ty to můžeš být moudřejší. Omluv se mu, odpusť mu," zašeptal a upřímně na malého koukl. Modrooký seděl se sklopenou hlavou a kousal si ret.
,,Já přišel jsem o svého bratra. Nebyli jsme dobří parťáci, nikdy jsme nebyli, spíš jsme se bavili jako nějací známí. Odešel od nás a já mu to nikdy neodpustil. Většinu života jsem mu dával všechno za vinu a teď mi ho někdo zastřelil a my se nikdy neobjali, nikdy jsme neblbli jako bratři a už taky nikdy nebudeme, nenech si to vzít," oči se mu zalili slzami.
Taehyung zvedl pohled, když uslyšel jak posmrkl. Bylo zvláštní vidět zase někoho brečet, někoho jiného než byl on sám. Přisunul se k Namjoonovi blíž a nějak si ho přitáhl do objetí. Nevěděl co dělat.
---------
Namjoon i Tae se odebrali společně do pokoje pro hosty. Oba dva byli dost unavení. Povídali si dlouho do noci a u toho si sem tam vždy poplakali, ale i tak menší nedokázal zavřít oči.
Neustále se převaloval a házel s peřinou na všechny strany. Postel byla malá, takže ani neměl moc místa. S potichým povzdechem vstal a rovnou odešel z pokoje.
První ho napadlo, že by si zalezl nachvilku do vany, ale pak očima zabloudil k dveřím od ložnice, kde už Jungkook spal.
Pomalu otevřel dveře a vlezl dovnitř. Do nosu ho udeřila příjemná vůně Jungkooka. Mírně se pousmál a v hlavě si přehrával ty slova co mu Namjoon říkal. Docupital k posteli, do které si opatrně lehl, aby černovláska nevzbudil. Nenechá si ho vzít.
V pokoji bylo horko, tak se ani nepřikrýval, jen si ještě sundal boxerky a celý se ze zadu nalepil na Kooka. ,,Um..Tae?" řekl v polospánku.
Bílovlásek zatajil dech. Nechtěl ho vzbudit. ,,Promiň," vyhrkl rychle a čelem se opřel o jeho nahé záda. Černovlásek se zhluboka nadechl a pak se otočil čelem k malému.
Snažil se nechat otevřené, unavené oči, aby se mohl koukat na Taehyunga. ,,Co tu děláš?" zašeptal a nakonec nechal oči zavřené. ,,Nemohl jsem usnout," špitl a trochu se přiblížil k Jungkookovi.
Bylo ticho. Už si modrooký myslel, že usnul. Trhl sebou, když se ale blízko jeho ucha ozval ospalý hlas. ,,Proč ses mi vyhýbal?"
,,Um.. No, říkal jsi, že, ať na tebe n-nebudu závislý," vysoukal ze sebe. ,,Myslel jsem, že to tak pak bude lepší," zvedl oči. ,,Ano, říkal jsem to, ale nechci ať se mi vyhýbáš," zvedl ruku a jemně položil dlaň na bílovláskovo líčko. ,,Taky tě u sebe potřebuji," vydechl blízko jeho rtů.
Taehyung se trhaně nadechl a očima neustále sklouzával na Kookové rty, které tak dlouho necítil. ,,J-jak se nemám stát na tobě z-závislý, když mi děláš tohle," řekl sekaně. Jungkook se pro sebe ušklíbl a rukou z líčka sjel na Taeho pas, kterým si ho přitáhl blíž k sobě, až se dotýkali nosy.
,,Už se mi nevyhýbej," zašeptal než se zlehka otřel o jeho rty. Tae slabě přikývl a vydechl mu do úst. Opatrně začal s rty pohybovat.
Bílovlásek zavřel oči a začal mu polibky oplácet. Jungkook mu nasál ret a Tae nad tím potichu vzdychl. Rychle otevřel oči, aby se ujistil jestli ten podivný zvuk, který z něho vyšel, slyšel i černovlásek. Slyšel. Viděl jeho nepatrný úsměv.
,,Jaká nádhera tě poslouchat," zamumlal mu do rtů a tím přivedl malého do rozpaků. Znova se mu přisál na rty. Náruživě mu okusoval rty a modroočko mu potichu vzdychal do úst.
Rukou ho hladil po zádech, až zajel i na holý zadeček, který zmáčkl. Tae otevřel pusu v němém výkřiku a tím se mu Jungkook dostal jazykem do pusy. Bílovlásek opět nevěděl co dělat, takhle daleko ještě nikdy nedošli.
Špulil zadek, aby se cítil Kookův dotyk co nejvíc. Spokojeně vzdychl, když mu ho začal mnout, až to sem tam zabolelo. Byl ještě tak citlivý, takže stále potichu mrčel a vdychal mezi polibky.
Ani černovlásek se nemohl toho pocitu nabažit. Jazykem mu proskoumával pusinku a kdykoliv se dotkl jeho jazyku, tělem mu projela silná vlna potěšení. Jeho mužství bylo už vztyčené. Chtěl víc.
Rychle otevřel oči. Nemohl mu ublížit. Odtáhl se od bílovláska, který hned zmateně otevřel oči. ,,Už stačí," zašeptal a ještě víc se odtáhl, aby dal najevo, že je opravdu konec.
Taehyung se zatvářil zklamaně a rukou se natahoval pro černovláska, aby se k němu vrátil, aby se mu vrátil ten příjemný pocit. ,,Bolí mě to, Jungkookie," fňukl a konečně chytil jeho ruku do té své.
Ten se zmateně zatvářil a nechal malého, ať mu ruku táhá k sobě, až pod peřinu. Vykulil oči a nahlas vydechl, když se dotkl Taeho vzrušení.
Udiveně koukal na bílovláska. Naléhavě mu hleděl do očí, které zářili modrou barvou. Pohledem ho prosil. Rozklepanou rukou ho zlehka pohladil po celé jeho délce.
,,Agh.." nahlas zalapal po dechu. Zhluboka dýchal, neodvracel pohled. Stále se chtivě koukal na Jungkooka.
Silně ho zmáčkl a Taehyung slastí zaklonil hlavu a toho černovlásek využil. Rty se mu přitiskl na krk. Vystrčil jazyk. Rukou pod peřinou začal jezdit nahoru a dolů a bílovlásek se celý roztřepal. Hruď se mu vyditelně zvedala.
jsem zpěěět!!
ČTEŠ
Ocean eyes |jjk x kth
Fanfiction,,Srdce mé ovládla láska, nechci už ani pětník. Jediný kdo mě potěší, je můj vtipný námořník." top: Jungkook bottom: Taehyung Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze skupiny. "vypůjčila" jsem si jen jejich jména a vzhled.