Uběhla půl hodinka a Joon od bílovláska odešel. ,,Taehyunga to mrzí," objevil se opět u Kooka. ,,Řekl ti jméno?" překvapeně zvedl hlavu od mobilu. ,,Ano," pousmál se. Jungkookem opět projela žárlivost. Starší se vůbec nemusel snažit, aby si ho Tae oblíbil, ani se jménem nemusel bojovat. Za to on, málem ho utopil.
,,Nemrač se, nezáleží na tom, jestli mně to jméno řekl, úplně si přeslechl to hlavní," pozvedl hnědovlásek obočí. ,,Teď to potrvá mně, než se k němu dostanu," povzdechl si. ,,On se k tobě taky bude muset znova dostat, bojí se, že ti opět ublíží, ať už bude úplněk nebo nebude," smutně se usmál.
,,Jestli to tak bude každý úplněk," kousl se do rtu. ,,Přilákal mě zpěvem... Nádherným," zašeptal. ,,Je to siréna," uchechtl se.
---------
Už je to týden co se vyhýbají. Mezitím co Taehyung jí, si Jungkook dělá hygienu. Jediná konverzace co přes den proběhne je "dobré ráno" a "dobrou noc". Tae je celé dny zavřený v koupelně a Jungkook má nos v učebnicích. Zkoušky už má za dva týdny.
,,Kurva," vydechl podrážděně, když už mu zbívala jen jedna cigareta. Rychle to všechno zmizelo za tu dobu, co má u sebe Taehyunga. Zhluboka se nadechl a i přes všechny protesty, které mu v hlavě křičeli, si poslední cigaretu zapálil.
Tentokrát se nezavřel na balkoně, ale pochodoval sem a tam a smrad roznášel všude po bytě.
Taehyung nad tím pache, který se dostal i do koupelny, musel nakrčit nos. Pomalu se postavil na rozklepané nohy a došel ke dveřím. Bílovlásek odchází z koupelny jen dvakrát a to ráno a večer, když se Jungkook sprchuje. Když jde na wc, musí se tam na tu minutku snést, ale to je většinou ticho.
Pootevřel dveře a hned uviděl jak Jungkook chodí po bytě s nějakou divnou bílou tyčinkou, z které jde ten smradlavý kouř. Pociťoval tu jeho nervozitu a to jak unaveně vypadal. Věděl, že se teď všechno zhoršilo.
Jejich psychické stavy. Málokdy spali přes celou noc, jídlo nebylo pravidelné a binec, který se tu hromadí. Jungkook nemá žádnou motivaci na nějaký úklid.
Z koupelny vylezl úplně a opatrně došel do kuchyně, kde se Kook opírá o kuchyňskou linku. Díval se do země. ,,Ahoj," pípl menší. Černovlásek sebou celý cukl a rychle hlavu natočil směrem, kde bílovlásek stál.
Nic neřekl, jen se na něj zmateně koukal. Už vůči němu nepociťoval takový strach, ale tím jak si o tom nijak nepromluvili a nechali to se špatným koncem, tak na něj Jungkook nemá dobrý názor, i když za to maličký vůbec nemůže.
,,Co to je?" ukázal na cigaretu, která se za tu dobu o něco zmenšila. ,,Smrdí to," sklopil pohled a začal si hrát s prsty. ,,Um.. Nic," zamumlal a rychle ji tipl o dřez a vyhodil do koše. ,,Tak jo," špitl. Stále stál na místě a pozoroval jak černovlásek otevírá okna, aby se to tam provětralo.
,,Tak jo," zopakoval šeptem a pomalu se otočil, že se vrátí do koupelny. Věděl, že se nijak neposunou, ale že to je až tak špatné? Povzdychl si a položil se do vody, která už opět zapáchala, ale nebyl nikdo, kdo by to tam uklidil.
---------
Jungkook usnul při učení. Byl opřený o čelo postele tak, že ho zítra bude celé tělo bolet a učebnice měl poházené po celé posteli. Noční stolek byl plný dalších knížek, koš byl plný smuchlaných papírů a plechovek od energy drinků. Po celém pokoji bylo rozházené oblečení. Židle se málem převažuje z té tíhy. Ponožky všude poházené.
Tae hned z koupelny vylezl, když se Jungkook zase zavřel v pokoji. Měl obrovský hlad a nechtělo se mu čekat, až by se šel černovlásek sprchovat, aby se mohl jít najíst. Ani by se toho nedočkal.
ČTEŠ
Ocean eyes |jjk x kth
Fanfiction,,Srdce mé ovládla láska, nechci už ani pětník. Jediný kdo mě potěší, je můj vtipný námořník." top: Jungkook bottom: Taehyung Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze skupiny. "vypůjčila" jsem si jen jejich jména a vzhled.