34. chapter

80 9 0
                                    

Než Jungkook vůbec stihl dojít domů, jeho mobil už oznamoval příchozí zprávy od jisté servírky. Jen nad tím s úsměvem protočil očima a odemkl vchodové dveře. Hned jak vešel dovnitř, skočil mu do náruče bílovlásek. ,,Ježišmankote," hekl a rychle malého chytil pod zadek, aby nespadl.

,,Moc jsi mi chyběl," zahuhňal mu do krku. ,,Ale prosimtě, vždyť jsem byl pryč stejně dlouho jako ty předešlé dny," zasmál se a zlehka ho po zadečku poplácal. ,,Ne, byl jsi pryč delší dobu," ještě víc se na něco namáčkl.

Jungkook byl mile překvapen z Taehyunga, nikdy ho takhle nepřivítal.

,,Možná jen o patnáct minut," uchechtl se a tím si zasloužil zamračený pohled. ,,Nevím kolik to je, ale myslím, že to bylo ještě déle," mykl rameny a už z černovláska seskočil. ,,No jasně, ty kecko," zakroutil nad ním hlavou.

Pohodlně se usadil na gauč a ze zadní kapsy od kalhot vytáhl mobil, který stále sem tam pípl. ,,Proč je ten budík tak divný?" podivil se modrooký, když si sedal vedle černovláska. ,,To není budík," zasmál se mu.

,,To mi jen přichází zprávy," uculil se na napučeného bílovláska. ,,Nemrač se, každý se někdy splete a určitě se bude plést ten, který tohle vůbec nezná," cvrnkl ho do nosíku, který si hned protřel.

,,Hm," protočil očima a trochu se od Jungkooka odtáhl, aby mohl trucovat.

,,Ty naděláš," opět se mu zasmál a konečně rozklikl zprávy.

Neznáme číslo : Ahojky, tady Yuna, ta z kavárny

Neznámé číslo : Zmokl jsi? Už se zase pořádně rozpršelo hihi

Neznámé číslo : Až budeš doma, prosím ozvi se :D

Jungkook nahlas vydechl přebytečný vzduch a tím upoutal Taehyungovu pozornost.

Koukal se na černovláska s mírným úsměvem. Zamyšleně se mračil, když se koukal do mobilu. Kousl se do rtu a nenápadně se opět k němu přisunul. ,,Copak, už nejsi uražený?" koukl se na menšího.

,,Jsem," lehce se zamračil a pohledem sklouzl na mobil, kde měl černovlásek otevřený chat s dívkou z cukrárny. Než stihl Tae rozlouskat, co tam bylo napsané, Jungkook rychle mobil vypl.

Nic s dotyčnou nechtěl mít, ale i tak by si to modroočko mohl špatně vyložit a to nechtěl. ,,Co tam bylo?" zmateně vzhlédl. Rád se koukal s černovláskem na videička, tak proč teď nemohl. ,,Nic zajimavého," pousmál se a hřbetem ruky pohladil maličkého po líčku.

---------

Tae byl naložený ve vaně. Dnes ještě nebyl, tak ať se trochu namokří, ať to nemá nějaké následky. Jungkook dělal lehký oběd, který ještě neměli, když v tom mu znova pípl mobil. S nezájmem se pro něj natáhl.

ta z kavárny : Už je to doba, co sis zobrazil mé zprávy a stále jsi mi neodepsal. Je vše v pořádku?

,,Ah bože, dotěrná," protřel si oči a pokusil se o krátkou omluvnou zprávu. Odpověď přišla hned, ale to už se zase věnoval obědu. Nechtěl mít rozvařené nudle, jen kvůli jedný holky.

Se spokojeným úsměvem došel do koupelny, kde Tae jen tak ležel a koukal se do blba, ale hned co si všiml černovláska se rozzářil. ,,Uvařil jsem oběd," pousmál se a sedl si vedle vany.

Byly to obyčejné nudle se sojovou omáčkou, jen Tae tam měl kousky masa a slaniny, ať mu to víc voní. ,,Děkuji," uculil se a převzal si horkou misku s jídlem. Když byl ve své pravé podobě, tak ho miska tolik nepálila.

Ocean eyes |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat