32. chapter

81 7 2
                                    

Jungkook nad tím přemýšlel hodně dlouho. Dokonce už společně leželi v posteli a mlčky se koukali na strop. ,,Jestli nevíš- sh," utišil malého, který už skoro usínal. ,,Já vím, že mi to trvá, ale i mě to zajímá," zamumlal. ,,Copak ty nevíš, jak to cítíš?" překvapeně zvedl hlavu, aby mohl na černovláska vidět.

Jen se stydlivě usmál a pohodil rameny.

,,Milovat znamená- počkej, milovat? To je něco jiného," jemně se na Kooka zamračil. ,,Ale ne, ty trdlo, je to jen víc intenzivnější," uchechtl se černovlásek a jemně bílovláska pohladil po vláskách.

,,Milovat znamená, že ti je s dotyčným dobře, cítíš se s ním šťastný, pociťuješ radost v jeho přítomnosti a i když ho slyšíš jen v telefonu, cítíš se s ním v bezpečí. Víš, že máš v něm oporu. Důvěřuješ mu a on tobě. Někdo kdo ti pomůže, že jsi s někým na kom ti záleží a jemu záleží na tobě. Znamená to, že spoutu domácích poviností, třeba vaření, neděláš z povinosti, ale taky pro něj. Aby jste měli krásný domov, vaříš s láskou a tebe pak těší, jak mu to chutná. Milovat znamená taky, že... Že to klape i v jiných aktivitách, dospěláckých, že tě vzrušuje a víš, že by sis uměl představit mít sexuální život několik let."

Tae se už nadechoval, že se zeptá, ale byl Jungkookem umlčen. ,,Ne, nepřerušuj mě, pak se zeptáš."

,,Milovat znamená, že si s ním dokážeš plánovat budoucnost, že s ním chceš mít rodinu. Taky, když je třeba problém, například nějaké krize, nemoc, tak máte jeden druhého a budete stát při sobě. Ale to ovšem není vždy jednoduché.

Je v pořádku mít strach o toho druhého. Znamená to, že člověk nemyslí jen na sebe, i když i tohle je důležité, ale to je zase něco jiného. Milovat vyjadřují i ty malé maličkosti, polibek na čelo, mazlení, povídaní o všem do půlnoci, kytička nebo romantická večeře. Procházky, držení se za ruce, úsměvy, objetí, když usínáte, pohlazení.

Milovat je podívat se na druhého s láskou a klidem. Milovat je, když tě dotyčný přinutí k úsměvu, když se ti kvůli němu rozletí motýlci v břiše," u toho malého polechtal na bříšku, což Taeho rozesmálo.

,,Ale! Tohle bylo jen ohledně partnera, můžeš milovat rodiče, sourozence, babičku i dědečka, taky třeba kamarády. Milovat můžeš své mazlíčky nebo domov. Taky můžeš milovat sebe samotného, to je velmi důležité. No, je toho moc a kdybych to měl všechno spatlat dohromady, tak by z toho byl obrovský zmatek a taky by to bylo na dlouho. Mně by se uškvařil mozek," zasmál se, ale sám.

Shlédl dolů na modroočka, který spokojeně oddechoval. Byl natisklý na Jungkookovou silnou ruku, kterou objímal. ,,Doufám, že jsi poslouchal do konce," řekl si jen tak pro sebe.

---------

,,Jste normální?!" křičel po Leeovi Sam, až mu sliny létaly. Lee si utřel stále klidný obličej. ,,Několikrát vám říkám, ať se do mých věcí neserete! Proč jste ho kurva zastřelil?!" vrazil mu, až agent zavrávoval. ,,No, mluvte! Máte prostor mi to vysvětlit, jinak vás zachvilku čeká to samé," zavrčel.

,,Dobrá. Vás nenapadlo, že by o tom mohl komukoliv říct? Zachvilku by se sem dostala policie, kdyby zůstal na živu a všechny by nás zavřeli," odpověděl klidně a u toho si třel uhozenou tvář. ,,Dal mi slib, Seokjinovi jsem důvěřoval, zklamal mě, ale i přes to udělal pro mě hodně a zasloužil si žít nový život, nikdy mě nezradil, až do teď. Vůbec jste ho neznal! Přiserete se do mé laboratoře a vše si začnete brát do svých rukou, ale Lee, nezapomeňte, že vedle mě jste stále ten druhý. Já jsem tady šéf, tak se neserte do mých věcí!" zaječel. ,,Vypadněte," zavrčel a ukázal mu dveře.

Agent bez odmlouvání opustil místnost a nechal rozzuřeného Sama samotného. Byl rudý od vzteku. Nedokázal pochopit proč ho i Lee zradil. Všichni se pomátli od té doby, co měl u sebe sirénu. Přitom se mu zdál jako férový muž.

Ozvalo se tiché zaklepání, které Sam málem přeslechl.

,,Dále," zvolal a do kanceláře mu vešel poměrně mladý pracovník. ,,Co chceš?" cmukl šéf. ,,Pane," uklonil se. ,,Našli jste jeho tělo? Máte ho zpět?" začal se ptát ohledně Jina. ,,Bohužel nic, ale- tak co po mně chceš?" zvedl zamračený pohled. Mladík těžce polkl.

,,Nemáme ho zpět, ale víme kdo to udělal," pyšně se usmál, i když tahle zpráva vůbec nebyla k úsměvu. ,,To vím taky, ty tupče," protřel si unavené oči. Pracovníkovi hned úsměv zmizel. ,,Sám se ten parchant přiznal a teď vypal," zamumlal. ,,Ano pane," uklonil se a odešel.









Po dlouhé době kapitolka!!! Bylo toho teď hodně a já neměla čas, ale je to na světě!! Musela jsem si najít inspiraci na povídaní o lásce, protože to co Jk vysvětloval jsem zatím nezažila. (partnerskou lásku, chápem, že?) tak jsem to neuměla napsat, takže je v pořádku, kdyby se vám to zdálo takové...No, víme. :DD Užívejte každičký den prázdnin!! <3

Ocean eyes |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat