6. chapter

90 14 0
                                    

S Jinovou pomocí se dostal na toalety. ,,Ublížil jsem ti?" zeptal se ho starší, když ho pustil. ,,Ne," špitl a omluvně na Seokjina koukl. Moc ho podceňuje. ,,Mohl by jsi mi věřit, bude to vše trochu jednodušší," mile se usmál a otevřel jednu kabinku od záchodu.

,,No a jak se to dělá?" zamumlal Tae, když oba dva stáli před záchodem. Blondýn se zaskočeně koukl na bílovláska. ,,To jako vážně?" pozvedl obočí a mladší jen kývl. ,,Ugh...Dobře," přejel si jazykem po vnitří straně líčka a vydechl přebytečný vzduch.

,,Vem si svůj penis takhle do rukou, koukej, no a prostě čůrej," vysvětloval celý červený Jin s ruličkou od toaletního papíru v ruce přiložené na místě u své intimní partie. ,,Takhle?" ukázal mu mladší. ,,Ano, přesně tak," schválil mu to Jin, aniž by se na něho koukl.

Byla to rychlovka. Zachvilku staršímu podával skumavku plné tmavé tekutiny. Jin byl dost překvapený nad barvou moči. ,,Zajimavé," pozvedl obočí a jemně se na mladšího usmál. ,,Děkuji," pohladil ho po vlasech. Bílovlásek se nervozně pousmál a trochu se od něho odtáhl. Není zvyklý na tyto dotyky.

---------

,,On to video někdo smazal," zamračil se Jungkook na Namjoona. ,,A co jsi čekal, tohle je video, které by se do světa dostat nemělo, dost se divím, že to tam bylo těch pár dní," zasmál se mu Joon. ,,Aha," zamručel a více se opřel o autobusovou sedačku. ,,Měl jsem si to stáhnout," protřel si unavené oči. ,,To co se stalo, se stát mělo," pokrčil rameny starší. ,,Všechno má svůj důvod i tohle," mladší nad ním jen protočil očima. ,,Moc mi nepomáháš," podrážděně vydechl.

,,A ty moc přeháníš. Beztak ses na to video díval každý večer, to už musíš mít v hlavě každou bublinku, která se tam objevila," uchechtl se. ,,Vůbec mi nepomáháš," zamračil se na něho a vystoupil z autobusu, který zastavil u zastávky kousek od jejich školy.

,,To teď budeš pořád taková náfuka? Kde je ten usměvavý Jungkookie?" žďubal do něho hnědovlásek. ,,Neser Namjoone, nemám náladu," štěkl mladší. ,,A kdy si náladu měl?" zamračil se starší. Jungkook na to radši nic neříkal. Nechtěl si ještě víc kazit den.

,,Dnes se už asi neuvidíme. Ty máš jen pět hodin a já končím až v sedm," řekl Joon do ticha. ,,Dobře," řekl černovlásek už klidně a jemně se na svého kamaráda usmál. ,,No vidíš, že to jde," hrdě na něho mrkl. Jungkookovi úsměv hned zmizel.

Mladší měl jen přednášky, takže všech těch pět hodin si dospal svůj spánek, místo toho, aby dával pozor a zapisoval si důležité věci. Celý zlámáný vyšel ven ze školy, kde na něho hned dopadly sluneční paprsky. Jungkook bolestně přivřel oči a z batohu si vytáhl sluneční brýle, které ještě zapomněl Namjoonovi vrátit.

Doma jen odhodil batoh do ložnice, převlékl se do volného oblečení a šel si ven zaběhat, aby si znova získal svou kondičku, kterou pomalu ztrácí.

---------

,,Doufám, že si se z minula poučil a dnes už bude vše bez problémů," mračil se na něho pan Sam. Taehyunga si přemystíl opět do malého akvária, aby nemusel dřepět u nádrže. Chlapec jen zasyčel a vycenil na něho ostré zuby. ,,Vytáhněte ho ven," rozkázal a dva muži se pustili do své práce. Opět popadli plastový utahovací kroužet na tyčce, s kterým tvora popadli kolem krku. Bílovlásek hned začal vřískat a různě sebou škubat.

Taehyungovi píchli nějaké uspavací látky, aby oni mohli dělat v klidu svoji práci. Napojili ho na několik hadiček. Injekcemi do něho dostávali různé látky, které za ty roky namíchali. Párkrát se to nepovedlo, tak byl tvor opět požahát elektřinou.

Probral se celý polamaný na dně nádrže. Všude měl modřiny a píchance z injekcí. Jediným pohybem ho rozbolelo tělo ještě víc, než jen ležel. Najednou vedle něho dopadla ryba. Znamenalo to, že přišel Jin. I přes všechnu bolest vyplaval nad hladinu, aby se zase celý poraněný mohl staršímu ukázat.

---------

,,Nechci tu být," zašeptal mladší, když ho blondýn ošetřoval. Jin rychle zvedl pohled. Taehyung tady je míň jak týden a už se mu dějou takové hrozné věci. Starší ho chápal, ale co mohl dělat. Bůh ví co by se stalo, kdyby bílovlásek utekl. Ale bez jeho pomoci by to nezvládl. Nechtěl riskovat. Potichu si povzdychl. ,,Já vím," zašeptal.

,,P-prosím," zamumlal zlomeně a po tvářích mu tekly slzy, ale jeho obličej byl stále klidný. Seokjin si žužlal dolní ret. ,,Dostaň mě odsud," znova se ozval, když se stále starší neozýval. ,,Zabijou mě," zašeptal a vážně se na Jina koukl. ,,Um...Dobře," ozval se nakonec, protože poslední věta ho dostala. Nechtěl, ať se to chlapci stane. Má toho tolik před sebou a kvůli němu, klidně život riskovat bude.

Ocean eyes |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat