Jungkook se k menšímu přiblížil, až slyšel jeho splašené dýchání. Zavřel oči a zlehka se otřel rty o ty mladšího. Nasál ten plně růžový spodní ret, do kterého začal jemně kousat, aby bílovláskovi nijak neublížil.
Tae mu vzdychl do úst. ,,Pojď ven," zašeptal černovlásek a maličký jen omámeně přikývl. S pomocí se dostal ven. Oba dva pozorují, jak se jeho ocas ztrácí a když zmizel úplně, modrooký věnoval Kookovi jeden z opilých úsměvů.
Jungkook si pololehl, zapíral se lokty a Taehyunga si hladově prohlížel. Jeho vlhké vlásky se mu lepily na čelo. Skleněné očka s rozšířenýma zornička. Narůžovělá líčka a opuchlé červené rty.
Černovlásek ho chytil za ruku a ladně si ho přitáhl k sobě. Maličký si mu sedl na klín a naklonil se nad ním. Jungkook se na něj ušklíbl a mykl obočím. Tae se k němu sklonil, aby ho mohl začít líbat. Kook se musel pousmát nad tím, jak se bílovlásek stále snaží a tak se to líbání zvrtne vždy na dravé.
Jungkook se posadil a začal ho hladit po zádech. ,,Tae, Tae... Dost," zamumlal mu do rtů, ale modroočko ho neposlechl. Ještě víc se na něho přitlačil, aby mu mohl být co nejblíž. ,,Taehuyngu," zavrčel a malého štípl do zadečku, aby se uklidnil.
Ten mu jen vzdychl do úst a zadkem se otřel o černovláskův penis. Silně malého chytil za boky a odtáhl si ho od sebe. ,,Už stačí," řekl klidně a čelo si opřel o to jeho. Tae se ještě snažil dostat k jeho rtům, ale Kook vždy uhl. ,,Já chci ještě," zakňučel, když mu ten pocit začal chybět.
,,Stačilo," pohladil ho po tváři. Bílovlásek se zamračil a zorničky se mu trochu zůžily, ale jen na maličkou chvíly. Jungkook se jen uchechtl a znova si lehl na kachličky, tak aby mohl na malého vidět.
Taehyung teď vypadal tak nevinně, když byl na tom jeho klíně. Povrchně se na něj koukal a modrooký si toho všiml, takže na něj vyplázl svůj dlouhý jazyk. Delší, než mají lidé.
,,Damn," vydechl, když viděl tu délku. ,,To jak máš dlouhé?" pozvedl obočí. ,,By se ti hodil na dost věcí," ušklíbl se a Tae naklonil zmateně hlavičku. ,,Oh... Neviňátko vlastně neví," úšklebem se mu ještě zvětšil. ,,Lidské holky by tě milovaly," kousl se do rtu.
,,Jen kvůli mému jazyku?" opřel si hlavičku o Jungkookovu hruď a rukama ho objal kolem pasu. ,,To víš," uchechtl se. ,,Jsou divné," zamumlal.
,,Máš někoho v tom svém světě?" na kachličky si lehl úplně, aby si mohl hrát s bílými vlásky. ,,Jak bych já někoho mohl mít, to i samičky mají větší svaly než já," zachichotal se. ,,Není to tím, že jsi ještě mládě?" zkusil Kook. Pociťoval, že je Tae ještě mladý. Viděl to na jeho chování.
,,Nejsem mládě," nafoukl uraženě tvářičky. ,,To víš že jo," zasmál se Jungkook. ,,Nemyslel jsem jen samičky," vrátil se zpět k tématu. Tae zvedl hlavu a se zvědavostí se černovláskovi zadíval do očí. ,,Koho jiného?" kousl se do rtu. ,,No, sameček ne?" pobavením svráštil obočí.
Bílovlásek se zachichotal. ,,Co je?" zamračil se. ,,Vždyť to nejde," dál se chichotal. ,,Jak nejde? Co si myslíš, že jsem já? Já se za samičku teda nepovažuju," olízl si rty a vyčkával na Taeho odpověď.
,,Nemám nikoho," opět si s hlavičkou lehl a dál se k tomu nevyjadřoval. ,,To se mi líbí," znova mu začal prohrábávat vlásky. ,,Ty máš samičku? Nebo samečka?" optal se bílovlásek. ,,Já mám teď tebe," zašeptal, tak aby to i maličký slyšel.
Tae zvedl překavepeně hlavu. ,,Cože?" vydechl. ,,Um.. No, nechci aby jsi to... Má to být v dobrým," začal mumlal černovlásek. Modroočko na to nic neřekla jen ho silněji objal.
Kook mu zvedl hlavu a zlehka ho obdaroval sladkým polibkem. ,,Co to vůbec je?" špitl. Jungkooka to pobavilo, protože se líbají už dlouho a až teď se na to maličký zeptal. ,,Pusa," uculil se. ,,Co to znamená?" zakoukal se černovláskovi do očí.
,, Projev lásky, aby jsi ukázal, že máš někoho rád, asi," zčervenal. ,,Mít rád?" naklonil hlavičku na stranu. ,,No tak, neříkej, že nevíš co to je mít rád," trochu se zamračil. ,,Nevím," špitl potichu. ,,Víš, že to je hodně složité na vysvětlení? Každý to může cítit jinak a někdo třeba ani neví co to je, nebo neumí to vysvětlit, což je můj případ," opětoval mu oční kontakt. ,,Chci to vědět, chci vědět co je to mít rád."
,,No... Je spousta významů. K někomu, takže citově, mít příjemný pocit z něčeho a třeba jídlo," zkusil to vyhledat na internetu. ,,Mít rád je klidnější forma lásky, kdy máte partnera rádi bla bla," četl.
,,Jungkook," špitl černovláskovo jméno. ,,Hm?" hmkl, když dál hledat. ,,Nechci, aby jsi to četl, řekni mi to svými slovy, ze srdce, jak to cítíš," vzal mu mobil a odložil ho bokem. ,,Ale... Rybičko, víš...Víš jak je to složité?" chytil mu tváře do dlaní a trochu je zmáčkl.
Chvilku bylo ticho, vlastně dlouho, ale bylo to příjemné ticho. Jungkook přemýšlel jak by malému vysvětlil mít rád a Tae jen poslouchal bušící srdce.
A Jungkookovo vystvětlovaní si necháme na příště, přeji krásný zbytek dne <3
ČTEŠ
Ocean eyes |jjk x kth
Fanfiction,,Srdce mé ovládla láska, nechci už ani pětník. Jediný kdo mě potěší, je můj vtipný námořník." top: Jungkook bottom: Taehyung Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze skupiny. "vypůjčila" jsem si jen jejich jména a vzhled.