26. chapter

97 11 0
                                    

Tae celou noc nespal. Oči měl dokořán a pořád si přehlával v hlavě co se za tu chvilku vše stalo. Nikdy se tak necítil. Do teď mu z toho buší srdíčko. Nahlas vydechl a otočil se na bok, kde spokojeně spal černovlásek. Ústa měl mírně pootevřené a ofina mu padala do očí. Jednu ruku má pod bílovláskovým krkem a druhou ho objímá kolem pasu.

Modrooký se pousmál a ještě víc se k Jungkookovi přitulil.

Ráno bylo jako každé jiné, až na to, že černovlásek byl stále v posteli místo toho, aby byl ve škole. Na něm je nalepený Taehyung, který mu slintá na tričko. Až nějak po třech hodinách, konečně usnul, když si sám pro sebe pobrukoval ukolébavku, kterou mu zpívala jeho matka.

Jungkooka probudilo kručení v břiše, což probudilo i Taehyunga. ,,Co to je?" zamumlal ospale. ,,To nic, jen mám hlad," zasmál se. Posadil se a tím se mu bílovlásek skutálel do klína. ,,Jak ses vyspal?" láskyplně se na něj usmál a prohrábl mu vlásky.

Ten si jen protřel očka a nahlas si zívl. ,,Ještě bych spinkal," zamumlal a obličej zabořil do jeho podbříšku. Jungkook vykulil oči a nervózně se zasmál. ,,Co to děláš?" snažil se ho od sebe odtáhnout, ale menší se držel jako klíště. ,,No tak, Tae," vydechl zoufale.

Bílovlásek se uchechtl a tím ho pošimral. Trhaně se nadechl. ,,Prosím, není to dobrý," zamumlal a zkusil se naposledy od něj odtáhnout. Tae zvedl hlavičku a smutně na černovláska koukal. ,,Ty semnou nechceš být?" fňukl. ,,Ne, to ne. To jsem nikdy neřekl, jen... Je mi to tam nepříjemné," kousl se nervózně do rtu a doufal, že ho Tae poslechne a odtáhne se od něho.

Jeho prosby byly vyslyšeny a bílovlásek se nakonec odtáhl a uraženě seděl na kraji postele. ,,Nemusíš být hned naštvaný, já to myslím dobře," dloubl do něj prstem a vstal z postele. ,,Pojď," natáhl k němu ruku. Modrooký se na ni jen koukal a nic nedělal.

,,Fajn, jak chceš," ušklíbl se černovlásek a Taeho si přehodil přes rameno. Nahlas mu zapištěl do ucha a neustále se chichotal. Jungkook se nad tou roztomilostí musel uculit a políbil mu jednu půlku odhaleného zadečku.

,,Půjdu si zaběhat a pochybuju, že půjdeš semnou, tak tu teď budeš sám, ale můžu ti něco pustit," oznámil mu, když malého odhodil na gauč. Dlouho byl jen zavřený v pokoji a potřebuje si vyvětrat hlavu z těch negativních myšlenek.

Tae se hned pousmál, když černovlásek ukázal na televizi. Stále je z toho unešen a nedokáže pochopit jak to funguje. ,,Zachvilku jsem zpátky," naklonil se nad něho a políbil ho na čelo. Bílovlásek párkrát zamrkal a jiskřičky v očích se mu rozzářily. Jak milé gesto.

,,Roztomilé," vydechl a od malého se odtáhl. Pustil mu televizi, kterou byl hned pohlcen, a on mohl v klidu odejít.

---------

,,Můžeš mi vysvětlit, proč opět nejsi ve škole?" žačal hned Namjoon, když mu Jungkook zvedl hovor. ,,Nevím, Tae se mi omluvil, chtěl jsem být s ním," řekl trochu zádychaně, kvůli běhu. ,,Ew, jestli jste dělali něco tělesného, tak jsi mi to zvedat nemusel," zhnusil se starší. ,,Proboha, ty idiote! Šel jsem běhat," Jungkook celý zčervenal a obličej si schoval do jedné dlani.

,,Jsem rád, že jste se usmířili," řekl nakonec Namjoon. ,,Taky jsem rád," pousmál se nad tím, jak se teď k sobě mají. ,,Tak jo, tak si zaběhej. Už tě nebudu rušit, ale o té školy se ještě koukni," rozloučil se s ním hnědovlásek. ,,No jo, pořád," ukončil hovor.

Doma bylo ticho, které narušovala jen televize. Usmál se nad tím, jak roztomile Tae usnul na gauči. Byl schoulený v klubíčku a rty měl našpulené. Docupital za ním a klekl si k němu. Nestále se nad ním usmíval. Sundal ze sebe spocené triko a zůstal jen v kraťasech.

Tentokrát dal na Joonovi rady a než si zajde do sprchy, udělal si zdravou snídani, kterou si vzal za Taem do obyváku. Sedl si na gauč a malého hlavičku si položil do klína, tak aby ho neprobudil. Pozoroval jeho porcelánově bílou pokožku s sem tam lesklými šupinkami.

Byl z něho stále udiven, jako Tae z televize. Nedokázal uvěřit, že má u sebe sirénu. Tak nádhernou. A dal si s ním pusu. Směje se s ním a v noci se k němu tulí. Šťastně se zaculil a spokojeně začal jíst. 

Vůně ovoce, které má Jungkook na jídlo, malého probudila. Párkrát mlaskl a pomalu otevřel svá očka. ,,Co to voní?" zachraptěl. ,,Má snídaně," nabodl na vidličku banán a dal to bílovláskovi před obličej. ,,Ochutnej," pobídl ho. Tae věděl, že ho černovlásek už neotráví, ale pořád to je něco nového.

Pomalu otevřel pusu, Jungkook využil situace a nacpal mu to do pusy, až se zakuckal. ,,Promiň, ale trvá ti to a já mám hlad," pomohl mu se posadit a omluvně na něj koukl.

,,Ještě," mlaskl, když měl dojezeno. Bylo to tak dobré, jídla které má tady u Jungkooka, by mohl jíst pořád. Nalepil se na černovláska a svou ručku položil na jeho bříško, kde mu hladil všechny břišní svaly, které šli vidět.

,,Proč saháš na takové místa, kde je to takové... Intimní?" jemně se zamračil. ,,Intimní?" pozvedl obočí a dál mu hladil břišáky. ,,N-no..." zakoktal se, když byl pohlcen pronikavým pohledem Taehyunga. Zorničky měl trochu zúžené a na tváři provokativní úsměv.

,,Na, tady máš," rychle mu dal přes pusu mandarinku, aby se téhle napjaté atmosféry zbavil.

Ochotný Jungkook mu nakonec udělal vlastní misku s ovocem, protože mu to neustále ujídal a s menším přemlouváním ho i krmil. ,,Děkuji," zamumlal s plnou pusou. ,,Za nic, rybičko," dal mu malou pusu na nosík. Když ho už měl takhle na blízku, měl neustálou potřebu ho pusinkovat.

,,Jak jsi mi to řekl?" vykulil očka. Černovlásek znejistěl, jestli ho náhodou nenazval nějak, jak se mu to nelíbí. ,,No.. Rybičko," zamumlal a sklopil pohled. ,,Líbí se mi to," bílovláskovi nabrali líčka rúžové barvy.







Nevím nevím, jestli s tím jsem spokojena :/   Jinak, udělal jsem si taky instagram, který budu mít zaměřen tady na příběhy. Má to už i více lidí a ten nápad se mi zalíbil a NE NEKOPÍRUJI <33 zatím to tam mám jen o prvním příběhu, tento tam budu přidávat tak postupně

kdyžtak je na mém profile, tak bych byla ráda, kdyby jste se kdyžtak přemístili i tam, chci tam být aktivní                                                                                                                                                                                           Jinak, spotify playlisty budou trochu později, ale dočkáte se <33

Ocean eyes |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat