,,Jsem ti říkal, že si mě zamiluje," mrkl na Jungkooka starší, když už se chystal k odchodu. Černovlásek si jen pro sebe mlaskl. ,,Ale na tobě může oči nechat," ušklíbl se. Moc dobře si všímal toho jak se na něj maličký kouká a jak mu ty pohledy Jungkook oplácí. ,,Tak se měj," rozcuchal zaraženému mladšímu vlasy. ,,Čau prcku!" křikl na malého, který už byl zahleděn do televize, kde dávali pohádku.
,,Ahoj," špitl a celý červený Joonovi zamával. ,,Nekaž ho touhle technologii," jemně se starší zamračil a prstem dloubl Kookovi do hrudi. Mladší nad tím jen protočil očima. Až bude mít on u sebe mořskou sirénu, ať si ji "vychová" jak chce on, ale tenhle drobek je u Jungkooka, takže bude "vychováván" podle něho.
Za Namjoonem zavřel dveře a s mírným úsměvem došel k bílovláskovi. ,,Máš hlad?" dřepl si k němu, aby byli ve stejné výšce. ,,Ne," uculil se a více se opřel do gauče. ,,Hah..Dobře," postavil se. Modrooký si protřel očka a zívl si. To Namjoonovi cvičení ho dost unavilo a navíc už bylo dost pozdě. ,,Spinkat, co?" uchechtl se Jungkook.
Chlapec před ním byl tak roztomilý. Rozcuchané vlásky, beztak ještě z rána, červené tvářičky z horka, které tu v bytě vládlo. Lesklé a zářící očka, které pořád vyhlédavaly ty Jungkookové. Mlčky kývl, přitáhl si kolena k sobě, přes které si stáhl Jungkookové triko, v kterém dočista plaval.
Černovlásek jen na něj s velkým úsměvem koukal. Nemohl z něho odtrhnout oči, což malému už nedělalo dobře. ,,Ehm.. Tak jo, pojď ještě do vany," probral se a sklonil se k bílovláskovi, že si ho veme do náruče, aby tam byli dřív.
,,Co to děláš?" špitl a snažil se ještě více odtáhnout. ,,Nic," uculil se a než by chlapce připravil, vzal si ho do náruče. Maličký vypískl a pevně se ho chytil, aby náhodou nespadl, což by černovlásek nedopustil.
,,Nepustím tě," zašeptal a koukl se na modroočka, který byl na něj přilepený. Pootevřel pusu, z které vyšel jen vzdech. Pak se hned kousl do spodního rtu a radši odvrátil od Jungkooka pohled, nad čímž se Kook zasmál.
Když byli v koupelně, malého položil do studené vody. Už před ním byl zase úplně někdo jiný. Bílovlásek se opět přetočil na břicho a bez mrknutí sledoval černovláska. ,,Najím se a pak za tebou příjdu," zašeptal a chtěl odejít.
,,Jungkookie," zamumlal tak, aby ho slyšel. ,,Copak?" zastavil se v pohybu a rychle se na něho otočil. Maličký se zase červenal a koukal se do země. Jungkook k němu došel a klekl si. ,,Poslouchám tě, maličký," zašeptal a zvedl mu pohled. Modrookému se zaleskly oči a tvářičky se mu ještě více zbarvily do růžové.
Natáhl svou ruku, které se teď vůbec nepodobala té lidské. Černovlásek ji se zaujetím pozoroval, než se ho dotkla tváře. To zvedl hlavu a pohlédl na bílovláska. Ten mu ostrým nehtem škrabkal líčko, na kterém se pomalu objevovali malé červené škrábance.
,,Taehyung," zašeptal, že ho Jungkook skoro neslyšel. ,,Prosím?" pozvedl obočí. ,,Jmenuji se Taehyung," zamumlal a olízl si rty. Černovlásek párkrát zamrkal.
,,Cože?" vydechl ze sebe. Taehyungovi se na tváři objevil sklamaný výraz. ,,Mé jméno je Taehyung," řekl už víc nahlas. Chvilku bylo ticho. Tae už ruku z Jungkookového líčka sundal a jen tak se koukal někde za něj. ,,To je nádherné jméno," tentokrát Kook chytil do dlaní bílovláskův obličej.
Vykulil své očka a se zatajeným dechem na něj zaměřil svůj pohled. ,,Celý jsi nádherný," zamumlal a mile se usmál.
---------
,,Mohl bych spát dnes u tebe?" objevil se v Jungkookovém pokoji Taehyung, už zase jen v tričku. Dnes mu bylo dobře, po delší době se konečně smál,ani v černovláskovi společnosti se necítil tak napjatě.
,,Oh-," zvedl hlavu od učebnice a se šokovaným pohledem se na bílovláska koukl. ,,No.." prohrábl si vlasy. Zase stává do školy a nechtěl ho vzbudit tak brzo. ,,Víš co, z-zapomeň na to," trochu se zakoktal a chtěl rychle odejít.
,,Ne ne, můžeš tu spát, jen.. ne, můžeš tu spát," kývl hlavou a mile se usmál, což Taehyunga trochu uklidnilo. ,,Tak jo," špitl a po špičkách docupital k velké posteli, do které si hned lehl a zabalil se do peřiny.
,,Zajdu se ještě osprchovat, tak tu chvilku vydrž," zvedl se od stolu a aniž by se na bílovláska koukl odešel z ložnice.
Černovláskovo sprchování trvalo věčnost. Stále mu nevěřil, ale dnes mu bylo s ním tak dobře, že ho chce mít na blízku a navíc mu řekl i své jméno. Zalapal po dechu a ruka mu vystřelila k puse, kterou ji s ní zakryl. ,,Řekl jsem mu své jméno," panikařil.
Dýchalo se mu hrozně. Třepaly se mu ruce a jeho líčka opustila růžová barva. ,,Je to jen jméno, je to jen jméno," uklidňoval se. Zvedl se z postele a došel do koupelny, z které šlo slyšet, že se černovlásek ještě stále sprchuje.
Vešel dovnitř, kde ho ovanul horký vzduch z vařící vody, kterou se Kook sprchuje. Tělem se opřel o vanu a sledoval zamlžený sprchový kout, kde šla vidět matně Jungkookova postava. Najednou se voda zastavila a než Tae stihl utéct, dveře od sprchy se otevřely. Venku černovláska pohltil chlad.
Celý se otřepal a když otevřel oči, měl před sebou červeného bílovláska, který skenuje celé jeho tělo. ,,Do prdele," vykřikl a chtěl se nějak zakrýt. Taehyung se toho výkřiku lekl, až málem spadl do vany, ale rovnováhu udržel.
,,Taehyungu," zamračil se, když si dával ručník kolem pasu. Došel k maličkému, který se stále červenal. Jungkook měl vymakanou postavu, břišní svaly mu šly hezky vidět, až se jich chtěl dotknout, široká ramena ho dělal ještě větším a vypracovaná hruď.
,,Co tu děláš?" trochu se od něj odtáhl a zatřepal vlasy. ,,Trvalo ti to," kousl se do rtu. ,,No a to ještě nejsem hotov," povzdechl si. Nevadila mu společnost a ještě vůbec ne od modroočka, ale teď to opravdu neočeával.
,,Můžu tu zůstat?" rozzářil se maličký. Jungkook se poškrábal na zátylku a nervózně se zachechtal. ,,Nemám oblečení." Tae se mírně pousmál. ,,To nevadí, taky jsem byl před tebou bez...Oblečení," zamumlal. ,,Ale tohle je úplně něco jiného," vykulil oči. ,,Prosím," kousl se do rtu. Nechtěl být v ložnici sám. Najednou.
,,Co to zkoušíš, Taehyungie?" ušklíbl se. Bílovlásek se z toho tónu zachvěl. Už teď si zamiloval jak jeho jméno z Jungkookových úst zní úplně kouzelně. Černovlásek se obličejem přiblížil blíž, až se skoro dotýkali nosy, až Tae cítil jeho teplý dech na své tváři. Zavřel oči a trhaně se nadechl. Bylo mu zničeho nic takové horko.
JÁ CELOU DOBU PSALA ŠPATNĚ SLOVO NERVÓZNÍ sdnsjjefbejke!!!
ČTEŠ
Ocean eyes |jjk x kth
Fanfiction,,Srdce mé ovládla láska, nechci už ani pětník. Jediný kdo mě potěší, je můj vtipný námořník." top: Jungkook bottom: Taehyung Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze skupiny. "vypůjčila" jsem si jen jejich jména a vzhled.