45. chapter

89 9 2
                                    

Ráno malého probudilo sluníčko, které ho zašimralo na obličeji. Více se přitulil k teplu a nasál vůni banánu a čokolády. Spokojeně se usmál a mlaskl si.

Když si ale uvědomil, že usínal sám a teď se tady k někomu tulí, rychle otevřel oči a setkal se s těmi od Jungkooka.

,,Dobré ráno," usmál se na něho. ,,Co tu děláš?" zachraptěl a zamračil se. Stále se na něho zlobil a byl zklamaný. ,,Taehyung-si, rybičko moje, moc se ti omlouvám," přisunul se k němu blíž a nosem se otřel o ten jeho.

Bílovlásek jen nakrčil nos a černovláska od sebe odstrčil. Jen tak odpustit mu nemohl, nechtěl. Posadil se a protřel si rozespalá očka. Svůj pohled znova zabodl na Jungkooka, který stále v klidu ležel na posteli a Taeho s menším úšklebkem pozoroval. Zamračil se, vstal z postele a rychle odešel z pokoje, než by mu chtěl Kook něco říct.

Doběhl do koupelny, kde uražený vlezl do vany. Smutně si povzdychl. ,,Tae?" zaklepal mu na dveře. ,,Jdi pryč," zamumlal. ,,Jen, že máš snídani na stole, já si jdu ještě lehnout," oznámil mu a modroočko jen kývl hlavou, i když ho nemohl vidět.

---------

Celý znuděný došel do ložnice, kde Jungkook ještě odpočíval. Snídani rychle do sebe naházel, až ho z toho teď bříško bolí, aby mohl jít rychle za černovláskem. Stále mu neodpustil, ale potřeboval společnost.

Zalehl za ním do postele a bez mrknutí pozoroval jeho klidnou tvář. Rty měl mírně pootevřené a líčko stlačené. Natáhl k němu ručku a polštářky prstů se ho jemně dotkl na tváři.

Zatajil se mu dech, když se černovlásek trochu promrvil, naštěstí se nevzbudil, tak jeho tvář mohl dál v klidu hladit.

,,Už se nezlobíš?" zachraptěl Jungkook a trochu se ušklíbl. Modrooký se zastavil v pohybu a nechal zamilovaný úsměv zmizet. Kook otevřel jedno oko a hned potom i druhé. Menší se zamračil a od černovláska se odtáhl. ,,Zlobím," zamručel. ,,Co mám pro tebe udělat, aby bylo vše v pořádku?" uculil se.

,,Dej mi pusu," vyhrkl hned. ,,Prosím," zakňučel a opět se k němu přisunul. Jungkook se spokojeně usmíval. Tae se začínal na černovláskovi dělat víc a víc zavislý, neuvědomoval si to. Neuvědomoval si, že půjde potom domů.

I přes to, že si to Kook ale uvědomoval, tak si ho přitáhl do polibku. Oba dva zavřeli oči a nechali se unášet tím pocitem. Tou láskou.

---------

,,Mám pro nás výlet," šťastně se usmál na Taehyunga a Namjoona. ,,Jdeme na koupaliště!" šťastně se usmál. Maličký nevěděl co to je, ale i tak se začal radovat. ,,Ehm..Nezapomněl jsi na něco?" pozvedl Joon obočí.

Kluci se zastavili v šťastném poskakování a zaraženě se na hnědovláska koukali. ,,Tady prcek má ocas, když se namočí," připomněl jim. ,,Koupaliště je velký bezén. Velká vana s vodou," snažil se to malému vysvětlit.

,,Oh.." smutně sklopil hlavu. ,,Pravda, zapomněl jsem," začal z batohu vytahovat ručníky. ,,Tak já nebudu ve vodě," nechtěl mu zkazit tu radost. ,,Ne, ne. Nebudeš tam jen tak sedět. Nepůjdeme, vymyslím něco jiného," pohodil rameny.

,,Jungkooku," přišel k němu a pohladil ho po rameni. ,,Budu se vyhřívat na slunci," mile se usmál. ,,Tvoje pokožka není zvyklá na slunce," vážně se koukl. ,,Budu ve stínu, neboj," políbil ho na líčko.

Černovlásek se uklidnil, ale už nebyl tak veselý jak předtím, myslel, že budou spolu ve vodě a dovádět.

Pak se zarazil a na tváři se mu rozzářil obrosvký úsměv. Bílovlásek se vyděšeně koukl po Namjoonovi, který měl stejný výraz jako maličký. ,,Něco mě napadlo. Je to geniální!" otočil se na modroočka. ,,Řekneš mi to?" taky se už usmál. ,,Překvapení," uculil se a daroval mu sladkou, dětskou pusu.

Bílovlásek překvapeně vydechl a sledoval jak se černovlásek zase pustil do balení. ,,Bude to skvělé," láskyplně se na něho usmál.

---------

,,Jungkooku, přeháníš to!" vykřikl Tae, když ho černovlásek natíral opalovacím krémem. ,,Dělám to pro tvé dobro," zamračil se a vtiskl mu na rty pusu. Byl celý mastný. ,,Tady máš klobouček," narval mu ho na hlavu. Bílovlásek si povzdychl, ale i tak se na něho vděčně usmál.

,,Ještě mi poděkuješ," ušklíbl se a cvrnkl ho do nosu. Oba dva na sobě měli kraťasy, jen Jungkook měl tílko a Tae volné triko

Černovlásek si ho pozoroval, jestli je vše v pořádku. Pak si, ale všiml malinkých šupinek, které má modroočko na nožkách a rukách. ,,To nejde nějak.. Zmizet?" ukázal na to. ,,Ne," špitl.

Nebylo to moc vidět, ale každý by si toho všiml, kdyby to vystavil sluníčku. Lesklo se to. ,,Kurva," zaklel a zase se začal přehrabovat ve skříni, aby našel vhodnější oblečení.

---------

,,Mám takovou chuť tě hodit do té ledové vody," vzdychl blaženě Kook a mrkl na maličkého, který se jen ušklíbl. ,,Taková teplota vody mi nic neudělá," zasmál se a pohodlněji si sedl na deku.

,,Co chvilku tu budeme chodit, tak se neboj," zamračeně se na všechny koukl a na bílovláska se sladce usmál. ,,Taehyungie, to zvládne, že?" rozcuchal mu Joon vlasy.

Jungkook se k němu naklonil a i před hnědovláskem mu věnoval krátký polibek. Malinký se pro sebe uculil a snažil se schovat svou červenou tvářičku. ,,Mám tě rád," zašeptal modroočko. Černovlásek se jen usmál a s Namjoonem skočili do vody.



Ocean eyes |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat