Bylo ticho. Jungkook šel sám po parku, který už byl kousek od čtvrti, kde bydlí. I když byl sám, tak pořád za sebou slyšel nějaké kroky, jakoby ho někdo sledoval, ale vždy když se otočil nikdo tam nebyl. ,,Heej!" zakřičel a s rozmáchlýmá rukama se otočil, aby rovnou dotyčného mohl praštit, ale opět nikdo. Ale vždyť zřetelně slyšel kroky a hlasité dýchání.
,,No tak vylez, srabe!" pokřikoval do tmy, ale tím jak šel pozadu si nevšiml lavičky, kterou měl za sebou. ,,Srabe, srabe! Se mě bojíahhh!" vypískl, když přepadl přes lavičku přímo do vlhké trávy.
Jen tak tam ležel, koukal se na tmavou oblohu a potichu se chechtal. Celý svět se mu točil, jako by byl na kolotoči, který se zrychloval a zrychloval.
Rozkašlal se a většinu alkoholu vyzvracel na trávu vedle něho. Vyčerpaně se znova položil do trávy.
---------
Nakonec se v pořádku dostal do výtahu, který ho zavezl do svého patra, ale že to trvalo. Než zmáčkl číslo svého patra, několikrát stlačil úplně jiné patro, takže výtah jezdil nějakou chvilku nahoru a dolů.
Taehyunga probral řachot klíčů, které dotyčnému dvakrát spadly. A úplně ho probudilo, když se dveře otevřely a tím, že osoba nevěděla, že maličký leží před dveřmi, ho bouchl. Tak se celý polámaný od dveří odsunul, ať do něho už nevráží.
Dovnitř vpadl opilý Jungkook, který se už sotva udržel na nohou. Tae strachy vypískl a od černovláska se rychle odsunul. Kook za sebou zavřel tím, že se o dveře opřel a sjel po nich dolů. Otevřel své unavené oči a setkal se s vystrašeným bílovláskem.
,,Ahoj miláčku," podivně se ušklíbl a malému se začlo špatně dýchat. Začly se mu třepat ruce a místo toho, aby Kookovi nějak pomohl, se dostat do postele, se od něho nenápadně posouval dál.
Bál se ho. Vypadal jinak. Měl červené, lesklé oči, které byly až černé. Vlasy měl rozcuchané a líčka narůžovělá. U košile měl tři knoflíčky rozeplé a kravatu uvolněnou. ,,Kampak rybičko?" překulil se na čtyři a pomalým tempem se plazil za modroočkem.
,,Stůj," natáhl ruku dopředu, aby tím černovláska zastavil, ale ten se ji jen pevně chytil a malého si přitáhl k sobě. Hned jak ho měl blízko sebe ho začal suchými rty pusinkoval na obličeji. ,,Nech mě," vzpíral se mu a ručkama mu tlačil do hrudi, ať ho od sebe trochu odstrčí.
,,Nebraň se," zapředl mu do ouška. Taehyung musel nakrčit nos, když ho udeřil smrad alkoholu. ,,Nechci," odtahoval se od něho. Vůbec se mu nelíbilo to, co Jungkook dělá, ale ten ho neposlouchal.
Černovlásek ho dál líbal a osahával, ale když rukou zajel pod bílovláskovo tričko, které měl na sobě, se malému zúžily zorničky. Za jiným okolnostích by se mu to líbilo, ale teď to bylo jiné. Jeho tělo vycítilo nebezpečí a tím malému poskytl nástroj.
Vytasily se mu malé drápky, kterými i tak může ublížit. I hned toho využil a aniž by si uvědomil, že to je Jungkook, který je většinu dnů na něj hodný, ho silně škrábl na krk.
Černovlásek nahlas zakřičel, když pocítil jak se drápy pomalu dostávají přes kůži. Hned od sebe maličkého odstrčil a tím se dostal do bezpečné vzdálenosti. Z krku mu valila krev a nevěřicně se bílovláskovi koukal do vystrašených očí.
Modroočko se celý klepal. Zase mu ublížil. Očima kmital mezi Jungkookem a svou rukou, která byla od červené tekutiny. ,,Jungkookie," vydechl potichu. Do očí se mu nahrnuly slzy. ,,J-já nechtěl," zlomil se mu hlas.
Černovlásek nic neříkal. Jen se silně držel za krk a prázdným pohledem koukal na Taehyunga.
---------
Jungkook sám ležel v ložnici a i když byl úplně vyčerpaný, nemohl usnout.
,,Vlastně si to zasloužím," začal mluvit, když vycítil bílovláskovu přítomnost. ,,Jungkook," zašeptal. ,,Udělal jsem zkoušky a šli jsme to zapít, i když jsem ti říkal, že budu doma brzo," mumlal. Tae stál uprostřed pokoje se sklopenou hlavou.
,,J-já měl strach," špitl a to konečně černovláska donutilo se na malého kouknout. I přes tmu mu zářily modré oči plné slz. ,,Pojď zamnou," natáhl k té hromádce neštěstí ruku. Tae jen posmrkl, ale hned ho poslechl.
Opatrně si lehl těsně vedle Jungkooka. Pořád smrděl, takže si musel na nějakou dobu držet nosík, než si na to zvykl. Černovlásek ho objal kolem pasu a do minuty usl. Tae unavenýma očima sledoval tři menší rýhy na jeho krku.
Opatrně se obličejem přiblížil blíž. Na krk mu dýchal teplý dech a po nějaké době, kdy se odhodlával, vyplázl svůj jazyk, kterým rány olízl.
Jungkook ze spaní sykl, ale nijak se neodtahoval, tak bílovlásek dál drsným jazýčkem jezdil po krku, aby ho trochu očistil od krve.
Spící černovlásek zpevnil stisk kolem úzkého pasu. Maličký se pousmál a krk mu už jen sem tam políbil, jako omluvu.
---------
,,Taehyungu, ihned se vrať!" zakřičel po něm Jungkook, až ho z toho opět rozbolela hlava. Bílovlásek se jen ušklíbl a s černovláskovým oblečením utekl z koupelny pryč. Jungkook si v klidu dopřával ranní sprchu, aby ze sebe trochu smyl pach alkoholu, ale když v tom mu do koupelny vtrhl nezvaný host, který mu sebral oblečení, do kterého se měl pak Kook obléct.
Modroočko se probudil s dobrou, přímo vynikajicí náladou, za to černovlásek je pěkný mrzout. Samozřejmě se na tom hlavně podílí kocovinka. Jungkook si vůbec nepamatoval, co se včera stalo a Tae dělal, že taky moc neví, ale i tak byl zaskočen ze tří škrábanců, které měl na krku.
,,Dnes s tebou vůbec není sranda," protočil maličký očima, když se za ním Jungkook vydal, jen s ručníkem kolem pasu. ,,Bolí mě hlava a je mi špatně," zavrčel a oblečení mu vytrhl z ruky. ,,A jestli máš hravou náladu, můžeš se pak nahánět s Namjoonem, dnes příjde," zamračil se a odešel do ložnice.
Modrooký zůstal sám v obyváku a zaražně koukal na místo, kde byl ještě před chvílí černovlásek. ,,Problém mi to nedělá," odfrkl si. Mezitím, co byl Jungkook zavřený v pokoji, se Tae snažil jak sobě, tak i černovláskovi, připravit snídani, kterou ještě neměli.
Maličký by to zvládl i bez snídaně, ale jeho bříško křičelo hladem a Jeona nechtěl otravovat, bůh ví, jak by to dopadlo. Chvíli trvalo než se v kuchyni zorientoval, vždy jen vytáhl něco s ledničky a bylo, později ale našel vše co potřeboval.
Byla to fuška. Několikrát se řízl do prstů, když krájel ovoce. Na obličej mu stříkla horká voda. Neproměnil se celý, byla to jen troška vody, takže vypadal jak včera ráno. Zůžené zorničky, ještě bledší pokožka, pár šupinek na líčkách a ostré zoubky.
Chtěla bych to zkusit dopsat do konce prázdnin, takže asi teď budou chodit kapitolky častěji <3
ČTEŠ
Ocean eyes |jjk x kth
Fanfiction,,Srdce mé ovládla láska, nechci už ani pětník. Jediný kdo mě potěší, je můj vtipný námořník." top: Jungkook bottom: Taehyung Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze skupiny. "vypůjčila" jsem si jen jejich jména a vzhled.