4. chapter

91 13 0
                                    

,,Jungkooku, jsi sportovec, nemůžeš jíst jen ramen a fast foody, tady tyhle jídla jsou pro naše tělo velmi důležité," poučoval ho Joon, když s nafuněným Jungkookem seděli u stolu a jejich jídla zářila barevnou zeleninou. ,,Ale však já potřebuji maso, bílkoviny, no ne?" pozvedl mladší obočí. ,,A ty si fakt myslíš, že to co mají v kfc je maso?" pohled mu oplatil. Kook jen mykl rameny. ,,Luštětiny kamaráde, tam máš bilkoviny," řekl s plnou pusou.

,,Vůbec ses toho nedotkl, s tím jídlem jsi příšerný," zamračil se hnědovlásek, když odcházeli z restaurace. ,,Tak promiň Namjoone, že se jako býložravec necítim, vole," rozmáchl se rukama. Namjoon chtěl v proslovu pokračovat, ale mladší ho zastavil jediným pohledem. ,,I ten oběd jsem ti zaplatil a ty se mi odvděčíš takovým chováním," jemně do černovláska žďuchl. ,,Jak malé děcko."

Jungkook jen protočil očima a opět si nasadil sluneční brýle, aby se ochránil před sluncem, které mu tak bije do očí a rozešel se pryč. ,,Jeone, na druhou stranu," kousl se Joon do rtu, aby potlačil smích. Mladší se zhluboka nadechl, napočítal si do tří a s děsivým úsměvem opět otočil směr. ,,A kdo říkal, že nechci někam jinak?" zašeptal mu blízko obličeje, když kolem něho procházel. ,,Tak proč si teda změnil směr?" uchechtl se Namjoon.

,,Ježíš, jen si dělám srandu, tak mi pořád neutíkej, mladej," dohnal ho starší. ,,Máš špatný humor, jak tvůj bratr, asi je to dědičné," zamumlal. ,,Kam tak ženeš?" odbočil téma s jeho bratrem. ,,Pořádně se nažrat," mykl rameny. ,,Vždyť už jsi jedl," dobíral si ho. ,,Kim, to nebylo jídlo, to byla tráva, kterou žerou lichokopytníci nebo sudokopytníci, tohle si ze základky ještě pamatuju," začal se trochu nervovat. ,,Víš kolik zvířat ročně umře?" objal ho starší kolem ramen.

,,Asi dost, že se tak ptáš?" pozvedl obočí. ,,No ano- no, já vím, hodní vegetariáni," skočil mu do řeči mladší a Namjoon si jen povzdychl.

---------

,,Hej! Řekl jsem opatrně!" zakřičel Jin, když se dva muži snažili dostat tvora z akvária. Siréna nelidsky křičela a pištěla, až to všem rvalo uši. Muži se natáhli pro stahovací kroužek s tyčkou a tak vzali sirénu kolem krku. Jin se radši už na to nedíval, bolelo ho z toho srdce a uši, jak siréna pořád křičela a teď už dokonce i dusila. Násilím vytáhli tvora ven z vody a hodili s ním o zem.

Chvilku se nic nedělo, protože všihni pozorovali jak tvorova ploutev mizí a pomalu se mění na tenký slizský vak, který se pomalu trhá. Po minutě byl před všema v celé své kráse, nahý a s nohama. Chlapi se pro sebe ušklíbli, když před sebou uviděli takové dokonalé tělíčko. ,,Hej! Asi s ním máte něco dělat," zamračil se na ně Seokjin a tím je probral z transu. ,,Hele nebuď naštvaný Kim, měl si svou práci udělat hned," vysmál se mu jeden. ,,Chtěl jsem, aby měl ve mně důvěru, nejsem stvůra jako vy," ukázal na ně prstem. ,,To on je stvůra," muž zase ukázal na tvorečka, který se celý klepal.

Malého si odvekli do další místnosti, kde ho přivázali k tvrdé posteli. Bílovlásek vydechl nad studem, který mu projel celým těle. ,,Ale ale, jakou krasotinku tu máme?" ozval se za ním Sam. Tvor jen zasyčel něco ve svém jazyku a muž se nad tím jen zachvěl.

,,Sundejte mu to z toho krku," rozkázal Sam, když siréna už nemohla pořádně dýchat. Na krku měl otlačený "obojek". Šéf mu po krku jemně přejel prsty, až by to i za jiných okolností bylo příjemné. Chlapec zakřičel, až všechny žárovky praskly a ocitili se v úplné tmě. ,,Teď to budeš mít horší tvorečku," zasmál se zlomyslně u jeho ucha.

---------

Celého zničeného ho odhodili do velké nádže s vodou. Byl požahán elektřinou, pobitý. Slabý dopadl na dno nádrže, kde jen tak ležel se zavřenýma očima. Byl hladový.

,,Tvorečku?" přišel do místnosti Jin a v ruce měl kýbel plný ryb. ,,Musíš mít hlad," vytáhl jednu rybu a jen tak s ní mával ve vzduchu, aby rozvířil ten její pach. Ani ne po minutě se jeho hlava vynořila z vody. Starší rybu upustil a pusu si přikryl dlaní. Byl v šoku z toho jak mladší vypadal. ,,Proboha," vydechl vyděšeně. Chtěl k němu přiběhnout, ale věděl, že by ho mohl polekat, tak jen stál na místě a bez mrknutí chlapce pozoroval. ,,Eh..Tady máš," trochu se vzpamatoval a hodil mu rybu, aby mohl zahnat jeho hlad.


Ocean eyes |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat