Jungkook si nakonec Taeho odnesl zpátky do ložnice. Byl celý červený a styděl se nad představou, že by ho měl menší vidět úplně nahého, takže teď chlapec uraženě sedí na posteli a pohledem propaluje dveře, kterými černovlásek zase odešel dokončit svou hygienu.
,,Jsem zpět," vykoukl Jungkook do ložnice. Z vlasů mu ještě padají kapičky vody, které dopadají na jeho vypracované tělo. Na sobě má jen boxerky a triko na spaní drží smuchlané v ruce.
Bílovlásek málem zapomněl, že má být uražený a málem na něj skočil, ale urdžel se. ,,A bolelo to? Ne," uchechtl se a trhavě vydechl. Najednou si uvědomil, že tenhle klučina, plachý a bojácný, s ním chtěl být, aby nemusel být sám v ložnici.
,,Copak?" zachechtal se, když modrooký nijak neodpovídal a jen na něj nakrknutě hleděl. ,,Hm," odfrkl si Tae a lehl si na jednu starnu postele. Jungkook se ušklíbl a skočil na postel za ním.
Měl tendenci si malého přitáhnout k sobě do objetí, ale včas si uvědomil, jaký vlastně je. ,,Uražený?" na tváři mu stále hrál ušklebek. ,,Jo," odeskl a otočil se k němu zády.
,,Tak to se tady moc omlouvám, že chci jít spát... Čistý," poslední slovo ztežka vydechl, protože se Taehyungovi vyhrnulo triko a tím, že pod ním nic neměl, měl Jungkook krásný výhled na jeho kulatý zadeček.
Zhluboka se nadechl a roztřepanou ruku natáhl k pozadí menšímu. Špičky prstů se dotkl té sametové kůže. ,,Co to děláš?" vydechl bílovlásek a zmatený se otočil čelem k černovláskovi, tím ruku rychle stáhl k sobě. ,,Chtěl jsem ti stáhnout triko," zalhal celý červený a skousl si ret.
Tae se nejistě pousmál a chtěl se otočit zpátky zády k němu, jenže Jungkook si ho přitáhl do hřejivého objetí. Celý ztuhl a nemohl se pořádně nadechnout. Srdce se mu rychle rozbušilo a v břiše se mu rozmýstil nepřijemný pocit.
,,Všechno je v pořádku," šeptal mu do ucha. Tae se chtěl od něho odtáhnout, ale Jungkookovo obejtí bylo moc těsné. Začal se potit a oči se mu začly plnit slzami. Rukama si zakryl svůj červený obličej a potichu vzlykl.
Černovlásek se zamračil a pohledem sklouzl dolů na malého. Celý se třásl. ,,Kurva," šeptl a rychle se od něj odtáhl. Zase to posral. ,,Promiň, promiň.. Já jsem se nechal unést, protože jsi roztomilý a chtěl jsem si tě k sobě přitulit, promiň," mumlal Jungkook, ale bílovlásek se třásl dál.
Najednou ho černovláskovo teplo opustilo a on se rozplakal ještě víc. Chtěl ho zase u sebe. Stáhl ruce dolů a uslzenýma očima koukl na Kooka, který měl ustaraný pohled a aniž by něco řekl, znova se k Jungkookovi přitáhl.
Když se to tak vezme, nebylo to zas tak špatné. Černovlásek nejistě a zmateně obmotá své svalnaté ruce kolem drobného tělíčka. ,,Povíš mi, copak to bylo?" zašeptal do ticha. ,,Nic," špitl a obličej si ještě víc zabořil do staršího hrudi.
,,Dobrou noc, Taehyungie."
---------
Ticho, které se neslo celým pokojem, přerušil hlasitý budík, kvůli kterému se Tae polekal. ,,Shh..," hned si ho k sobě Jungkook zase přitáhl, když tu věc vypl. Bílovlásek hlasitě dýchal. ,,Co to je?" špitl. ,,No..To je budík, budí mě to do školy. Na to si zachvilku zvykneš," hladil ho po zádech.
,,Um," zamručel. ,,Ještě spinkej," zvedl bílovláskovi hlavu, aby se mu díval do očí. I přes vlasy, které mu do očí padaly, věděl že je má červené z menšího večerního pláče. ,,Už neusnu," zamrmlal Tae. ,,Ale usneš, pořád se ti zavírají očka," uchechtl se Jungkook a z odtáhl se z objetí.
Taehyunga pohltil chlad a celý se otřepal. ,,Nechci tu být sám," zakňučel a skoro po slepu hledal peřinu. ,,Dnes ve škole nebudu dlouho, příjdu dřív," usmál se na něj. Taehyung na něj jen koukla unaveným a opět prázdným pohledem, při kterém Jungkookovi zamrazilo.
,,Tae," vydechl lítostivě, má pro něj obrovskou slabost. Modroočko se jen k němu otočil zády a konečně najděnou peřinou se přikryl, až po bradu. Kook si povzdychl a šel se chystat do školy.
Malému vůbec nebylo dobře, bolela ho hlava a byl úplně rozhozen, že si k němu Jungkook zase nelehl. Povzdychl si, když si uvědomil, jaký je dnes den. Nesnášel úplňky, celý den je pro něj utrpením.
,,Tak já už jdu," nakoukl černovlásek do ložnice, když už byl nachystaný. ,,Tak jo," řekl rozklepaným hláskem. ,,Jak jsem už řekl, dnes budu doma dřív," zopakoval a odešel z bytu.
Tae se snažil ještě usnout, ale tím jak se neustále měnila jeho tělesná teplota a bolest hlavy, tak mu to moc nešlo. Celý sebou škubal a na kůži se mu leskl pot, jakoby měl noční můru, která se zmírnila hned, jak otevřel oči. Trhaně dýchal.
---------
Po slabých nohách se pomalu dostával do kuchyně, ale kdykoliv se pustil toho, čeho se přidržoval, spadl na zem, takže měl úplně červené kolínka z toho, jak pořád padal na zem.
V kuchyni si napustil ledovou vodu, kterou na pár loků vypil. ,,Bude to v pohodě," zašeptal a přidržel se kuchyňské linky, až mu zbělaly klouby.
Když se konečně uklidnil, vytáhl si z lednice slaninu a aniž by si ji nějak osmažil na pánvi, si ji syrovou začal vychnutnávat. Nakonec si vzal celý balíček dobré slaniny a vydal se do koupelny, kde se naložil do ledové vany, která udělá dobře pro jeho rozpálené tělo. Celý se do vody ponořil a porozoval jak z jeho ocasu jde trochu páry.
A takhle to bylo celý ten čas, kdy byl Jungkook pryč. Chodil si pro jídlo a pak byl zase ponořený ve vodě, která už mu nepřišla tak ledová jak na začátku. Neustále se potil, že si musel lehnout na studené kachličky.
Kolem šesté konečně uslyšel klíč v zámku. ,,Jungkookie," vydechl a za všech svých sil se posadil. ,,Jsem doma!" zařval hlasitě, až z toho malého zase rozbolela hlava. ,,Kdepak jsi? Někde schovaný a uražený?" ucechtl se, když se mu nikde neozýval.
,,Taehyung-si," znervózněl a silně se kousl do rtu. Rychle došel do koupelny, kde měl mladšího na kolenách. Pot se na něm leskl a hruď se mu viditelně zvedala. Jungkookovo tričko se mu lepilo na tělo a vlasy na čelo.
Za jiných okolností by Taehyung vypadal velmi atraktivně... Ugh i za těhle okolností se černovláskovi podlamovala kolena z toho, jak moc bílovlásek sexy vypadal. Rychle se vzpamatoval a nepříjemného šimrání v podbříšku si nevšímal. Klekl si k bílovláskovi a ustaraně se na něj koukl.
,,Jungkookie," vydechl a ztěžka zavřel oči. ,,Copak se děje?" jemně se zamračil. ,,Horko. Je mi horko," opřel si spocené čelo o černovláskovu hruď. ,,Agh.. Celý hoříš," cmukl, když malého pohladil po zádech.
ČTEŠ
Ocean eyes |jjk x kth
Fanfiction,,Srdce mé ovládla láska, nechci už ani pětník. Jediný kdo mě potěší, je můj vtipný námořník." top: Jungkook bottom: Taehyung Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze skupiny. "vypůjčila" jsem si jen jejich jména a vzhled.