Jungkook začal vařit oběd a bílovlásek seděl u něho na lince a pečlivě ho pozoroval, až to černovláska trochu znervózňovalo. Párkrát se řízl do prstu, z toho jak se mu třepaly ruce. Nakonec se atmosféra uvolnila, až si Tae začal hrát s menším rádiem, které začlo hrát, když zmáčkl červený čudlík a leknutím ho upustil, naštěstí ho Kook pohotově chytil, jako superhrdina s dobrými reflexy.
,,To je rádio, hrajou tam písničky, toho se bát nemusíš," zasmál se mu a radši ho položil zpět na poličku, kde bylo. Maličký se pro něj stejně zase natáhl a čudlíky přepínal různé frekvence.
,,Prosím tě, nepřepínej to pořád, nech to tak. Tahle je třeba dobrá," plácl splašeného modroočka po stehně. ,,Vždyť to vůbec není hezké, to u nás máme lepší písně," zamračil se Tae a dál přepínal.
,,No, to jsem si všiml, málem mě jedna zabila," zamručel a rádio malámu vytrhl z ruky. ,,Řekl jsem, nech toho," zavrčel a už zamračeně se koukal na Taehyunga, který jen nevinně zamrkal.
Nahlas polkl, protože tím způsobem, jak se na něj Jungkook koukal, vypadal opravdu nebezpečně. Přivřené oči, které byly až černé, se mu dívaly až do duše, ještě z rána rozcuchané vlasy, které mu padaly do očí, mírně roztáhlé nozdry a rty v rovné lince.
Bílovlásek si olízl rty a trochu se od něj odsunul. ,,Díky, že se chápem," pozvedl obočí a vrátil se zpět k vaření.
Už bylo ticho. Tae si hrál se svými prsty a kopal nožkama ve vzduchu. Nechtěl, ať je na něj Jungkook naštavný, ale když tam nebyla žádná dobrá písnička. Nahlas si povzdychl, ale černovlásek tomu nevěnoval pozornost.
Ten byl rád, že se už uklidnil a jeho ticho mu narušuje jen rádio, kde přece jen hrajou příjemné písničky.
,,Jungkoo- Ne, nechci nic slyšet," skočil modrookému neslušně do řeči. Tae se zmateně zamračil. Vždyž nic tak hrozného neudělal.
Seskočil z linky a chtěl odejít do koupelny. ,,Hej, kam jdeš?" zastavil ho Jungkookův hlas.
,,Ahmm... Pryč?" pípl potichu, stále otočený k němu zády. ,,No tak, to je kvůli tomu rádiu?" směšně si odfrkl.
Taemu přejel mráz po zádech. Co s ním je. Trhaně se nadechl, že odpoví, ale nakonec zůstal mlčet. ,,Kvůli toho přece nemusíš být uražený," přišel k němu a otočil si ho čelem. ,,Taehyung-si," chytil ho za bradu a trochu mu zaklonil hlavu.
Bílovlásek nahlas dýchal a neustále mrkal, aby zahnal malé slzičky. ,,Proč pláčeš, maličký?" díval se na něj ze shora a palcem mu setřel slzu, která mu stekla po bledém líčku. Zavřel oči a jen zakroutil hlavou.
,,Rybičko, proč pláčeš?" zeptal se znova, tentokrát už s jemným tónem, když si všiml, že to nejspíš přehnal. ,,N-nic," zadrhl se mu hlásek a ručkou si protřel očko. ,,Promiň," zašeptal těsně jeho rtů, o které se zlehka otřel.
Tae byl zmaten. Nechápal jeho chování, které se vystřídalo během pěti minut.
---------
Po obědě se šel Jungkook učit a aby nebyl Tae sám, tak si za ním šel sednout do koupelny, ale malému to nestačilo.
,,Nudím se, tak moc se nudím," vzdychl zoufale a na černovláska, který mu dělá "společnost" cákl vodu. ,,Musím se učit," zamumlal a vodu si z obličeje utřel do ručníku.
Tae jen zkřižil ruce na hrudi a uraženě našpulil rty. ,,Chtěl bych se někdy kouknout ven, kdybych byl s tebou, tak bych byl v bezpečí, ne?" se zářivým úsměvem se na něj otočil. ,,Někdy určitě," odbil ho.
Opět bylo to nepříjemné ticho, které někdy překazil bílovláskův povzdych. ,,I ty rybky by mi řekly víc," odfrkl si. ,,Mhm," hmkl Jungkook.
Menší jen protočil očima a vyhrabal se z vany.
,,Neumím hodiny, ale vím, že to čteš už dlouho, takže se věnuj už mně," vzal černovláskovi papíry z ruky a sedl si mu do klína.
,,Taehyungu, musím se učit," protočil nad ním očima, ale i tak ho chytil za boky a přitáhl si ho blíž.
Modroočko si začlo hrát se spodním lemem trička a tím si ho vyhrnul nahoru. ,,Tahle zkouška je pro mě velmi... Důležitá," nahlas vydechl, když se začal soustředit, co to ten malý rošťák dělá.
Hned mu dal ruce na zadeček, aby si ho přitáhl ještě blíž. Maličký nahlas vydechl, když se ho dotkly studené ruce. ,,Štveš mě, Taehyungie," zamručel a obličejem se přiblížil k tomu jeho.
Bílovlásek se celý zachvěl nad tím tónem, co černovlásek použil.
Kook zajel rukama pod tričko, které měl maličký právě na sobě a hladil mu rozpálené záda. ,,Jungkookie," zašeptal Tae se zavřenýma očima. ,,Copak, maličký," skousl jeho dolní ret mezi zuby.
Bílovlásek našpulil rty, ať dostane víc. Černovlásek ho ladně líbal a Tae se mu to snažil oplácet. V pěstičkách mačkal Jungkookovo triko. Srdce mu nahlas bušilo a potichu mu kňučel do polibků.
Neustále sebou šil a tím se zadečkem otíral o černovláska. ,,Kurva, Tae," vydechl a z polibku se odtáhl.
Bílovlásek otevřel očka, která měl úplně skleněné, skoro až bílé a zorničky rozšířené. Měl červené rty, lesklé od slin.
Tak playlist k tomuto příběhu už je též na mém profilu <3
Do příběhu to nedám, ale jen ať víte, tak taková zajímavost, že vlastně Taehyungie má 15 let, od Jungkooka je to docela dost ;D
ČTEŠ
Ocean eyes |jjk x kth
Fanfiction,,Srdce mé ovládla láska, nechci už ani pětník. Jediný kdo mě potěší, je můj vtipný námořník." top: Jungkook bottom: Taehyung Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze skupiny. "vypůjčila" jsem si jen jejich jména a vzhled.