,,Udělala ti ještě něco? Jsi v pořádku?" házel jednu otázku a druhou, až ho Joon i Tae museli zastavit. ,,Neboj, už je vše v pořádku," pousmál se. Před chvilkou ho píchla vosa. Bylo to pro něho nové, takže plakal jak z bolesti tak i z leknutí. Jungkook ho pak utěšoval, mezitím co Namjoon rychle běžel pro cibuli do stánku s jídlem, co tam byl.
Měl stále uplakané očka a palec u nohy měl červený a už mírně napuchlý. ,,Dobře, doma ti to namažu," mile se na něho usmál.
,,Něco k jídlu?" optal se kluků hnědovlásek. ,,Hranolky, pro mě i pro Taehyungieho," zazubil se na maličkého, který se jen uculil. ,,Pak ti ty peníze vrátím!" zakřičel za ním černovlásek, když už odcházel.
Byli sami. Na koupališti to žilo. Děcka dováděli ve vodě, někteří trénovali plavání a nebo se opalovali. Bílovlásek se neustále koukal na Kooka. Kapky vody mu stékali po jeho odhaleném těle a pak se vsákly do plavek.
,,Na co kukáš, hm?" dobíral si ho. Natáhl k němu ruku, že si ho k sobě přitáhne, ale modroočko se odtáhl. ,,Jen.. Jsi od vody, nechci tady vypadat tak, jak pak vypadám," vysvětlil mu to, když si všiml zmateného výrazu.
,,Oh.. Jasně," nervózně se zasmál. ,,Neuvědomil jsem si to, promiň," zašeptal.
Taehyunga najednou polil smutek. Sklopil pohled a povzdychl si. ,,Kookie," pofňukl. ,,Ano, rybičko?" opatrně se k němu přisunul blíž. ,,Nechci.. N-nechci, aby tohle skončilo," kousl se do rtu.
Měl úplně stáhle hrdlo, špatně se mu mluvilo a nechápající výraz Jungkooka mu moc nepomáhal. ,,Nechci od tebe odejít, ale nemůžu být pořád jen ve.. ve vaně," snažil se rozmrkat slzy.
Černovlásek se smutně usmál. ,,Taehyungie," zhluboka se nadechl. ,,Taky to nechci," začal nervózně poklépávat nohou. ,,Ale teď na to nebudeme ještě myslet, jsme ještě spolu," rozzářil se, aby ukázal, že je vše v pořádku.
,,Ehm..Neruším?" odkašlal si před nimi Namjoon obložený hranolkama. Kook se uchechtl a zakroutil hlavou. ,,Pohoda, kámo, děkujeme," převzal si hranolky a jedny dal malému.
,,To je dobré!" úplně se mu změnila nálada, když to ochutnal. Hned se na to vrhl a rovnou si do pusy narval velkou hrst. ,,Hele, uklidni se, nikdo ti to nesní," zasmál se mu Namjoon. ,,Jsou to jen smažené brambory," uchechtl se Jungkook nad bílovláskovou radostí. ,,No, ty jsi to stejné," ušklíbl se hnědovlásek, na což se Kook zamračil. Přece ho nebude takhle před Taehyungem ztrapňovat. Vůbec ho nebude ztrapňovat.
---------
,,My půjdeme ještě do vody, pak už pojedeme domů," hladil modroočka pod tričkem na holá záda. Tae spokojeně kývl. Miloval tyhle doteky, kdy ho Jungkook hladil a dával mu letmé polibky. Měl zavřené oči a představoval si co by asi molo být to, co má pro něho černovlásek připravené. Velmi se na to těšil.
Kluci ještě skočili do vody a Tae jim s úsměvem zamával. Byli tu skoro celý den a sluníčko už pomalu zapadalo. Lehl si na deku a koukal se na krásně růžovou oblohu.
,,Mami mami, jsem mořská panna, koukej!" pištěla malá holčička, která sebou plácala ve vodě. Byla v oddělené části, která byla hlavně pro děti. Všude kolem sebe stříkala a pořád se potápěla. Maminka se na ni jen s úsměvem koukala. ,,Až budu velká, chci se stát mořskou pannou," připlavala k mamce, aby se mohla dozvědět její zpětnou reakci.
,,Ale ty trdlo, vždyť to jsou jen pohádky," uchechtla se žena a cvrnkla ji do nosíku, která měla kvůli mračení nakrčený.
Tae byl zmaten. Jak mohly vědět o jeho existenci a jakto, že je jeho druh jen pohádka? Obě dvě skenoval pohledem, sledoval každičký jejich pohyb, až jeho pohled holčička vycítila. S vykulenýma očima se na něho koukala.
Jeho bělunké vlasy už nebyly přikryté kloboučkem, tak byly všem krásně na očích. Maličká byla v úžasu, jako všichni, kdo Taehyunga viděli.
,,Mami, koukej," drcla do ženy a ukázala prstem na modroočka, který se už potom snažil na ně nekoukat. ,,Tož, na lidi se prstem neukazuje," jemně se zamračila, i když byla z bílovláska stejně udivená jako její dcera. Malému se začly potit ruce, když koutkem oka zahlédl jak se k němu holčina řítí, i přes pokřiky maminky, aby k němu nechodila.
Klepaly se mu ruce, které si pořád třel do trika. Těžko se mu dýchalo a cukl sebou, když mu poklapala na rameno. ,,Nejsi mořský pan?" zazubila se na něho.
Modroočko se na ni jen vystrašeně koukal a pomalu se od ní odsunul. ,,Vypadáš jinak," bez zeptání si k němu sedla na deku. Taehyung se trhaně nadechl a znova se odsunul. ,,Máš i modré oči, málokdo takové má," přiblížila se k němu obličejem blíž.
Ten už skoro ani nedýchal. Těkal očima všude možně, aby pohledem našel Jungkooka. ,,No tak, umíš mluvit?" naklonila hlavu na stranu. ,,Já nekoušu, mě se bát nemusíš," zachichotala se nad představou, že se jí tenhle kluk bojí.
Bílovláskovi se do očí hrnuly slzy. ,,Oh.. Proč pláčeš?" nenechala mu pokoj. Zhluboka se nadechl a zavřel oči, aby se trochu uklidnil. Holčička se na něho lítostivě dívala, když mu po tváři stekla slzička, ale když oči zase otevřel zděsila se.
Zorničky měl zúžené, jak to dělal vždy, když byl v téhle stresové situaci. Bez mrknutí na ni hleděl s nakloněnou hlavou, což působilo dost strašidelně. ,,Oh.. M-mami," zakoktala. Pomalu se od staršidelného kluka odsunovala dál, až do někoho narazila.
Nahlas vyjekla, ale když se otočila, zjistila, že to je jen maminka. Rychle ji objala nohy a schovala si obličej, jakoby ho tím vymazala z hlavy. ,,Moc se omlouvám-" zarazila se, když zvedla pohled, aby se Taehyungovi mohla omluvit.
Zamračila se a pomalu se začla i s holčičkou od něho vzdalovat. Nikdy nic takového neviděla. ,,Ugh.. Ježiši, ten byl divný," slyšel, jak se zdálky žena otřepala. ,,Strašidelný," přitákala holčička. Taehyung se po těchle slovech probral z tranzu.
Celý vyklepaný se postavil z deky a se sklopenou hlavou došel ke kraji bazénu, kde nedaleko plavali kluci. Když si ho všimli, mávl na ně, aby aspoň jeden k němu připlaval. ,,Copak?" objevil se před ním Jungkook se zářivým úsměvem. ,,Už chci domů," zamumlal potichu.
,,Um.. Jistě," zvážnil a mávl na Joona. ,,Stalo se něco?" zeptal se hned starostlivě, když vylezl z vody. ,,Asi ne," špitl. ,,No.. Myslíš, že jsem strašidelný?" vyklopil to nakonec ze sebe, když se na něj černovlásek koukl tím pohledem " vím, že lžeš".
Příští kapitolka už bude spíš zase taková sladká, řekněme, že tam bude i trochu fantasy hh
ČTEŠ
Ocean eyes |jjk x kth
Fanfiction,,Srdce mé ovládla láska, nechci už ani pětník. Jediný kdo mě potěší, je můj vtipný námořník." top: Jungkook bottom: Taehyung Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze skupiny. "vypůjčila" jsem si jen jejich jména a vzhled.