Bu şarkı on numaradır 😉❤
"Yanındayım Alex."
Marcus?
"İyisin artık geçti." derken, alnıma değen sıcacık dudaklarını hissediyorum.
Elleri sıkıca ellerimi tutarken, "Seni seviyorum. Seni o kadar çok seviyorum ki canım yanıyor." diyor.
Saçlarımda ve yüzümde gezindiğini hissettiğim ellerinde ki şefkat, aramızda olan biten her şeye rağmen kendimi güvende hissetmemi sağlıyor.
Etrafımda dönen her konuşmayı rahatlıkla duyabiliyordum.
Hemen hemen her nefes sesi Marcus'a aitti... Biliyordum.
Calista'yı ve tanımadığım bir kadının sesini de alabiliyordum bazen...
Calista'nın elimi sıkıca tutan ellerini hissetim bir ara. "Siz iki koca aptalsınız bence. Eğer niyetin onu daha çok perişan etmekse, o yatakta hiçbir tepki vermeden bir süre daha yatmana ses çıkartmayacağım. Ancak bil ki seni asla aldatmamış Alex. Kilerde gördüğün tek şey, o an yaralanan bir askeri iyileştirmesiymiş." derken sesi bir anda heyecanlı bir tonla gelmeye başlamıştı.
"Biliyor musun? Binlerce yıldır Kuhn'Tiras kapısını gözleyip koruyanlar onlarmış. Size saldırabilenlerse sadece ellerinden kaçabilenler olmuş."
Bir süre sessiz kalıp, ardındansa üzgün derin bir iç geçirdi. "Marcus'a inanmayacaksan bana inan. Kapıyı gözleyenlerden biri yaralanınca Parker onu, Marcus'un iyileştirmesi için Avalon'a getirmiş ve gördüklerin sadece bundan ibaretmiş. Ben kadınla tanıştım adı Rita, kalk da seni de tanıştırayım. İstersen senin için yine de kıçını tekmelerim Alex..." diye konuşmaya devam etti. Ancak ben dinlemeyi o andan sonra bırakmıştım.
Tanrılar aşkına!
Gördüklerimde gerçekten yanılmış mıydım yani?
Babamın sözleri belirdi tekrar zihnimde...
"Bazen sadece görmek istediğini görürsün..."
Calista'nın duyduğum son cümlesi , "Biliyor musun? Yara açmayı tercih edenler, büyük ihtimalle kendileri de yaralar içindedirler." oldu...
Sonrası yine koca bir boşluktu önce. Uyuyakalmış olmalıydım...
Ardındansa tekrar Marcus'u duydum... Benimle konuşurken sesinde duyduğum ıstırap, pişmanlık ve şefkat başlarda sadece kafa karıştırıcıydı.
"Seni Kain ile birlikte ormanda gördüm Alex..." kısacık bir an duraksayıp derin bir nefes aldı. "Seni öptüğünü, daha doğrusu öpüştüğünüzü gördüm ve öfkeden gözüm döndü sanırım. Bir aptal gibi kızgınlığımla hareket ettim. Öfkemin gözümü kör etmesine izin verdim. Ardındansa..."
Hassiktir! Bu da demek oluyordu ki birkaç saniye daha bekleyip, olayların nasıl geliştiğini görmemişti.
Bu kez belki birkaç dakika sessiz kaldı. Sonra sanki anlatmadan önce hala zaman kazanmak ister gibi derin birkaç nefes daha alıp, boğazını temizledi ve "Sonra çok daha büyük bir hata yaptım ve... Yani sen... Sen Theremore'a gelmeden önce ki gece Helen ve Kavin'in konuşmalarına şahit oldum diyelim."
"Helen ve Kavin mi?" diye düşündüm içten içe merakla ve o an bile bu konuşmalarının sonunun çokta iyi yerlere gitmediğini anlamam zor değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĒVA +18 (Avesta Serisi 3. Kitap FİNAL)
FantasíaSöz konusu olan birini kaybetmek gibi ince bir ip olunca her an yıkıma hazır hale gelirdiniz. Kalbinizin bir parçasının daha kopup gittiği bir hiçliğe düşerdiniz ve orada sadece acı olurdu. Bir sevgiyi, bir güveni, düşündükçe sizi mutlu eden hatıral...