Selamlar arkadaşlar...
Konuşmalar kısmında göremeyecekler ve yeni gelenler için sohbet benzeri bir bölüm yazmak istedim.
Binlerce beğeni ve yorum geliyor. Yorumlarınızı okumaya cevap vermeye çalışıyorum. Hepinize çok teşekkür ederim. İyi veya kötü tüm yorumlar benim için çok kıymetli.
Beni tanımayanlar için ismim Aydan. İstanbul’da yaşıyorum. 31 yaşındayım. Buradaki yaş ortalamasına bakılırsa biraz yaşlı kalabilirim :)
Bana özelden yazanlarda oluyor. Açıkçası çoğuna yetişemiyorum :) Tam zamanlı çalışan bir insanım. Farklı sorumluluklarım olduğu için Wattpad’e çok fazla zaman ayıramıyorum.
Genelde hep aynı sorular geldiği için merak eden herkes için cevaplayayım. Hikâyeme esinlenme (çakma) diyenler oluyor. Harry Potter ve benzeri kitaplardan özenilmiş diyenlerde oluyor. Kimseyi düşüncelerinden dolayı yargılayamam. Benzerlikler olabilir. Ancak hiç birimiz fantastik hikâyelerin kurucusu kabul edilen J. R. R. Tolkien değiliz. Bir şekilde okuduğumuz diğer hikâyelerden, izlediğimiz filmlerden etkileniyoruz. Ki ben bu hikâyeyi yazdığımda 12-13 yaşlarında bir çocuktum ;) Zaten bazı yazdığım şeyleri değiştirmek istesem de okuyanlar bu şekilde sevdiği için değiştirmeme kararı aldım.
İki hikâye (kitap) olduğu karışıklık oluyormuş. Birkaç kişi buna benzer mesajlar atmıştı. O yüzden hikâye isimlerine 1 ve 2 kitap olarak yazdım.
Bir başka soru da hikâyenin devam edip etmeyeceği ile alakalı, ne yazık ki bu hikâyenin üstüne devam etmeyeceğim. Zaten oldukça uzun bir hikâye bu sebeple ikiye bölmek durumunda kaldım. 3.bir kitaba devam etmeme sebebim de zaten belli bir konusu vardı ve bitti. Uzatmaya çalışmak sakız etkisi yaratabilir. (Hikâyenin ikinci kısmı profilimde)
Kitap olarak basılıp basılmayacağını soran çok oluyor ancak bu konuda yorum yapamam. Yayınevleri ile görüştüm ancak olumlu dönüş alamadım. Belki bir gün basılabilir ancak bunu zaman gösterecek.
Okuyan, seven, sevmeyen herkese çok teşekkür ederim. Çocuk yaşlarda yazdığım benim için özel olan bir hikaye. Sizlerde benim için çok özelsiniz.
Herkese kucak dolusu sevgiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ DÜNYA (1. Kitap) (TAMAMLANDI)
Fantasy"İki yaşam çizgisinin ortasında kalan genç bir kız" Kendisini ait hissetmediği bir hayatın içinde bir yaprak gibi savuran 16 yaşında Simya'nın varoluş hikayesi. Simya açıklayamadığı şeyler yapan hayvanlarla konuşabilen, dokunmadan eşyaları hareket...