----DUYURU

12.3K 653 47
                                    

Selamlar...

Kitabımın bitmesine bir bölüm kaldı. Bu hafta içerisinde final bölümünü de yayınlayacağım. Spoiler sayılmazsa eğer ikinci bir kitap daha olacağını söyleyebilirim  :) 

Benim hikayem daha uzun ve anlatacağım güzel şeyler var. 

Final bazılarını tatmin edecekken bazılarını etmeyecektir eminim :) 

Zamanını ayırıp okuyan, yorum yapan, mesajlar atan herkese kucak dolusu sevgiler saygılar. Eleştirilse bile hatalarım söylense bile her yorum benim için aşırı değerli. Yazım, kurgu, karakter gelişimi hatalarım olursa lütfen bana yorumlarınızda bildirin. 

İkinci kitaba başlamadan bu kitabı tekrar okuyup düzenleyeceğim. Bu benim ilk uzun bir şeyler yazma deneyimim. Yazdıkça aslında ne denli zor bir şey olduğunu fark ettim. Her karakteri ayrı ayrı düşündüm. Olayları birbirine nasıl bağlayacağımı düşündüm. Özgün olmamaktan korktum ki şöyle bir şey var artık özgün bir şey üretmek çok zor. Fantastik, bilim kurgu bir şeyler yazmaya çalışınca illa ki diğer eserlere benziyor. Çünkü özel güçleri de yazsan vampir kurt adamda yazsan daha önce yazılmış şeyler.

Ben bu kitap için gerçekten emek harcadım. En basiti binlerce kelimeyi kah bilgisayarda kah telefonda yazdım. 

14 Haziran 2017 tarihinde yayınladığım kitabıma sanırım Ocak ayında başlamıştım. Neredeyse 9 aylık bir süreçten geçti. İyi kötü kaliteli yada değil ama benim kendime ait en azından Wattpad platformunda bir eserim var. 

DÜZENLEMEDEN SONRASI 08.12.2017

Kitabı baştan sona okudum imla,kurgu hatalarını düzeltmeye çalıştım. Yine de hatalarım olabilir gördüğünüz zaman yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim. Kitabın tamamlanmış hali Roman sayfasıyla(14cmX21cm)  837 sayfa ve 145,395 kelime (Calibri (Gövde) yazım biçiminde 11 punto olarak ayarladım)

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Xoxo 

BÜYÜLÜ DÜNYA (1. Kitap) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin