Not: Karakter tanıtımı bölümü karakterlerle ilgili spoiler içermektedir. Arzu edenler okuyabilir. Sevgiler XOXO 😘SİMYA
Simya 16 yaşında lise 2 sınıf öğrencisi kendi halinde, çalışkan, sessiz bir genç kızdır. Ailesini bir trafik kazasında kaybedince 9 yaşında üvey halası ile yaşamak zorunda kalmıştır.
Yaşadığı dünyaya ait olmadığını düşünür, açıklayamadığı şeyler yapar. Sinirlenince yaşadığı öfke patlamaları ile eşyaları hareket ettirir, zor durumlarda kilitli yerleri açar ve çok sevdiği hayvanlarla konuşur.
Bir gün okul kütüphanesinde devirdiği kitaplıkta bulduğu bir kitap ona aslında ait olduğu dünyanın kapılarını da açar. Sihirli bir kitap vasıtasıyla annesinin geldiği içindeki herkesin büyü güçleri olduğu dünyada kendine yer bulur. Bu dünyada yeni arkadaşlıklar edinecek, ilk defa aşık olacak ve ailesinin intikamını alacaktır. Annesinin de kendisi gibi bir cadı olduğunu öğrenen Simya yeni güçleriyle baş etmeye çalışacak, dostları ve düşmanları ile bu dünyaya uyum sağlayacaktır.
Fiziksel Özellikleri: Kızıl saçlı, yeşil gözlü, beyaz tenli, çilli, narin, ufak tefek, 1.65 boylarında
Doğum günü: 21 Eylül/Başak burcu
Özel güçleri:*********************
(Güçlerini kitabı okurken öğrenmek istiyorum diye o kadar çok mesaj geldi ki. En sonunda buradan silmek zorunda kaldım)
Sevdiği Şeyler: Yüzmek, Resim yapmak, şarkı söylemek, ders çalışmak, kitap okumak, yeni yerler keşfetmek...
Favorileri: Siyah çay, limonata, limonla yapılan her şey, en sevdiği çiçek papatya
Sevmediği şeyler: Ukala insanlar, doğum günü kutlamak, Profesör Ulaş, Profesör Bijan, meraklı insanlar
TİBET
Simya'nın büyülü dünyadaki tanıştığı ilk kişidir. En yakın arkadaşı ve kardeşi gibidir. Uçarı, eğlenceli ve bir o kadarda çılgındır. Oldukça yakışıklı, çapkın ve kendine güvenen bir yapıya sahiptir. Heterokromisi olan Tibet'in bir gözü kahverengi diğeri ise mavidir. Hem okula geç yazıldığından hemde ailesinin zoruyla okula geldiğinden derslerinde pek başarılı değildir. "Gerçek hayat için diploma gerekmez" kuramını savunur.
Fiziksel Özellikleri: Uzun boylu, kahverengi saçlı, mavi ve kahverengi gözlü, yakışıklı, yapılı, karizmatik, iki yanağında kocaman gamzeli
Doğum günü: 31 Ocak / Kova burcu
Özel güçleri:*********************
(Güçlerini kitabı okurken öğrenmek istiyorum diye o kadar çok mesaj geldi ki. En sonunda buradan silmek zorunda kaldım)
Sevdiği Şeyler: Eğlenceli olan her şey
Favorileri: Asasız büyü yapma dersleri, tüm yemek çeşitleri, kahve
Sevmediği şeyler: Ders çalışmak, Beliz'le kavga etmek, Umay, Profesör Ulaş, Profesör Bijan
BELİZ
Kendi bildiğini yapan, dik kafalı, duygularını belli etmeyen, sinirli, ukala, kendine beğenmiş ancak pek fazla öz güveni olmayan bir kızdır. Simya'nın arkadaş grubunda tanıştığı ikinci kişidir. İlk başlarda hiç anlaşamasalar da sonradan çok yakın iki arkadaş olurlar. Aynı yatakhaneyi paylaşırlar. Beliz'in Tibet'e karşı olan karşılıksız aşkı içini yer bitirir. Küçük yaşına nazaran iksirlerle arası çok iyidir. İcat ettiği çiçek büyütme iksiri ile şimdiden ileri de ne kadar iyi bir iksir yapımcısı olacağını göstermiştir.
Kasabada babasına ait olan bitki dükkanını işletmek istemektedir. Tibet ile komşu oldukları için yıllardır ona duyduğu takıntının aşk olduğunu Simya sayesinde çözer. Dönüşüm iksiri yapmasıyla başına çok büyük işler açar.
İnsan ilişkileri çok iyi olmayan, insanlarla iletişim kurmak yerine kitap okumayı ve ders çalışmayı tercih eder. Her daim saçında gerçek çiçek bulundurur.
Fiziksel Özellikleri: Orta boylu, kısa kahverengi saçlı, kahverengi yuvarlak gözlü, biraz kilolu, tombul yanaklı
Doğum günü: 5 Şubat/ Kova burcu
Özel güçleri:*********************
(Güçlerini kitabı okurken öğrenmek istiyorum diye o kadar çok mesaj geldi ki. En sonunda buradan silmek zorunda kaldım)
Sevdiği Şeyler: bitkiler, iksirler, ders çalışmak, kitaplar, Gül
Favorileri: Yeşil çay, çikolatalı pasta, ders-ders-ders
Sevmediği şeyler: Tibet'in etrafındaki diğer kızlar, Asasız büyü yapma dersleri, Profesör Agev, asa takıntıları, insanları ezmeye çalışan kişiler
CAN
Simya'nın bu dünyada arkadaş grubunda tanıştığı son kişidir. Kendi halinde kimseyle uğraşamayan, insanların sevdiği biridir. Tibet ile yakın arkadaşlardır ve aynı yatakhanede kalırlar. Duygularına hakim olmakta sorun yaşayan, melankolik, zor bir çocukluk yaşamış olmasından kaynaklı güven problemi yaşayan biridir. Ailesi konusunda ketumdur. Simya ile belli aralıklarla araları bozulsa da sonunda birbirlerine deli gibi aşık olacaklardır.
Fiziksel Özellikleri: Uzun boylu, sarışın, buz mavisi gözlü, üçgen çene yapısı, yakışıklı, yapılı, karizmatik, açık sarı rengi saçlı
Doğum günü: 12 Haziran/ İkizler burcu
Özel güçleri:*********************
(Güçlerini kitabı okurken öğrenmek istiyorum diye o kadar çok mesaj geldi ki. En sonunda buradan silmek zorunda kaldım)
Sevdiği Şeyler: GümüşÜçgen, dersler, kitap okumak, gezmek
Favorileri: GümüşÜçgen, siyah çay, yeni yerler keşfetmek,
Sevmediği şeyler: Profesör Bijan, meraklı insanlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ DÜNYA (1. Kitap) (TAMAMLANDI)
Fantasy"İki yaşam çizgisinin ortasında kalan genç bir kız" Kendisini ait hissetmediği bir hayatın içinde bir yaprak gibi savuran 16 yaşında Simya'nın varoluş hikayesi. Simya açıklayamadığı şeyler yapan hayvanlarla konuşabilen, dokunmadan eşyaları hareket...