HHOOŞŞGELDİNİİİİİZZ!! 🦋
Geçen bölüm içimizin sıcacık olduğu anlara şahitlik ettik. Bakalım bu bölüm neler yaşayacağız.
Yorumlarınızı bekliyorum 💗
........
...........
Yanındaki kadının uyurken yastığa düşen sarı saçlarına gitti elleri. Yumuşacıktı aynı yıllar önceki gibi. Nazikçe dokundu onlara. Uyuyalı 1 saat oluyordu. Herkesi yollamıştı başından. Leyla Ömer'e bir kılıf bulacağını söylemişti. Bunu da atlatmışlardı bir şekilde."Mine..Hadi uyan artık.."
"Hakan 5 dakika daha nolur.."
"Arabayı bakımdan alıp geçeceğiz hastaneye."
"Benim 5 dakikamdan kaybetmeyiz ki."
"Mine hadi ama.."
Güldü Hakan kendi kendine. Ettikleri kavgaları hatırlayınca ne zorluklar bıraktık geride dedi ardından.
"Bırak kolumu!"
"Mine dinler misin beni?"
"Dinleyemem! Şimdi kolumu bırak ben gideceğim!"
"Fevri hareket ediyorsun.."
"Yanlışı yapan sen fevri hareket eden ben? Bırak Allah aşkına ya.."
"Tamam gel şöyle otur o zaman tansiyonun düşecek."
"Sen insanı çıldırtırsın!"
"Hakan.."
Uyku mahmurluğuyla bir şeyler söylüyordu ama anlayamadı Hakan. O sırada Turgut girdi içeri. Mineyi bıraktığı gibi bulunca şaşırdı.
"Mine böyle uykucumuydu? Gittim geldim hala uyuyor."
"Böyle kendisini Turgut. Uyuyunca zor kalkar."
Mine tek gözünü açıp çevreye baktı. Nerede ve ne konumda olduğunu anlayınca hızlıca doğruldu. Üstündeki örtüyü ayaklarıyla fırlatıp sedyeden indi ama başı dönünce o telaşla komodinin üzerinde bardakları devirdi. Turgut onu kollarından tutup durdurdu.
"Bu ne şiddet bu ne celal?"
"Ya siz beni neden uyandırmıyorsunuz!"
"Çok güzel uyuyordun kıyamadık."
"TURGUT!"
Turgut bu sesi duyunca susması gerektiğini anlayıp gülerek bir adım geri gitti. Hakan da dikkatlice doğruldu. Gülmemek için zor duruyordu. Birkaç kez yutkundu.
"Çok yorgundun bizde sana iyilik yaptık."
"Aman ne iyilik ne iyilik! Rezil oldum!"
"Yo kimse görmedi ki.."
Mine biraz sakinleşecekti ki..
"Sadece Ömer."
"NE!"
Saçlarını geri atıp ellerini yelpaze gibi kullanarak yüzüne doğru sallamaya başladı. Sıcaktı onun için başka kimse terlemese de. Yerdeki camları kaldırmak isterken elini kesince sessizce bir şeyler söyledi.
"Minecim sen bugün elleme bir şey. Git yarabandı yapıştır ona biz hallederiz Bektaşla tamam mı?"
"Sizinle görüşücez!"
........
Leyla,Ömer'e Minenin bebekle odaya gittiğini ve onu uyuturken uyuyakaldığını söyleyerek durumu toparlamaya çalışmış ve ardından aklını dağıtmak için bahçeye çıkarmıştı.
Mineyi bankta tek başına görünce Ömerle beraber onun yanına gittiler. Yanına oturdu Leyla.Ömer ise çimlerin üzerine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vaveyla | Hakan&Mine
FanficYıllardır küllenen aşkın izleri onları bir arada tutan şeydi. Yürüdükleri yollar,aynı koridorlar bitmemiş duygular. Hikayeye bir de böyle bakalım..