YENİDEN

387 35 57
                                    

Bu bölüm için çok heyecanlıyım..Hepimize iyi geleceğine de oldukça eminim. Bu yüzdeen o güzel yorumlarınızı okumayı beklediğimi unutmayın lütfen. Onlar sayesinde geliyor bölümler. 🦋
Hemen geçelim 💙
..........
Erol beyin yeniden gelişiyle dengeler yine değişmişti. Hakan görevliden bilgileri alırken aynı zamanda da neden tekrar ettiğini anlamaya çalışıyordu.
Mine tansiyonunu ölçtüğü sırada yanında duran Yalçın'a baktı. Tokat attığında kanayan dudağı kabuk tutmuştu. Göz göze geldiklerinde Yalçın'ın garip bakışlarına maruz kaldı. Ne sinirli ne de ılımlıydı. Yalnızca garipti.

"Kalbinde bir problem oluştu. Pillerde."

"Tamam da neden olmuş olabilir neden! Her şey gayet düzgündü!"

"Hakan sakin ol."

Fazladan verilecek tek bir koz onlar adına kullanılacak hamleler demekti. Turgut ameliyathaneyi hazırlamaları için ricada bulunurken Onur ve Mine onayladı onu.

"Fazla zamanı yok."

Hakan Turgut'u kenara çekti.

"Sonuçlara bakmam lazım. Direkt ameliyata alamam."

"Hakan ölebilir."

"Sorunu görmeden nasıl yapayım!"

"Hayatta kalması için başka çaren var mı?"

"Biz bu adamı 1 ay beklettik testlerin hepsini yapmak için. Sen şimdi bana bir zar at diyorsun."

"Karar senin ama çok vaktin yok dediğim gibi."

Hakan hızlıca ameliyathaneye geçti. Mineyi izledi kısa bir süre. Onur Hakan'ı fark edince dışarı çıkıp onları yalnız bıraktı.

"Mine..Napacağım?"

"Seni ilk defa bu kadar kararsız görüyorum. Genelde hiç kimseye sormadan hareket etmenle meşhursundur."

"Mineee.."

Gelen uyarıyla ciddileşti Mine.Çok zor bir karar olduğunun farkındaydı. Elindeki bisturiyi alet masasına bırakıp tamamen Hakan'a odaklandı.

"Çok zor bir karar olduğunu biliyorum ama yapmalısın. Hem sen imkansıza koşmayı sevmez misin?"

"Severim. Ama bu başka."

"Hakan Erol beri kurtarman lazım. Yoksa Yalçın senin doktorluğunu bitirmek için elinden geleni yapar. Onun için atmaca gibi şu anda Acilde bekliyor."

"O ne zaman gitti ki. Arzuyu da alıyor burda yatıp kalkıyorlar."

"Yapmalısın.."

Hakan Mine'nin gözlerine bakıp bir anda kollarının arasına aldı onu. Sarılmak kollar samimi olunca nasıl da iyi hissettiriyordu insanı. Beline sarılan kollarla kendini dünyanın en güvendeki insanıymış gibi hissetti Hakan. 2 dakika kadar hiç ayrılmadan öyle kaldılar. Fakat Mine gözü saate takılınca hızlıca ayrıldı ondan.

"Hadi. Vakit geçiyor. Burası hazır olmak üzere."

Hakan Acile geri döndüğünde Leyla eline iki üç tane kağıt tutuşturdu.

"Hızlıca alabildiğimiz sonuçlar."

"Tamam..Tamam güzel. Hadi gidiyoruz."
..........
Turgut'un hazırız demesiyle beraber Hakan ilk kesiği attığında vücudunda taşıdığı o ağır gerginliği yanında duran Mine fazlasıyla hissediyordu. İstediği her yeni aleti onun elinden alırken sımsıkı tutarak kavrıyordu.
Başı dönünce Mineye yaslandı Hakan.

"Hakan! Hop hop! Noldu!"

"İyiyim ben. Devam. "

"Dur. Dur dedim! Bu halde nasıl bitireceksin!"

Vaveyla | Hakan&MineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin