Dizi sezon finaline girerken buradaki yeni bölümlere devam ediyoruz.🦋
Lütfen yorum yapmayı unutmayalım. 🦋💙
..........
Mine'nin yerdeki bedenine bakıyorlardı yaklaşık 5 dakikadır. Kapıya vursalar dahi o duymayacak kadar derin bir uykudaydı şimdi. İhsan koşarak geldi elinde telefonuyla. Haberleri vermek içindi bu telaşı.Hakan çıldırmak üzereydi. İhsan'ın nefeslerini düzene sokmasını bekleyemezdi. Telefonu kaptığı gibi ekrana baktı. Gördüğü gibi dizlerinin bağı çözüldü."Negatif...Oh.."
"Kapıyı nasıl açacağız? Fazladan anahtar yok."
Hakan Turgut'a döndü. Kaşlarını kaldırıp bi iki adım yaklaştı.
"Fazla anahtar yok ne demek!"
"Yok demek işte!"
"Bu hastanede ne var ki zaten! Çekilin!"
Mine'nin yattığı yere bakıp kapının kilit kısmına bir tekme attıktan sonra kenara çekildi. Ardına kadar açılan kapının arkasında yatan Mine öksürünce ilk önce camları açtılar. Kendine gelir gibi olmuştu ama iyi gözükmüyordu. Havasız kalmışlardı burada.
"Mine..Mine mine.."
"Hadi kaldıralım."
Turgut'un da yardımıyla sedyeye yatırıp bir serum bağladılar. Diğer hastayla ilgilenmesi için Ömer ve Leylayı görevlendirdi Hakan. Adının Selma olduğunu öğrendikleri hastaya bakarken kendi aralarında konuşuyorlardı.
"Hakan hoca kendi için bu kadar endişelenmez. Kapıda öldü öldü dirildi."
"E Ömer gördüklerimizden sonra sence de normal değil mi?"
"O kadar süredir buradayız nasıl anlamadık?"
"Fazla profesyoneller. İşlerine odaklılar."
"Tabi ya..Aklımıza nasıl gelmedi. Yalçın hoca da işin içindedir kesin."
"O nereden çıktı?"
"Noluyor burda?"
Yalçın'ın duydukları sesiyle göz göze geldiler. Leyla şaşırarak baktı Ömer'e.
"Anca bu kadar denk gelebilirdi."
Son kontrollerden sonra diğer kısma geçip olanları izlemek adına kenarda durdular. Yalçın Mine'nin yanına gidip elini alnına koyunca Hakan oturduğu yerden kalktı.
"Anlaşılan sonuç negatif.."
Hakan gülerek alayla alkışladı karşısındaki adamı.
"Senin bu doktorluk bilgin.."
Ömer Leylaya döndü. Oldukça bilgiç bir tavırla gözlemini söyledi.
"Yalçın hoca da Mine abladan hoşlanıyor."
"Nereden çıkardın onu?"
"Leyla hatırlasana şu zamana kadar olanları. Yalçın hoca Mine ablayı götürmek için konvoy dizmişti kapının önüne. Mine doğduğunda onu haber yapmak istedi. Sürekli onun için bir hamlede bulunuyordu."
"Doğru aslında..Düşününce."
"Cevaplar detaylarda saklıdır. Tek bir detayın gözden kaçması şıklarda kaydırma yapmak anlamına gelir."
"Ee Yalçın. Sen niye geldin?"
"Mine hemşirenin durumunu merak ettim. Hastaneler başkanı olarak buraya girmemi engelleyemezsin ya."
"Aaa estağfirullah ne haddimize ama sana gerek yok burada. Hem kim verdi bu bilgiyi sana?"
Dediği an kapı kenarındaki Bülent'i gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vaveyla | Hakan&Mine
FanfictionYıllardır küllenen aşkın izleri onları bir arada tutan şeydi. Yürüdükleri yollar,aynı koridorlar bitmemiş duygular. Hikayeye bir de böyle bakalım..