Time skip joku kuukaus
Aleksin nk
Istuin tässä välitunnilla jätkien vieressä ja tuon vittumaisen muijan, eivätpä he mulle oikeen puhuneet. Pian kuitenkin kuulin nimeni ja hymy nousi huulilleni, pian se kuitenkin laski.
Joel: Aleksi
Aleksi: nii?
Joel: Voijaaks vaihtaa paikkaa haluun lähemmäs Iidaa ku en kuule sitä
Nousin ylös ja kävelin vaa suosiolla vittuun sieltä, kyyneleet valuivat silmistäni kävellessäni ulos koulun ovista. En vitussa jäänyt tuonne, kerroin äidille tuntevani oloni kipeäksi ja pyysin laittamaan viestin luokanvalvojalleni. Kävelin kyyneleiden valuessa silmistäni kotiin päin. Olin lopettanu polttamisen mutta mulla silti oli tupakkaa repussa samoin sytkäri, vaikka lopetin en heittänyt niitä pois ja nyt oli aivan vitun hyvä hetki kaivaa ne sieltä. Otin röökin käteen ja sytytin tämän, tuntui paremmalta kuin muistin vetää tuota myrkyllistä savua keuhkoihin.
Ollin nk
Aleksi nousi ylös ja ryntäsi pois paikalta, voin vannoa nähneeni kyyneleet tuon silmissä. Oikeasti olisin halunnut juosta tuon perään ja suudella, jos vain voisin vannon että tekisin sen! Jouduin kuitenkin olla vankina tässä Iidan vieressä, jätkät puhuivat tälle paljon joka oli hyvä siksi ettei hän sillon inissyt niin paljoa minulle. Jos olisimme kahden hän varmaan hakkaisi minua nytkin...
Aleksin nk
Saavuin kotiin ja juoksin huoneeseeni, vitun tunteet. Itkin sängyssäni se ei riittänyt, raivosin heittelin tavaroitani ja hakkasin seinää. Kaiken tämän jälkeen palasin kuitenkin sänkyyni itkemään, kaikki tuska ja raivo vaan jonku ämmän takia. Se vei multa kaiken, kaikki mikä oli mun on nyt sen. Mun kaverit, mun poikaystävä mitä vielä? Mun lemmikki? Vanhemmat?! Puhelimeeni tuli ilmoitus ja erittäin vastenhakoisesti otin puhelimen käteeni, se oli Niko.
Niko: Minne lähit?
Aleksi: Tulin kotiin, oli paha olo
Niko: Aa miks et sanonu meille?
Aleksi: No eipä teitä näyttäny kiinnostavan muutku Iida
Niko: Mitä meinaat?
Aleksi: No emmä ny haluu riidellä
Niko: Aleksi kerro ny
Aleksi: Emmä
Niko: No tuun sinne koulun jälkee ok?
Aleksi: Jos muistat mis asun.
En ihmettelisi jos tuo olisi unohtanu, Olli varmasti oli. Katselin huonettani joka oli siivouksen tarpeessa riehumiseni jälkeen, eipä se itsestään siivoudu joten nousin ylös ja aloin siivota.
Hetken siivoilun jälkeen olin valmis, seinässäni oli reikä vittu. Mitähän vanhempani sanovat? Miten selitän heille että entisen poikaystäväni uusi muija aiheutti mussa tälläistä raivoa? Ovikello soi ja menin avaamaan oven takana seisoi Niko, ihmeellisesti huolestuneen näköisenä. Päästin tämän sisään jonka jälkeen suuntasimme huoneeseeni ja istuimme rakkaalle sängylleni.
Niko: Aleksi kerro nyt mikä on hätänä
Kyyneleet nousivat silmiini enkä minä voinut pidättää niitä, annoin niiden virrata.
Niko: ei Aleksi ei mitään hätää, kerro vaa ku oot valmis
Tuon sanottua tunsin pojan kädet ympärilläni, oloni oli rakastettu.
Aleksi: noku te kaikki ootte unohtanu mut
Niko: mitä meinaat?
Aleksi: ette puhu mulle ikinä ette ikinä, puhutte aina vaa Iidasta ja kuuntelette vaa sitä. Kukaan teistä ei oo koko koulu vuotena huomioinu mua, ootte huomioinu vaa Iidaa. Ymmärrän kyllä et on siistiä et Olli hommas muijan mutta te lupasitte että ette hylkää mua mut ei siltä tunnu, hetiku erotaan mut unohetaan ja korvataan toisella
Niko: Aleksi oon tosi pahoillani en todellakaan ois halunnu saada sua tuntee oloa tommoseks, voin yrittää puhua jätkille
Aleksi: kiitti Niko
Niko: haluukko tehä vklp jotai? Vaa me kaks? Mennään vaikka juomaan, meil on käty
Aleksi: no siis emmä voi tosta kieltäytyä
Niko: okei eli perjantaina meil?
Aleksi: juu
Niko: miks vitus sun seinäs muute on reikä?
Aleksi: se tuli kesäl ku tuli vanhempien kaa riitaa ni nakkasin siihe jotai
Niko: ne varmaa tykkäs
Aleksi: no ei ne itseasias tiiä
Molemmat revettiin tuolle, olin aika hyvä valehtelemaan. Juteltiin jotain ja pidettiin vähä hauskaa, pian Niko kuitenkin lähti.
Sanat 589
Okei tää ei oo viel mikää paras mut lupaan et pian tapahtuu!
YOU ARE READING
Ajat muuttuu
RandomTää on kakkos osa tuohon mitä käteen jää? tarinaa. Tässä kerrotaan jätkien ysiluokasta/lukio ajoista. En oo edelleenkää oppinu kirjoittamaan eli samaa paskaa ku viime tarina oli, muistakaa lukee eka osa ennen tätä. !TW! -Itsetuhoisuus- -Itsetuhoiset...