Aleksin nk
Makasin maassa hyvin suuri humala tila päällä. Olin ottanut ties mitä lääkkeitä ja viinaa aivan helvetisti liikaa, jos sammun toivon etten enää herää. En saamjt selvää mistään ja tuntui kuin kuolisin, jostain syystä nautin tästä. Jotenkin nostin itseni maasta ylös ja lähdin kävelemään jonnekkin, en tosiaan tiiä minne yritkn mennä. En älynnyt suunnista mitään enkä erityisemmin pysynyt pystyssä. Oksensin, oksensin niin monta kertaa etgä menim laskuissa sekasi. Otin puhelimen käteeni ja näin Ollin soittavan, hetken epäröimisen jälkeen vastasin tuolle.
Puhelu
Olli: Moi kulta mitä teet
Aleksi: Anteeks
Olli: Ootko taas juonu
Aleksi: Mm
Aleksi: Ihan liikaa
Olli: Rakas tuunko sinne
Aleksi: Ei tarvi
Olli: Kaikki on ollu susta tosi huolissaan
Aleksi: Sano että oon kunnossa
Olli: Et sä oo
Aleksi: En vitussa mut voit silti sanoa nii
Olli: Missä sä oot
Aleksi: Emmätiiä
Olli: Voitko laittaa kuvaa tai jotaki
Aleksi: Ehkä
Olli: Rakas laita nyt
Olli: Ei mua haittaa sun hakemine
Aleksi: Mutku
Olli: Aleksi nyt
Olli: Haluan sit turvaan
Aleksi: Okei sit
Vittu että oli haastavaa saada joku kuva mistä saisi mitään selvää.
Ollin nk
Aleksi laittoi kuvan sijainnistaan, lähtisin siis sinne. Ei minua haitannut hakea häntä mutta onko pakko juoda? Tahtoisin nähdä hänet joskus selvinpäin tai ilman darraa.
Saavuin Aleksin luokse ja hän istui maassa, entiedä mitä hän tutki mutta hän oli siittä innoissan. Istuin tämän viereen ja hän veti minut heti haliin. Hän oli aivan helvetin sekaisin, en muista milloin olisin nähnyt hänet näin huonossa kunnossa jos edes olin nähnyt.
Aleksin nk
Halasin Ollia, hän toi minulle turvaa. Alkoi taas oksettaa joten päästin Ollista irti ja käännyin oksentamaan, oksensin taas aivan helvegin monta kertaa. En ollut edes syönyt miten kehossani oli näin paljon oksennettavaa?
Olli: Aleksi onko kaikki hyvin?
Aleksi: pahaolo
Olli: varmasti on
Olli: pitäskö meijän lähtä?
Aleksi: minne
Olli: jonnekki
Aleksi: okei
Olli nousi ja otti käsistäni kiinni jonka jälkeen veti minutkin ylös. Lähdimme jonnekkin mutten vieläkään ymmärränyt mistään mitään, Olli piti minusta kiinni ja yritä pitää pystyssä. Aika monta kertaa kuitenkin löysin itseni maasta.
Ollin nk
Aleksi oli aivan saatanan sekasin, entiiä mitä se oli vetäny mutta ei tuo pelkkää alkoholia ollut. Jälleen kerran hän makasi maassa, ei häneltä pystyssä pysyminen onnistunut. Otin puhelimen käteen ja menin tuohon tuttujn ryhmää.
Jonnet
Olli: Saatana tää herra o sekasi
Joonas: Ale?
Olli: Juu
Niko: Taasko se o kännis
Olli: Iha saatanan
Tommi: Mikähä siinä o ettei selvipäi voi olla
Joel: Onko se kunnos
Olli: Ei
Olli: Ei se pysy yhtää pystyssä emmätikä mitä mä teen sen kanssa
Olli: Ei sen puheestakaa selvää saa
Niko: Vittu
Olli: Oksens äske oikeest varmaa 10 kertaa ja oli sitä enneki oksentanu iha vitusti
Joonas: Kuoleeko se?
Tommi: Varmaa alkoholi myrkytys
Olli: Se o tainnj vetää muutaki ku vaa alkoholia mut en si tiiä
Laitoin puhelimen taskuun ja katsoin Aleksia, voi parka. Nostin hänet jälleen ylös vaikka pian löytäisin hänet taas maasta.
Aleksin nk
Vittu et hävettää, en pysy yhtää pystyssä. Olli ei jaksa mua enää mä vaa tiiän sen. Ei kukaa jaksa emmä itekkää jaksa, jos Olli ei ois tullu oisin vrm sammunj ja tukehtunu omaan oksennukseen. Oispa nii käyny emmä jaksa elää. Pysähdyin ja Olli pysähtyi viereeni, käärin käteni tuon ympärille ja itkin. Päässä sumeni pikku hiljaa ja tunsin vain kuinka romahdin sen jälkeen muisti katkesi.
Heräsin ja kuulin pelkkää piippausta ympärilläni, avasin silmät ja olin sairaalassa. Vieressäni oli Olli ja joku lääkäri.
Aleksi: Olli mitä kävi?
Olli: joit ittes iha vitu paskaa kuntoo ja sammuit enkä tienny mitä tehä ku tuntu ettet hengittäny kunnol ni soitin ambulanssin
Lääkäri: onneks soitit ei olis ollu kovin kaukana et Aleksilt ois lähteny henki
Aleksi: mitenni?
Lääkäri: sun kehos oli nii paljo alkoholia ja ties mitä lääkkeit, ei se kestäny sitä. Sun sydän ois voinu pettää
Jaahas eipä mua kiinnostanu. Oisimpa kuollu.
Sanat 624
Voiettä
YOU ARE READING
Ajat muuttuu
RandomTää on kakkos osa tuohon mitä käteen jää? tarinaa. Tässä kerrotaan jätkien ysiluokasta/lukio ajoista. En oo edelleenkää oppinu kirjoittamaan eli samaa paskaa ku viime tarina oli, muistakaa lukee eka osa ennen tätä. !TW! -Itsetuhoisuus- -Itsetuhoiset...