13.Niko...

161 4 6
                                    

Time skip perjantaihin

Nikon nk

Seisoin koulun pihalla odottaen Aleksin saapumista, pian näinkin tuon blondin pojan kävelevän itseäni päin. Tervehdimme toisiamme jonka jälkeen kävelimme kouluun sisään, olimme lähellä sohvaa jossa muut jätkät meitä odottivat mutta Aleksi otti kädestäni kiinni ja pysäytti.

Aleksi: mennäänkö me tänää juomaa?

Niko: juu

Aleksi: minne

Niko: en oo miettiny mut ei ainakaa kalliolle

Poiks naurahti ja lähto sohvia päin, katsoin hiukan taaempaa kun tuo vilkaisi nopeasti Ollia päin ja Olli tuota päin. Molemmat hymyilivät ja punastuivat, luulivatko he tosiaan että olisin noin sokea? Istahdin erittäin asiallisesti Ollin viereen ja huomasin kuinka hän oli aivan punainen, voi Olli raukka... Menin vähän lähemmäs tuots jotta voisin kuiskata hänelme jotain niin etteivät muut kuule.

Niko: Ollii

Poika vain käänsi säikähtäneenä päänsä minuun päin, hah.

Niko: onko joku vähä rakastunu?

Olli: mitä meinaat

Niko: vittu ootte nii läpinäkyviä... Kyl mä huomaan miten koko aja vilkuilet Allua ja muutut iha punaiseksi aina ku se kattoo sua

Olli: onkoha se huomannu et tuijotan sitä?

Niko: voi vitu tyhmä

Olli: mitä?

Niko: se tekee aivan samaa sulle, tuijottaa ja punastuu ku sä katot sitä. Ootte kyl tyhmii

Olli vain hymyili eikä enää vastannut, tuskin edes älysi. Poika oli aika hidas mutta osasi huomata tärkeät asiat.

Time skip iltaan

Olin juomien kera kävelemässä kohti minun ja Aleksin sovittua tapaamis paikkaa, helpottaisi varmaan kaikkea mitä päässäni liikkui päästä vähän juomaan... Pian näinkin jo Aleksin ja laitoin hymyn naamalle, tuo käveli luokseni ja vetäisi minut haliin. Hmm mistähän yhtäkkinen läheisyys? En miettinyt asiaa sen enempää vaan käärin itsekin käteni tuon ympärille, tämä oli kyllä yksi lempi paikoistani. Aleksin lämmin halaus. Lähdimme kävelemään jonnekin päin ja ollessamme turvallisen kaukana oikeastaan kaikesta avasimme ensimmäiset juomat. Oli aika lämmin ilma joten oli mukava juoda ulkona, oli kiva nauttia täällä sekoilusta kun oli vielä tarpeeksi lämmin.

Aloimme olla jo aika isossakin humalassa ja oltiin löydetty tiemme jollekkin rannalle. Istuimme hiekassa vetäen viinaa alas kurkusta ja nautimme toistemme seurasta. Aleksin kanssa oli mukava viettää aikaa, hän oli ymmärtäväinen ja aina valmiina kaikkeen.

Aleksin nk

Istuimme rannalla Nikon kanssa sekä joimme, katselimme merta joka näytti todella kauniilta kuten Olli. Ei Aleksi lopeta enneku ees alotat Ollin ajattelu aiheuttaa vaan pahaa mieltä. Olin aivan ajatuksissani kunnes Niko otti minua kädestäni kiinni, mitähän tällä oli mielessä? Hän tuli minua lähemmäksi, aikooko hän suudella mua? Olin täysin valmistautunut tuntemaan tuon huulet omillani mutta sen sijaan poika avasikin suunsa.

Niko: Aleksi

Aleksi: nii?

Niko: voinko kertoa jotain?

Aleksi: sä voit aina kertoa

Niko: okei tota ööm en tiiä mitwn kerron tän mut oon ihastunu yhtee tyyppii...

Aleksi: kuka se on?

Niko: Joonas...

Aleksi: Niko...

Niko: tiiän oon iha tyhmä ja se on varattu eikä tuu ikinä ihastuu muhun ja varmaa vihaa mua ja se-

Aleksi: Niko shhh... Joonas rakastaa sua, just nyt se vaa on suhteessa. Mitä mieltä oot niiden suhteesta?

Niko: no oon tosi onnelinen ja ne todellaki kuuluu toisilleen mutta osa musta on nii kateellinen et voisin tehä mitä vaa saadakseni sen pojan

Aleksi: Niko oot iha huippu tyyppi, kunnioitat niiden suhdetta vaikka sulla onki tunteita. On iha mahtavaa että tuet niitä ja on tosi hyvä että uskalsit kertoa mulle

Niko vain hymyili jonka jälkeen meni makaamaan niin että tuon pää oli sylissäni, Niko vauva. Otin hörpyn viina pullostani ja aloin silittää Nikon hiuksia. Kaksi parastakaveria joilla oli rakkaus ongelmia...

Sanat 550

Omg

Ajat muuttuuWhere stories live. Discover now