4.No selitä

183 6 2
                                    

Aleksin nk

Heräsin aamulla Nikon sohvalta oksentamisen ääneen joka tarkoitti tämän olevan jo hereillä. Menin itsekin vessaan samasta syystä ja Niko onneksi älysi väistää, oksennettuani asetuin tämän ruskea hiuksisen pojan viereen istumaan. Vilkaisin tätä päin ja järkytyin.

Aleksi: eei vittu

Nikokin käänsi katseensa minuun ja ilmeen perusteella järkyttyi yhtä lailla, älysi ilmeisesti itsekin. Nousin ylös ja katsoin peilistä kaulaani, se oli täynnä fritsuja samoin oli Nikon. Mitähän vittua on tapahtunu? Mitähän Olli ajattelee ku näkee mut?! En tiedä miksi välitin olihan hänellä kuitenkin toinen, Niko taas oli vain kaveri.

Niko: Aleksi ei mitää paniikkia mut meil on kouluu yli huomen

Aleksi: voi saatana

Niko: muistatko mitään viime yöstä?

Yritin miettiä ja päähäni tuli haparia muistikuvia minusta suutelemassa Nikoa, vittu.

Aleksi: no siis jotai ehk muistaks sä?

Niko: no siis muistan vaa meijät vetämäs kielareit

Siis haluun tehä Nikolle selväks et mua ei haittaa et oon pussailu sitä tai mitään mut sen pitää tietää et en koe sitä kohtaa mitää semmost.

Aleksi: Niko oot mun paraskaveri ja rakastan sua enkä kadu mitään viimeöistä mutta en todellakaa tunne mitään sellaista sua kohtaan tai haluu suhdetta tai mitää-

Niko: shh kyl mä Allu ymmärsin iha itekki, en mäkää tunne mitää semmost sua kohtaa. Oot vaa mun paraskaveri

Aleksi: eli ollaan sujut?

Niko: juu

Kävelin halaamaan tätä, Niko antoi samalla pikku suukon hiuksiini. Niko oli kyllä ihana kaveri mut on ehk vähä vaikee selittää jengil miks tehtii toisilemme fritsui kännis.

Time skip maanantaihin

Kävelimme Nikon kanssa koulun käytävillä ja yritimme löytää muita jätkiä ja pian löysimmekin heidät, niin no olihan siinä se ämmä. Hetikun saavuimme Nikon kanssa paikalle Olli ja sen tyttöystävä lähtivät pois, yllätyitkö?

Joel: WOW mitä vittua teijän kauloille on käyny?

Joonas: teittekö noi toisilenne?

Tommi: onks teil jotai juttuu vai?

Niko: ei, ei meil oo. Ollaan kavereita.

Tommi: kiva et on kavereita mut frendit ei tee fritsuja...

Joonas: no selitä sit teijä kaulat

Aleksi: oltiin iha vitu kännis

Niko: iha saatanan

Joel: huomaa

Tommi: muututteko kännis imureiks?

Aloimme nauraa, pian Olli ja Iida palasivat. Vittu jee. Olli vilkaisi mun kaulaa jonka jälkeen mun silmiä ja huomasin tämän pidättävän naurua, samalla hänen silmistään huomasi että ne pidättelivät kyyneliä. Miks Ollia itkettäis se et mul ois joku? Minua itketti se että hänellä oli joku mutta miksi hän välitti että minulla oli joku? Väänsin kuitenkin hymyn naamalleni jotta tuo älyäsi jotain? En tiedä miksi edes hymyilin mitä vittua oonko vitun tyhmä? Yritän meinata jotain hymylläni ja sitten en itsekkään tiedä mitä.

Olin juuri saapunut koulusta kotiin ja makasin sängylläni, aivoni olivat tyhjät toisinkuin kaulani... Pian puhelimeeni kuitenkin tuli viesti ja se oli Ollilta.

Olli: Moi

Aleksi: Moi

Olli: Onks sul ja Nikol jotai juttuu vai?

Aleksi: Ei! Ei todellakaa oo

Olli: No siis ööm teijä kaulat?

Aleksi: Oltii vaa kännis.

Miksi tätä kiinnostaa?

Ollin nk

Tuijotin puhelimeni näyttöä kyyneleet silmissä, pieni hymy nousi huulilleni kun luin tuon viestin.

Aleksi: Oltiin vaa kännis.

Olli: Okei

Luulin jo hetken että heillä olisi jotain ja nyt olin iloinen kun ei ollut. En tiedä mikä mua vaivaa mä ite jätin Aleksin ja nyt itken koska luulen et sil on uus? Onhan mulla itelläki uus mut no te tiiätte kyl mitä mieltä oon siit tytöst.

Sanat 532

Tälläs täl kertaa💪 Oon nii kiltil pääl et julkasen jo nytte

Ajat muuttuuWhere stories live. Discover now