Aleksin nk
Makasin Ollin vieressä tuon sängyllä, hän oli raahannu minut tänne. Hänen vieressään oli ihana olla, tiedän ettei hän pidä siitä kuinka sekaisin olen mutta hän ei sano mitään. Haluaisin olla parempi Ollille ja kaikille muille. Pyörähdin Ollin päälle makaamaan ja katselin tämä kasvoja, siirsin hänen hiuksia edestä jonka jälkeen yhdistin huulemme. Tässä oli hyvä olla, oisin halunnu jatkaa mutta olin hyvin väsynyt. Painoin pääni Ollin rintaa vasten ja suljin silmäni, hetken kuluttua olin jo unessa.
Joelin nk
Pyörin sängyssäni eikä uni tullut, mietin liikaa. En haluaisi miettiä haluaisin unohtaa, mitä enemmän mietin sitä enemmän haluan sen tehdä. Tuntuu kuin tunteeni Joonasta kohtaa olisivst hävinneet, on tuntunut tältä jo pitkään mutta nyt tunne on alkanut vahvistua. En halua satuttaa sitä mutta haluan pois tästä suhteesta, ei hän itsekkään taida minusta enää kovin pitää. Jos ihan rehellisiä ollaan uskom hänen ainakin jollain tapaa pitävän Nikosta, se ei haittaa. Tai toki se tuntuu aika pahalts kun olemme vielä suhteessa mutta jos aijon tämän lopettaa niin on vain parempi jos hän saa jonkun uudem, uskon että minulle olisi parempi olla yksin mutta samalla pelkään että ero tuhoaisi minut täysin.
Aleksin nk
Makasin Ollin päällä edelleen, olin herännyt eikä edes ollut pahaolo joten nautin Ollista. Tässä oli todella hyvä olla. Mietin vähän kaikenlaista enkä millään jaksaisi nousta, kusen pian housuun joten ehkä minun on pakko nousta.
Olin saanut käytyä kusella ja nyt makoilin jälleen Ollin päällä, katselin puhelintani kun en oikein muutakaan keksinyt. Olli nukkui edelleen enkä viitsinyt herättää häntä, kello oli jotain 12. Otin Ollista kuvan kun hän nukkui ja pistin sen tuohon tuttuun ryhmään.
Jonnet
*Aleksi laitto kuvan*
Joonas: Herätä se
Aleksi: Miksi
Joonas: Miksei
Aleksi: Se on nii söpö ku se nukkuu emmä halua
Joel: Ei se voi koko päivää nukkua
Niko: Niimpä, Aleksi onko pahaki darra?
Aleksi: Ei itseasias yhtää
Niko: Oho mite se on ees mahollist
Tommi: Niimpä
Aleksi: En kyllä tiiä.
Katselin edelleen nukkuvaa Ollia, en millään haluaisi herättää tuota herttaista poikaa. Kello läheni yhtä ja ajattelin herättää hänet kun pitäisi mullakin alkaa lähtemään. Annoin pusuja tuolle ympäri naamaa ja pian hän heräsi.
Aleksi: mun pitäs lähtä
Olli: onko pakko?
Aleksi: on
Olli: mutkj tulee ikävä
Aleksi: nii mullaki sua rakas
Hän kääri kätensä ympärilleni ja yhdisti huulemme.
Istuin sängylläni minigrip pussi kädessäni, olin ostanu kaks grammaa kukkaa. Mitä vittua mun päässä liikku? Huumeisiin ei ollut tarkoitus sekaantua ikinä, toisaalta ei kukka nyt ole pahimmasta päästä. Ajattelin juoda pikkusien ja polttaa jonku verran, nämä kuulemman tuplaavat toistensa vaikutuksen.
Istuin pihalla ja kello näytti puolta yötä, poltin pilveä ja katselin taivasta. Olin juonut 6 lonkeroa ja polttanu jonki verra ja alko pikkuse jo tuntumaa. Aika paljonki itseasiassa, olin aika pahassa kunnossa. Poltettuani otin puhelimem käteen ja soitin Joonakselle, hän oli eka jonka numero tuli vastaan.
Puhelu
Aleksi: Moi Joonas
Joonas: Moi Allu
Joonas: Ootko juonu?
Aleksi: Oon vähä, haluuks tulla mjn kas ulos
Aleksi: Ois sullekki juotavaa jis ava tahot
Joonas: Voin toki tulla missä meet
Aleksi: Täs puistos istuskelen penkil
Joonas: Joo menee pieni hetki
Aleksi: Joo nähää pia heippa
Joonas: heihei
Puhelu päättyi ja otin vielö yhen lonkeron, enempää en aijo ottaa saakoot Joonas loput. Niitä oli ehkä kuusi tai seitsemän jäljellä, jos ette ole huomanneet nautin alkoholista aika paljon.
Joonaksen nk
Olin kävelemässä kohti Aleksin olin paikkaa ja pian näinkin hänet, istahdin tämän viereen ja hän tarjosi juomiaan. Katsahdin tämän silmiin ja huomasin että ne olivat punaiset, hyvin punaiset. Tuo ei varmasti ollut itkemisestä, oliko hän vetänyt jotain?
Joonas: Aleksi mitä oot vetäny
Aleksi: lonkeroa
Joonas: mitä muuta?
Aleksi: en mitää
Joonas: Aleksi älä valehtele mulle sun silmät punottaa aivan saatanasti
Aleksi: emmä oo vetäny mitää
Joonas: lupaan etten kerro kellekkää
Aleksi: no poltin vähä
Joonas: mitä?
Aleksi: pilveä
Katselin häntä hetken ja päässäni liikkui tuhansia ajatuksia, eikö hänelle ole tarpeeksi että on riippuvainen alkoholisha ja nikotiinista? Tavallaan ymmärsin häntä ja halusin saada itseni ymmärtään mutta jokin minussa ei ymmärtänyt.
Joonas: miks?
Aleksi: halusin vaa testata
Joonas: lupaatko että jää vaa testiks?
Aleksi: lupaan
Luotin häneen, jos hän jatkaa kerron Ollille tai jollekki.
Olin jo aika helvetin humalassa ja join juuri viimeisen juomani tyhjäksi, kävelimme Alen kanssa ympäri maailmaa ja puhuimme kaikesta. Yhtäkkiä ajatukseni harhautuivat erääseen poikaan. En saisi pitää hänestä olen suhteessa mutta jokin hänessä vetää puoleensa vaikka yritäm työntää pois. Rakastin Nikoa, halusin kieltää asian en halua pilata suhdettani mutta uskom että Joelinkin tunteet ovat alkaneet kadota. Oikeastaan on vain päivistä tai tunneista kiinni ennekuin eromme koittaa, minä vain tunnen sen.
Sanat 740
Pitkäst aikaa
YOU ARE READING
Ajat muuttuu
RandomTää on kakkos osa tuohon mitä käteen jää? tarinaa. Tässä kerrotaan jätkien ysiluokasta/lukio ajoista. En oo edelleenkää oppinu kirjoittamaan eli samaa paskaa ku viime tarina oli, muistakaa lukee eka osa ennen tätä. !TW! -Itsetuhoisuus- -Itsetuhoiset...