34.Vapauden vankila

133 5 0
                                    

Aleksin nk

Makasin sängyssäni edelleen harmitellen isäni sanoja, ei sellaisia asioita tuosta vain unoha vaikka kuinka yrittäis. Oon yrittäny saada positiivista ajateltavaa viimeset kaks tuntia mutta pää tuottaa pelkkiä negatiivisia ajatuksia. Se ei varmaan oo kauheen hyvä asia mutta eipä siihen oikee voi vaikuttakkaa vaikka haluais. Pitäisi kertoa Ollille muttei minulla ole rohkeutta semmoiseen vaikka haluaisin, pitäisi kerätä vähintään kolme vuotta rohkeutta. Olen siinä ajassa varmaan käynyt koko koulun läpi joten minun mielestäni se olisi oikein mainio idea kertoa silloin. Ehkei hän huomaisi että olisin poissa ja asuisin Helsingissä, jos hän vain pitäisi silmät kiinni ja olisi kuuro siihen asti että palaan? Ei hän älyäisi että olen ollut poissa. Viisas idea minä tiedän, olen fiksu. Huoneeni ovi aukesi ja sen takaa paljastui isäni, yllätyitkö? Hän sanoi että minun pitäisi tulla syömään mutten välittänyt, siihen asti että hän pyytää anteeksi aijon olla vihainen hänen sanoistaan. Eka kaikki talossa oleva lukitaan sitte pakotetaan syömään kokoaja jonks jälkee heitetää terapiaan ja käyää koko aja ovel kattoo mitä teen, tää on yks vitu vapauden vankila. Mun pitäs olls vapaa mutta samalla oon vankina tässä helvetissä, oisimpa vaa kuollu. Kuolleenaki mulla ois vapaampi olla mitä mul nyt on, vapauksista puheenollen meikä lähtee täältä vittuu nyt.

Olin pakannut kamat reppuun ja repiny jostai kengät ja ohuen takin, lähtisin ikkunasta ja oisin pihal nii kauan et keksin kelle meen. Avasin ikkunan ja kapusin viileät tikkaat alas. Kävelin nopeasti jonkin matkaa pois kotoa päin jonka jälkeen laitoin kuulokkeet korviin ja musiikit täysille, tämä oli minun terapiani.

Ollin nk

Vanhempani olivat poissa kotoa eli olin yön yksin täällä, ajattelin pyytää Aleksin tänne mutta eka halusin vähän juoda. En tiedä miksi yhtäkkiä haluan olla humalassa mutta haluan tuntea sen humaltumisen tunteen. Kävelin keittiöön ja avasin pakkasen, vedin sieltä viina pullon. Avasin korkin jonka jälkeen otin hörpyn ja toisenkin itseasiassa aika montakin, tämä näytti maistuvan jotenkin kummalisen paljon.

Sanat 309

Oon pahoillani et nää on lyhyitä ja huonoja sekä näit tulee vähän

Ajat muuttuuWhere stories live. Discover now