Aleksin nk
Eihän tää tietenkää voinu jäähä vaa pienee humalaa ja nyt olimme molemmat aivan helvetin sekaisin, pitäisi opetella kontrolloimmaan tuota alkoholin käyttöä koska tästä ei tuu vittu mitää. Makoilimme tällä hetkellä vierekkäin olohuoneen lattialla, Niko oli vielä minuakin huonommassa kunnossa joka oli ihme. Yleensä olin aina eniten sekasi joka oli iha perseestä mutta en kyllä haluaisi että muutkaan joutuvat sitä kokemaan, tällä hetkellä sillä ei kyllä ollut väliä kun olimme vain kaksin.
Aleksi: vittu se vihaa mua
Niko: kuka?
Aleksi: Olli
Niko: mitenni?
Aleksi: join taas ihan liikaa
Niko: se rakastaa sua ei se vihaa sua se o vaa huolissaa
Ehkä Niko oli oikeassa hän oli kuitenkin harvinaisen viisas vaikka olikin humalassa. Yhtäkkiä tuli hirveä ikävä Ollia.
Aleksi: pitää päästä sen luokse
Niko: Ollin?
Aleksi: nii
Niko: mennään niille
En sen pidempään miettinyt vaan nousin ylös, oli muuten helvetin vaikea pysyä pystyssä mutta jotenkin pääsimme Nikon kanssa ulos.
Nikon nk
Vittu että Olli suuttuu mulle että juotin Aleksin tuohon kuntoon, hän ei myöskään tuskin ole kovin iloinen että tulemme hänen taloon tähän aikaan yöstä. Ehkä voisin sittenkin pyytää häntä tulemaan vastaan ettemme joutuisi mennä heille. Otin puhelimen käteen ja etsin Ollin numeroa, ei mennyt kauaakaan kun puhelin jo piippasi.
Puhelu
Olli: Niko kui soitat tähä aikaa
Niko: Lähekkö kävelee meille päi
Olli: Kuinka vitusti ootte juonu? Miks
Niko: Aleksilla tuli sua ikävä mut ei millää selvitä teille asti
Olli: Mä tuun, olkaa jooko varovaisia
Niko: Ollaan
Okei hän ei vaikuta kovin iloiselta mutta eiköhän hän tee mitä vaan että pääsee näkemään Aleksia. Nappasin Aleksin kädestä kiinni ja käänsin hänet ympäri, hän taisi säikähtää aika paljo.
Aleksi: meijä pitää mennä Ollille
Niko: Olli tulee tänne
Aleksi: Olli...
Olin pahemmassa kunnossa mutta koitin vahtia ettei Aleksille käy mitään koska hän oli nyt hieman tärkeämpi. Onhan silläkin tietenkin väliä olenko kunnossa mutta on todenäköidempää että Aleksille käy jotain kuin että minulle kävisi jotain.
Aleksin nk
Olli kuulemman tulisi tänne tai niin Niko sanoi. Hän piti minua kiinni molemmista olkapäistä ja yritti estää kaatumasta, en jaksa että hän yrittää huolehtia minusta. Hänestä pitäisi huolehtia minä olen kuitenkin tottuneempi tähän hommaan.
Yhtäkkiä Olli ilmestyi viereemme ja hänellä oli jostain syystä Joonas mukana, Niko nyt kannattaa pitää turpas kii. Niko irrotti otteensa minusta ja heti perään tunsin Ollin kädet ympärilläni, tässä oli hyvä olla. Olin aivan helvetin jäässä ja Olli huomasi sen, hän yritti lämmittää pitämällä käsiään tiukasti ympärilläni ja kyllähän se jonkun verran auttoi. Rimpuilin itseni irti Ollin otteesta vaikka siinä olikin hyvä olla, sen jälkeen laitoin käteni tuon niskan taakse ja katselin häntä silmiin. Hän oli upea näky.
Olli: Aleksi kuinka paljo oot juonu?
Aleksi: mä rakastan sua
Aleksi: saanko mä suudella sua
Poika alkoi hymyillä jonka jälkeen nyökkäsi, vedin Ollia lähemmäs ja yhdistin huulemme. Tämä lämmitti mukavasti. Ollin kädet olivat kiedottuna minun ala selälleni, voisin pysyä tässä ikuisesti. Olin valmis hylkäämään kaiken vain että saisin olls tässä. Pian Olli kuitenkin irrotti huulensa todennäköisesti hapen puutteen vuoksi ja jäi vain katsomaan minua. Hymyilin hänelle hetken mutta sitten jalat pettivät ja romahdin maahan.
Nikon nk
Aleksi kaatui, Olli yritti heti saada häntä nostettua mutta minä käänsin katseeni Joonakseen.
Niko: miks oot täällä?
Joonas: Olli pyys mua mukaa
Joonas: onko sulla kaikki hyvin?
Niko: tietenki miks ei ois
Joonas: oot juonu ittes noi paskaa kuntoo
Niko: ei ollu tarkotus
Joonas vain katsoi minua huolestuneena jonka jälkeen kietoi kätensä ympärilleni, tässä oli aivan helvetin ihana olla. Aloin itkeä, en tiedä miksi mutta joku itketti. Joonas vain silitti selkääni ja sanoi ettei ole mitään hätää, miksi hän on niin ihana?
Sanat 585
Voi että.
YOU ARE READING
Ajat muuttuu
RandomTää on kakkos osa tuohon mitä käteen jää? tarinaa. Tässä kerrotaan jätkien ysiluokasta/lukio ajoista. En oo edelleenkää oppinu kirjoittamaan eli samaa paskaa ku viime tarina oli, muistakaa lukee eka osa ennen tätä. !TW! -Itsetuhoisuus- -Itsetuhoiset...