36.Mitä teet?

113 6 2
                                    

Time skip maanantaihin

Aleksin nk

Istun Ollin vieressä kässän luokassa odottamassa että opettaja lopettaa tuon jauhamisen ja pääsisin tekee töitä, pian hän onneksi hiljeni ja sain nousta tästä penkiltä. Meillä oli tekstiili kässää ja en oo iha varma mitä me ees tehää täällä, en oo iha kuunnellu ohjeita oon vaa kattonu mitä Olli tekee ja tehny saman. Olin kävelemässä open luokse näyttää mun työtä jotta saisin siirtyä seuraavaan työ vaiheeseen mutta huomasin Nikon ja Joelin meijän luokan ovella, eipä mulla kiirettä ole joten kävelin heidän luokseen.

Aleksi: moi

Joel: moro

Niko: moi

Aleksi: miks ette oo tunnilla

Joel: entiiä

Niko: meijän piti mennä hakee jotai jostai luokasta mut nähtiin teijät tääl ni tultiin moikkaa

Aleksi: okei

Niko: mitä te teette täällä

Aleksi: ei itseasiassa vitunkaa hajua

Tunsin jonkun käden olallani joten käänsin katseen viereeni ja Ollihan se siinä.

Joel: miten et tiiä mitä te teette

Niko: ethä säkää tiiä mitä me tehää?

Joel: totta

Olli: me tehään jotai tyynyjä

Aleksi: mun tyynyyn tulee kuva Ollista

Joel: saat nukkua joka yö Ollin kanssa

Niko: Allun unelma

Aleksi: keskity omiin unelmiis

Poika vain naurahti ja he lähtivät pois, nyt ainaki tiiän mitä tehään.

Seisoin jonkun pöydän vieressä ja katsoin siinä olevia terottimia, tekisi mieli ottaa yksi. Otin yhden käteen ja katsoin sitä, olin jo laittamassa sitä taskuuni kunnes kuulin äänen takaani.

Olli: mitä teet?

Aleksi: terotan kynää

Olli: missä se kynä

Aleksi: no olin hakemassa sitä ku saatoin unohtaa sen mun paikalle

Olli: tuut terottaa kynää mut unohat kynän?

Aleksi: nii

Olli: ootpa höpsö

Tuon sanottua hän pörrötti hiuksiani ja jatkoi matkaansa, laskin terottimen vain pöydälle ja lähdin itsekin jatkamaan töitä.

Olin kävelemässä kotiin ja nyt kadutti etten ottanu sitä terotinta, oisin voinu saada terän jolla helpottaisin tätä tuskaa... Hyvähän näitä asioita nyt on älytä ku en enää oo siel vitun koulussa, voisinha mä toki käyä vaikka ostaa terottimen. Toki tääl vitu pakkasessa ei oikee huvita mennä kauppaan tai muuallekkaan mutta enköhän mä jostai jotai terävää keksi jos tilanne menee liian vakavaks pään sisäl.

Sanat 334

Reipas

Ajat muuttuuWhere stories live. Discover now