7.Saanko tulla sun vieree?

149 5 2
                                    

Aleksin nk

Olin saanut Ollin haavat putsattua ja nyt istuttiin sohvalla katselemassa jotain ohjelmaa samalla jutellen. Tuntui todella todella pahalta tuon puolesta, en olisi ikinä voinut satuttas häntä näin tai millään muullakaan tapaa. Ollin pitää päästä eroon siitä hullusta, olen vaikka valmis kuolemaan itse kunhan tuo raukka saa päästä pois siitä suhteesta. Vanhempani istuivat keittiössä enkä enää jaksanut kuunnella heidän ääntään joten nappasin Ollin kädestä kiinni en siis kovasti, sen jälkeen nostin tämän ja vedin tämän huoneeseeni. Menimme istumaan sängylleni ja jatkoimme juttelua, kello läheni yhtä ja molempia väsytti jo jonkin verran joten päätimme mennä nukkumaan.

Aleksi: missä haluut nukkuu? Haenks sulle patjan vai?

Olli: Aleksi

Aleksi: nii?

Olli: saanko tulla sun viereen?

Aleksi: juu tietenki

Ei ehkä ollut paras idea päästää tuota viereeni nukkumaan mutta en voisi sanoa ei sen jälkeen mitä tuo on kokenut ja olin itsekin kaivannut tuota, nyt vain pitäisi nukkua hupparilla ettei tuo näkisi kättäni. Olli käpertyi viereeni ja laittoi kätensä ympärilleni, hän nukahti todella nopeasti toisinkuin minä itse. Pääni oli pojan erittäin hyvältä tuoksuvissa hiuksissa. Valvoin varmaan tunnin miettien asioita ennekuin väsymys palasi. Suljin silmäni ja odotin että nukahtaisin, pian se tapahtuikin.

Ollin nk

Heräsin puoliksi Aleksin päältä, noloa. Mitähän tuo ajattelisi jos olisi ollu hereillä ennen minua? Ei onneksi ollut vaan nukkui, puhelimeeni tuli viesti ja se oli Iidalta. Voi saatana.

Iida: Rakas tuu meille🥺

Olli: En.

Iida: Mitennii et?! Tiiät kyl mitä käy jos et tuu

Olli: En vittu ole mikään sun lelus jota voit määrätä ja hakata, hanki joku muu

Iida: Mitä meinaat?

Olli: Kerroin susta Aleksille, se ei oo ilone

Iida: Et vitussa, lupasit ettet kerro!

Olli: Tosissas luulet et pidän suuni kiinni ku hakkaat mua? Kohta kaikki tietää...

Iida: Turpakiinni pelleilet vaa et oikeest kertonu sille😂

Ollu: En ois nii varma...

Tuon jälkee en enää vastannut, jos kaiken tämän jälkeen uskallan sanoa vastaan ni senhän minä teen. Aleksi alkoi näyttää heräämisen merkkejä ja pian olikin jo hereillä, kerroin tälle keskustelustani Iidan kanssa ja tuo oli ylpeä minusta. Olin ikävöinyt Allun vierestä heräämistä, hänen tuoksuaan, sitä turvallista oloa tuon kanssa ja kaikkea hänessä. Hänen kehonsa, arpensa, silmät, huulet, nenä, hiuksensa ja koko keho ovat asioita joita rakastan hänessä. Rakastan hänen tapaa nähdä maailma ja ajatella ihmisistä hyvää. Hänen huulet kutsuivat omiani mutta vaikka halusin en niitä yhdistänyt.

Aleksin nk

Olli vieressäni, vain me kaksi... Nuo huulet houkuttelevat, ei Aleksi kasaa itsesi. Tuo poika on kauheassa suhteessa mutta suhde se silti on, olisi väärin suudella tätä vaikka kuinka haluaisinkin. Pian tuo poika kaatoi minut sänkyyn makamaan selälleni ja laittoi päänsä rintakehälleni, laitoin käteni tämän hiuksiin ja silitin. Hän oli suloinen ja olin aivan rakastunut häneen, tämänkö se vaatii saada minut rakastumaan? Ei se oli vain Ollin puoleensavetävyys jota ei voinut vastustaa ei sitten millään. Huuletkin olivat hyvin vaikea vastus mutta onnistuin pitämään itseni irti niistä, joskus vielä olen noissa niin kauan kiinni että taju lähtee hapen puutteen vuoksi.

Sanat 482

Yesssirr tälläistä sitten tänää

Ajat muuttuuWhere stories live. Discover now