Nikon nk
Istuin hiljaa luokan takaosassa, tämä olisi viimeinen tunti. Aivot eivät toimineet enkä ymmärtänyt mitään, tuntui kuin olisi vain yksi aivosolu joka kylläkin saattoi olla mahdollista. Vika tunti ja vika aivosolu, mahtavsa Niko. Aleksi istuisi vieressäni tällä tunnilla mutta pojan ollessa kotona paikka ammotti tyhjyyttä. Katselin mitä ympärillä olevat henkilöt tekivät, olipa kiinnostavaa. Joelin katse liikkui kellon ja pöytänsä välillä, Joonas katseli välillä minua ja välillä Joelia samalla kun suttaili jotaim vihkoonsa. Joku poika edessäni teki tehtäviä ja näytti vierustoverilleen vastauksia, nuo kaksi tulevat menestymään elämässä. Katselin vihkoani ja aloin itsekin töhertää siihen jotain, wow tosi taiteellista piirtelin jotai hymynaamoja. Kyllästyttyäni otin puhelimeni käteen ja menin laittamaan viestiä tuohon ikuiseen ryhmään.
Jonnet
Niko: Moi
Tommi: Moro
Aleksi: Jou
Olli: Terve
Niko: Nuo kaks ei vissii muista et niil on puhelimet
Tommi: Ketkä
Niko: Jolle ja Poosu
Aleksi: 🥲😂
Niko: Mitäs ootte puuhaillu
Tommi: En mitää
Aleksi: Jutellu Ollin kans
Olli: Jutellu Alen kaa
Niko: Kiintoisaa
Tommi: :D
Olli: Onkos sulla hauskaa koulus?
Niko: Oon kinda olly kolmas pyörä sen jälkee ku Tommi lähti
Aleksi: Voisua:( Huomenna ollaan koko porukka koulus ni et oo yksin
Niko: ❤️❤️
Tämä tunti läheni loppuaan, vielä vikat pari minsa niin pääsisin pois. Tunti tuntui raskaalta tai sitten se olisi vain päässäni, jokin kuitenkin painoi mielialaani alas. Kuulin vaimeat kellon soinnut korvissani ja pian porukka alkoi nousta sekä poistua, nousin itsekin ja kävelin ulos. Olin yksin kävelemässä kohti koulun ovia sillä halusin mahdollisimman nopeasti pois, jostain syystä ahdisti olla täällä joka ei siis ole tapaistani. Pian kuulin juoksu askelia takaani ja jonkun käsi tarrasi omastani kiinni pysäyttäen minut, käännyin ympäri katsoakseni kenestä oli kyse ja se oli Joonas. Hänellä oli se tuttu suloinen hymy kasvoillaan joka johti myös minun hymyyni.
Joonas: moi
Niko: moi
Joonas: voitko tulla meille? Tai siis jos haluut ei sun oo pakko ku ei kaikki haluu mut jos haluisit ni voisitko yai jotaki tai haluutko nähä ees tai haluu-
Niko: Joonas rauhotu käyt vähä ylikierroksil, mä voin kyl tulla teille
Poika vaim naurahti jonka jälkeen lähti ulos rakennuksesta minä perässään, miksi hän pyysi minua eikä Joelia? Ei sillä että se olisi haitannut sillä halusin viettää aikaa Joonaksen kanssa, kuka ei haluaisi? Tiedättekö kuinka helvetin söpö se poiks on? Kyllä te tiiätte ja ootte mun kaa samaa mieltä eikö nii?
Olimme saapuneet Joonakselle ja istuimme tämän sohvalla vierekkäin, tässä oli hyvä olla.
Joonas: Niko
Niko: nii?
Joonas: ootko sä ihan kunnossa? Tai siis niinku onko sulla kaikki hyvin? Tai siis eihän sulla oo mitää hätää niinku oot ollu tänää vaisu etkä nii energine mitä yleensä
Voi poika rakas miten kertoisin että syy on sinä?
Niko: oon mä kunnossa, nukuin vaa huonosti
Pojan kasvoille nousi hymy, ihana nähdä hänet hymyilemässä.
Sanat 450
Aijai
YOU ARE READING
Ajat muuttuu
RandomTää on kakkos osa tuohon mitä käteen jää? tarinaa. Tässä kerrotaan jätkien ysiluokasta/lukio ajoista. En oo edelleenkää oppinu kirjoittamaan eli samaa paskaa ku viime tarina oli, muistakaa lukee eka osa ennen tätä. !TW! -Itsetuhoisuus- -Itsetuhoiset...