*Time skip joku viikko*
Nikon nk
en voi vieläkään aivan käsittää että he erosivat? Joonas on sinkku? Voisiko toiveeni toteutua? Olisiko se mitenkään milläön maailman taajuudella mahdollista? Entiedä mutta olin harvinaisen onnelinen ajatellessani että unelmani voisi toteutua, en voi edes sanoin kuvailla kuinka paljon rakastan Joonasta. Joku pisti minulle viestiä ja se oli Joonas, menin tietenkin heti vastaamaan jos se olisi vaikka rakkauden tunnustus. No ei tosiaan ole ihankuin hön ikinö rakastuisi tämmöiseen.
Joonas: Mmooii
Niko: Moiiiii
Joonas: Läheks joku päivä juomaa mun kas?
Niko: Toki millo?
Joonas: Tänää meillä?
Joonas: On käty
Niko: Sopii, tuleeks kaikki?
Joonas: Haluisin ehk olla kahestaa jos vaa sulle käy
Niko: Tietenki
Joonas: Noni meikä hommaa juomat tuj tänne seiskalt
Niko: Joo nähää
Joonas: Nähää
Olisimme aivan kahdestaan humalassa, ehkä toiveenk toteutuu. Ehkä ajattelen ja toivon vain liikoja, eihän Joonas nyt minusta voisi pitää. En normaalisti ajattele näin mutta jokin minussa on vialla.
Istuin Porkon sohvalla tölkki kädessä ja juttelimme vähän kaikesta, olimme jo pienessä humalassa muttei todellakaan missään suuressa. Jos rehellisiä ollaan haluaidin olla aivan kaato kännissä, tämäkään ei ole minun tapaista ajatella näin ehkä enemmän Aleksin juttuja nää juomiset mutta haluan nyt vaa pään sekasi en mitään muuta tai no ehkä joonaskin kelpaisi mutta niih.
Olimme molemmat jo aika saatanan humalassa ja vain istuimme vierekkäin, vähän väliä saatoimme sanoa jotain mutta aikalailla olimme kokoaja hiljaa. Jostain syystä käänsin katseeni Joonakseen ja tuo katsoi minua, en nähnyt siinä hetkessä muutakuim tuon upeat kiiltävät silmät ja ihanan näköiset huulet jotka taisivat vetää vähän liikaa puoleensa. Yhdistin huulemme ja yllättäen Joonas vastasi suudelmaan, päästin irti vasta kun happi alkoi loppua mutta pian Joonas vetäisi minut uuteen suudelmaan. Siirryin tämän syliin hajareisin edelleen pitän suudelmaa yllä, hetken päästä tuon huulet eksyivät kaulalleni. Jonkin ajan päästä tuo palasi huulilleni ja kun happi alkoi taas loppja hän päästk irti. Hän piti käsiään alaselälläni kun omani olivat tuon niskan takana ja me vain tuijottimme toisiamme.
Niko: Joonas...
Joonas: kerro
Niko: mä rakastan sua
Pojan huulille nousk hymy, hän hetken vsin katsoi js hymyili kunnes avasi suunsa.
Joonas: mäki rakastan sua Niko
Väkisinhän siinä alkoi hymyilyttää, yhdistin vielä kerran huulemme. Se tuntui niin hyvältä, paljom paremmalta mitä olin kuvittelut.
Joonaksen nk
Makasin Nikon kanssa sängylläni, pitäisi mennä nukkumaan muttei kummalekkaan tule uni. Silittelin vain pojan hiuksia. Olimme suudelleet aika montakin kertaa, minua asia ek yhtään haitannut olin siitä iloinein. Toivon vsin että hän tuntisi samoin minua kohtaan.
Sanat 399
ohhh
YOU ARE READING
Ajat muuttuu
RandomTää on kakkos osa tuohon mitä käteen jää? tarinaa. Tässä kerrotaan jätkien ysiluokasta/lukio ajoista. En oo edelleenkää oppinu kirjoittamaan eli samaa paskaa ku viime tarina oli, muistakaa lukee eka osa ennen tätä. !TW! -Itsetuhoisuus- -Itsetuhoiset...