62. Aleksi kiitos

96 8 2
                                    

Aleksin nk

Tutkiskelin Ollin vaatekaappia tämän vielä nukkuessa, pitäisi valita päivälle jotku kivat vaatteet. Minun pitäisi tavata Joel noin tunnin kuluttua enkä tiedä uskallanko herättää tuota yhtä, hän on hyvin herttainen näky nukkuessaan. Löysin jotku kivat farkut ja hupparin joten vedin ne päälle, näyttivät ihan hyvältä. Nämä housut olivat hyvin monta kokoa liian isot mutta näyttivät hyvältä tai siis niin hyvältä kun minun ylläni vaan voi näyttää. Katsoin puhelintani ja äitini soitti, ups unohdin kertoa missä olen.

Puhelu

Aleksin äiti: Missä helvetissä sä olet?

Aleksi: Rauhotu oon Ollilla

Aleksin äiti: Millon sä sinne menit? Olin tosi huolissaa

Aleksi: Tulin yöl ku oli ahistavaa olla yksin ethä oo vihane

Aleksin äiti: En mutta olisit voinu ilmottaa

Aleksi: Anteeks unohin

Aleksin äiti: Ei se haittaa

Aleksi: Meen koht Jopelle ja sielt sitte Nikolle yötä ni onks se ok?

Aleksin äiti: Kyllä se sopii

Aleksi: Juu kiva heippa

Aleksin äiti: Heippa

Onneksi hän ei ole vihainen, Olli nukkui edelleen sikeästi, voi pientä. Ajattelin herättää hänet.

Ollin nk

Heräsin kun tunsin pusuja ympäri naamaani, ei edes tarvinnut avata silmiä sillä tunnistin nuo huulet mistä vain.

Aleksi: Olli mun pitää lähtä kohta

Olli: minne

Aleksi: Joelille

Olli: en halua päästää sua

Aleksi: sun on pakko

Olli: ei ikinä

Kiedoin käteni tiukasti Aleksin ympärille, en halunnut hänen menevän. Ilman häntä olin yksinäinen ja kylmissään, kukaan ei pystynyt korvaamaan häntä.

Katsoin kun Aleksi käveli ovesta ulos ja minä jäin sänkyyni makaamaan, ei edes pusua. Okei sain niitä ainaki 20 ennen hänen lähtöään mutta tarvitsen enemmän, jos joudun pärjäämään ilman häntä iltaan tai pahimmassa tapauksessa huomiseen asti. Eiei.

Aleksin nk

Istuin Joelin sängyllä hänen kävellessään stressaantuneesti ympäri huonetta, häntä jännitti nähdä Joonas. En todellakaan ymmärrä miksi he nimittäin näkivät eilen eikä ole tapahtunjt mitään.

Joel: Aleksi

Aleksi: kerro

Joel: onks sul kaikki hyvin? niinku asiat kunnossa

Aleksi: on mulla

Joel: ootko varma? en haluis päästää sua pois tossa kunnossa enkä halua että sulle käy samalla tavalla ku joskus seiskal tai kasil. et sillo kertonj kauheesti mitää meille mjt olit mun tukena

Aleksi: tietenki olin sun tukena

Joel: Aleksi kiitos

Nousin ylös ja annoin pojalle halin, en ikinä hylkäisi ystävääni.

Joel: mutta ootko kunnos?

Aleksi: oon

Joel: hyvä

En haluaisi kaikkien olevan huolissaan minusta, kyllähän mulla on ollu rankkaa mutta mä pärjään. Oon aina pärjänny ja tuun aina pärjäämää ja jos asiat menee liia rankaks mul on aina alkoholi tukena. Tiedän ettei se ole minulle hyväksi mutten ikinä tule saamaan samanlaista addiktiota kuin seiskaluokalla, sen voin luvata.

Sanat 410

Sain väsättyä vielä toisenki vaikka nukuin aikalail koko päivän XD

Ajat muuttuuWhere stories live. Discover now