prológus

2.8K 55 3
                                    

Most szállt le a gépem, már alig vártam hogy végre hazaérjek és bevetődjek az ágyba egy jó fürdő után. De persze ahogy mondani szokták ,ember tervez isten végez.Hát ez most sem volt másképp. Nem elég ,hogy taxit alig találtam Monacoban ami hazavisz ,mire sikerült egyet fogom magamnak a lehető leglasabbat választottam. Na nem mintha lett volna több lehetőségem.1 hetet voltam otthon a családomnám Magyarországon. Imádom őket de az életem ide köt Monacoba. Itt jártam egyetemre ami hatalmas lehetőség volt az életemben, amit sose fogok megbánni, és beleszerettem ebbe az országba, az emberekbe ,a városba egyszóval mindenbe.
26 évesen az ember már családot akar, gyerekeket vagy már van is nekik ,de nekem nincs és ez most jelenleg így is van jól.Az életem a munkám körül forog ami most sem áll meg. Hiába van nyári szünet a forma-1 ben. Hiszen az egyik csapatnak vagyok a sajtósa vagyis inkább mindenese. Ha sajtós kell ott vagyok, ha fotós kell akkor ott, vagy ha csak ki akarják önteni a szívüket az emberek, akkor is hozzám jönnek. Sose gondoltam volna, hogy lesz még egy családom de megtörtént. Egy nagy családnak vagyok a tagja. Hiába nem vagyunk mindig épp egy országban, vagy éppen egy kontinensen ,de egy nagy család vagyunk és ez teljesen igaz a Scuderia Ferrari csapatára .Kételkedtem az elején amikor ezt mondták, túl hihetetlen volt. Kicsit nehéz is volt megszokni, hogy mindenki ismer mindenkit és jóba vannak. Kik így, kik úgy ,de minden ember ismeri a másikat. Így van ez nálam is . Pár szerelőt és a csapat fontosabb tagjait mondhatom a közeli barátaimnak .Amit sose gondoltam volna, hogy Charles Leclerc lesz az egyik legjobb barátom ,aki szinte már a testvérem .Nagyon jó a kapcsolatunk ,szinte mindent elmondunk egymásnak. Ez kicsit nehéz volt az elején főleg, hogy Charlesnak barátnője van. Kicsit döcögősen indult a kapcsolatunk Charlottetal, hiszen nagyon sok időt töltöttünk együtt a fiúkkal ,de egy hétvégén nagyon jól elbeszélgettünk és mondhatni a legjobb barátnőm lett. Carlost is imádom, nagyon jó fej
Minden kis hülyeségben benne van
Így volt az akkor is amikor fogadtunk, hogy nem tud meginni húzóra 2 kupica pálinkát . De hát ő váltig állította, hogy márpedig neki menni fog, hát nem sikerült ,hiszem ez nem tequila.A fogadásunk tárgya pedig az volt ,hogy az egyik nap felgumizott hajjal kell megjelennie. Hát elég furcsán nézett ki, és úgy is néztek rá ,hiszen csak elől tudtuk neki felgumizni ,de azért aranyos volt tőle, hogy képes volt így megjelenni a paddockban és az egész csapat előtt.Persze Mattia abban a pillanatban kivette a hajából a gumit amint meglátta, de azért öt is megmosolyogtatta rendesen. Vissza térve Mattiara ,az elején nagyon tartottam tőle, elvégre mégis csak ő a főnök . De miután az ember megismeri rájön ,hogy az álca mögött, amit a médiának mutatt teljesen már ember van akinek vajból van a szíve. Nagyon sokat beszélgettem vele, és sokat mesélt ő is magáról és a családjáról. Megérti hogy hiányzik a családon, hiszen mindenki így érez de majd megszokom, hogy már nem tudunk sokszor minden nap ,vagy 2 naponta beszélni mert nincs rá idő. Ő elvárja hogy az ember a munkában a maximumot kihozza, de munka után már lazítani lehet. Persze néha munka közben is jól jön így kis lazítás ,de ezért csak mértékkel ahogy mondani szokta.

Vissza térve épp hazafelé tartok a lakásomba. Végre már csak a kulcsomat kell megkeresnem ,amit miután megtaláltam ,a zárba helyezek. A bőröndeimmet magam után tuszkolva az ajtón ,belépve egy ismeretlen cipőt és kabátot láttam a fogason. Beljebb lépve a nappaliban, a kanapén egy plédet láttam összegyűrve és a tv is szólt .Én biztos nem hagytam így egy hétig ,az kizárt.A konyhából csörömpölést hallottam ,így arra felé vettem az irányt. A bőröndeimet magam után húzva ,egy férfit láttam aki a hűtőmben turkált.
-Te hogy kerülsz ide?És ki a fasz vagy te?-Ellégé kiakadtam amikor hazaértem, és egy ismeretlen ember van a konyhámban.Táskáimat kiengedtem a kezemből és hangos csattanással a földre hultak. Az ismeretlen megfordult, és akkor tudatosult bennem ki is van a házamban.Hiszen ki nem ismerné ,Max Verstappent aki forma-1 világbajnok, és nem mellesleg nem ismeretlen a forma-1 világában, hiába másik csapatban vagyunk.
-Max Verstappen.-Válaszolta és utánna vissza fordult a hűtöm felé ,amiben félig benne volt. Nem foglalkozva vele hogy én is itt vagyok ,és ő az idegen a házamban.
-Megtennéd, hogy válaszolnál a kérdésemre és nem pakolnád ki a hűtöm?-erre a kérdésre nagy nehéz megfordult egy tál gyümölccsel a kezében ,amit a konyhapulra tett és unottan rám nézett.
-Charles mondta, hogy itt lehetek egy pár napot, hiszen te úgy sem vagy itthon, így nem kellet szállodába mennem, hiszen én most nem igazán tudok otthon lenni. Tekintve ,hogy telle van a házam festőkkel.-Az állam kontkrétan a padlót verte amikor ez meghallottam . Oké ,hogy adtam Charlesnak egy kulcsot, hogy ha nem vagyok itthon akkor legyen valaki aki be tud néha ide nézni ,hogy minden rendben van-e, de ezt sose gondoltam volna ,hogy valakinek csak úgy oda adja.
-És te úgy gondoltad hogy ide jössz anélkül ,hogy velem azt bárki is meg megbeszélte volna.- ő erre csak vállat vont és tovább folytatta a kis dolgát a konyhában.
-Nem pakolsz ki? Úgy tudtam csak 3 nap múlva jössz haza, addigra én is eltűntem volna ha minden jól megy.
-Bocs hogy előbb jöttem haza és nem akkor amikor az a barom mondta.-erre csak elmosolyodott
-Hívd fel azt a barmot, hogy tudja hogy itthon vagy. Amúgy a vendégszobába vagyok. Nyugi nem nyúltam semmihez ami nagyon személyes lenne.-kacsintott mire én sarkon fordultam ,és már hívtam is azt a jó madarat, hogy ez mégis hogy gondolta.Pár csörgés után végre fel is vette ,de mire beleszólhatott volna addigra én már belekiabáltam.
-Itthon vagyok te nagyon okos! Ezt mégis hogy gondoltad?Idegenek engedsz a házamban úgy ,hogy nem is tudok róla.-a vonal másik végén csak egy meglepő halk hang szólalt meg. Szerintem fel sem fogta ,hogy miről van szó. Lemerem fogadni éppen aludt.
-Dehogy vagy itthon,3 nap múlva jössz haza. Szóltál volna ha előbb jössz meg.-értetlenkedett a telefonba. Mire leesett neki, hogy bizony otthon vagyok, egy idegen emberrel a házamban.
-Jézusom Cassandra ,annyira sajnálom. Csak Maxnak szüksége volt egy helyre, ahol meghúzhatja magát ,és úgy gondoltam ,mivel te úgy sem vagy itthon ezért ott lehet nálad ,így van aki vigyázz a lakásra.-miután sikeresen kimagyarázta magát ,hogy mit miért tett és hogy gyakorlatilag Max nem ismeretlen, csak mi eddig nem beszéltünk ,letettük a telefon és visszamentem a konyhába. Max épp kávét főzött. Nagyon jól kiismeri magát a konyhába ahogy elnézem ,holott nem is ő lakik itt.Miután lefőtt a kávé megfordult és a konyhapult felé mutatott ,hogy üljek le. Mintha engedély kellet volna hozzá ,na persze.Velem szemben leült ő is a pult másik oldalára és rám emelte a szemeit. A kávéát kavargatva megszólalt.
-Nem tudtam, hogy nem mondta neked, hogy ide engedett hiszen kulcsa is van a lakásodhoz. De ha nagyon zavarok ,akkor összepakolok és elmegyek egy szállodába.-elgondolkodtam ugyan ezen a lehetőségen. De miután Charles meggyőzött ,hogy 3 napot csak kibírunk egymás mellett,és nem mellesleg ő nem marad sokat itthon ,hiszen elég sok dolga akad a ház körül is ,és a verseny miatt is, így úgy gondoltam, hogy 3 napig maradhat de tovább nem.
-Hát ha eddig itt voltál ,akkor most már ezt a pár napot kibírjuk talán egymás mellet. Amúgy Cassandra Cooper vagyok. Mi még nem beszéltünk eddig, szóval hello.-nyújtottam a kezem felé amit ő vigyorogva meg is fogott.-Max Verstappen ,de ezt szerintem tudod és én is tudom ki vagy . Nyugi vak nem vagyok én sem.-értetlen fejem láttán folytatta.-szoktalak látni a paddockban a fiúkkal, és az intejúkon is. Meg amúgy is elég sokat szoktak rólad beszélni . Nyugi még mielőtt megkérdeznéd semmi olyat, csak mindig mondják ,hogy most ezt csináljátok, vagy azt vagy éppenséggel azért nem vagy velük mert más dolgod van.-miután megköszöntem a kávét ,szólt hogy ő most elmegy mert dolga van ,de ha nem gond akkor este felé jön. Én erre csak simán válaszoltam, hogy tudod hol a kulcs és halkan jöjjön be hátha már alszok, hiszem holnap sok dolgom lesz.
Miután elment bementem a szobámban kipakoltam a cuccaimat . Elraktam mindent amit kellet, és neki álltam mosni. Elmentem a fürdőbe elvégeztem a kis dolgokat, amire egész utam alatt gondoltam.

Itt még nem gondoltam arra ,hogy hiába a furcsa helyzet ,valami egész más veszi kezdetét az életemben.Nagyon más lesz minden...

Unknown Friend (M.V.)Where stories live. Discover now