Újra itt vagyunk. Ismét kezdetét vette a szezon. Elkezdődnek nemsokára a téli tesztek, most jelenleg Maranelloba vagyok még a gyárban. A csapat és a szerelők azon dolgoznak ,hogy az autó ismét olyan jó legyen mint a tavalyi szezon alatt volt. A tárgyalóban voltunk a többiekkel. Épp azon dolgozunk ,hogy mit hozzunk nyilvánosságra az autót illetően.
-Mi lenne ha ismét egy videót csinálnánk, de várnánk vele addig amíg a tesztek elkezdődnek. Persze ,nem kell mindent a videóba beletenni ,de lehet így könnyebb lenne.
-Nem is rosz ötlet. Tavaly is jól sikerült. Próbáljuk majd meg.-ezek szerint Binottonak tetszik.
-Arra gondoltam ,hogy most a fiúk is benne lennének. Elmondanák mennyivel más vezetni az idei autót mint a tavalyi, vagy valami ilyesmi. Ezt még ki kell gondolni.-vázoltam fel az ötletemet.
-Mi benne vagyunk.-ezek szerint nem lesz itt gond.
-Jó akkor ha ennyi volt mindenki mehet, még rengeteg dolgunk van a tesztek előtt.
-küldött mindenkit el Mattia.Pár óra múlva az irodámban voltam és a monacói házakat nézegettem. Rengeteg volt ,amint megláttam az árukat azt hittem rosszul leszek.
-Hahó bebújhatunk?-a fiúk voltak ,ezek szerint ők is végeztek.
-Persze gyertek csak be.-már be is jöttek és ültek is le az asztal elé.
-Mi a helyzet Maxal?-Kérdezett rá Carlos?
-Jól van. Ő is most a gyárban van. Keveset ugyan, de tudunk beszélni. Ellégé fáradt volt tegnap ,későn végeztek.
-Hát itt sem piskóta a dolog.-ásított egy nagyott Charles.
-Hát nem ,de ha újra nyerni akartok akkor muszáj mindent megtenni. -mondtam nekik.
-Igen tudjuk.-helyeselt Carlos.
-Még mindig dolgozol?-hajolt át az asztalon Charles. Így láthatta hogy mit csinálok éppen.
-El akarsz költözni?Miért nem jó a mostani lakásod?- látta a megnyitott oldalt a gépen, és észre vette hogy házakat néztem.
-Szerintem nem egyedül akar költözni. Igazam van?-mosolygot rám Carlos.
-Igen. Össze költözünk Maxal. A szezon előtt már ott szeretnénk lenni. Persze csak akkor ha találunk egy házat ,vagy egy lakást ami mind kettőnknek megfelel.-meséltem a fiúknak.
-Ez nagyszerű. Nagyon örülök neki, hogy ennyire jól megvagytok. De ha megbánt még él amit ajánlottam, ezt ne felejts el.
-ezek szerint Charles még mindig ki akarja lökni a pályáról ha megbánt.Ezen mosolyogtam egy kicsit.
-Gratulálok én is hozzá. De mi a baj eddig azokkal amiket néztetek?
-Csak annyi Carlos ,hogy amit én mutatók neki az neki nem jó. Vagy túl kicsi ,vagy nem jó helyen van. Ő pedig akkora lakásokat és házakat mutat hogy abba meg 4-5ember is simán elférne . Az áráról ne is beszéljünk. Brutális árba vannak. Jézusom. - hajtottam bele a kezeimbe az arcomat.
-Hát akkor próbáljatok megegyezni valamiben. Mondjuk hogy mekkora legyen. Ha te nem akarsz nagyon nagyot, ő pedig kicsit ,akkor beszéljétek meg hogy kb mekkora házat kerestek.- kösz Charles ,ez eddig nem jutott eszünkbe.
-Már megpróbáltam vele beszélni erről de ,ő nem add alább. Kell neki külön szimulátor szoba ez oké ,meg háló de legyen vendégszoba is ha jön a család látogatóba.- panaszkodtam tovább.-nem ezzel van a baj ,ha nem azzal hogy semmi sem jó neki.-csak sóhajtottam egyett.
-Hát Max nehéz eset és makacs is. De ezt már tudod.- ja feltünt.
-Azért te sem vagy könnyű eset. Mind a ketten makacsok vagytok.-Carlosnak igaza van, de valakinek engednie kell.
-Ha hazamentünk megnézzünk egy párat. De biztos hogy nem fog neki tetszeni.
Már előre félek miatta.
-Miért nem maradtok valamelyikötőknél? -Kérdezett rá Carlos.
-Gondoltunk rá . De hozzám nem fér el az ő cucca ,és hozzá sem az enyém. Szeretnénk egy olyan helyet ami közös, nem pedig az ő lakása vagy az én lakásom.
-Értem már. De mi lesz a lakásokkal?
- Úgy gondoltuk ,hogy még várunk egy kicsit és majd kiadjuk vagy eladjuk valamelyiket, vagy mind kettőt egy idő után.
-Ez jó ötlet. Legalább nem marad a nyakatokon, ha nem akarjátok eladni.-helyesletek rá mindketten.
-De előbb még meg kell találni a jó lakást, de ha így folytatjuk még a nyári szünetbe sem költözünk be.
-Most kinél vagytok többet?
-Mindkettőnknél. Hol itt, hol ott. Már elég zavaró. Azért is kellene minnél előbb találnunk egy másikat.-csörögni kezdett a telefonom. A hívó láttán csak mosolyogtam egyett és fogadtam a hívást.
-Szia drágám. Még mindig a gyárba vagy?- kérdezte meg egyből ahogy felvettem a telefont.
-Szia drága. Igen ahogy látod. De elnézve téged ,te is ott vagy még.
-Igen. Még itt.-látszott rajta hogy fáradt.
-Nézd kik vannak itt velem.-adtam oda a fiúknak a telefont. Videohívásba beszélünk mindig amikor lehet.
-Szia Max.-köszöntek neki a fiúk.
-Sziasztok. Csak nem boldogítjátok a barátnőmet?
-Csak egy kicsit. Tudod hogy ne unatkozzon. - kösz Carlos.
-Ezek szerint olyan laza a munka ,hogy unatkozni is van ideje. Na ezt jó tudni.- a szemét tudja hogy mennyit dolgozok.
-Valaki megteheti, tudod.-Szóltam közbe én is.
-Nana. Lesz ez még fordítva is. De ahogy látom ti is egész jól el vagytok ,ha már ott vagytok a Szandinál.
-Kell egy kis szünet. De most hogy mondod már mennünk kellene. Csá haver majd beszélünk.-gyors köszönés után már mentek is el.
-Ugye tudod hogy rengeteget dolgoznak ők is, nem csak te.
-Tudom. Látszik is rajtuk hogy hullák már, de te is elég fáradtnak tűnsz. Meddig maradsz még bent?
-Még lesz egy kis dolgom . Várom hogy megérkezzen egy email ,de úgy látszik valahol a világhálon el akadt. És ha már itt tartunk ,jobb lenne nem beszélni arról ki mennyire fáradt. Te is ugyan úgy nézel ki mint mi.- mutattam rá arra, hogy ő is ugyan úgy ki van készülve.
-Csak pár nap, és lesz egy mini szünet a tesztek előtt. Ez most egy ilyen időszak. A vissza szokás a legnehezebb.-ebben igaza van. Nehéz visszaszokni a szünet után a komoly munkába.
-Találtál valami lakást?Vagy nem volt időd nézni?-ma még nem küldtük egymásnak semmit.
-Azt nézem de ami nekem tetszik, neked úgy sem fog. Így nehéz lesz bármilyet is találni.
-Jó küldj át párat ami tetszik megnézem őket. De tudod hogy én milyet szeretnék, próbálj meg valami közteset találni.
-Könnyű azt mondani, te is nézhetnél olyat nem csak én. - ne nekem mondja meg hogy miket keressek amikor ő csak olyat küld át ami neki tetszik.
-Jó majd megpróbálok keresni én is. De lehet jobb lenne ha keresnénk egy ingatlan közvetítőt.- lehet igaza van Maxnak.
-Lehet.De akkor is meg kell egyeznünk egy pár dologgal kapcsolatban, mielőtt beszélnénk valakivel.
-Persze ezt tudom. Azt tudod ,hogy én mit szeretnék. Keress valakit holnap. Hátha mire hazaérünk esetleg talál majd valamit, amit meg tudunk nézni.
-Holnap amint lesz időm rá ,keresek valakit.- pittyent egyett a gépem jelezve hogy emailem érkezett. Remélem az amire vártam.
-Max most le kell tennem. Megjött az email amire vártam. Majd később beszélünk. Szeretlek ,szia drága.
-Rendben. Hívlak ha vissza értem én is. Szeretlek szia.-bontottuk a vonalat.
Gyorsan neki álltam a maradék munkámnak hogy minnél előbb végezzek vele.
YOU ARE READING
Unknown Friend (M.V.)
FanfictionEz a történet Cassandra Cooper és Max Verstappen kapcsolatáról szól. Hogyan ismerkednek meg és hogyan alakul a kapcsolatuk kettő ilyen különböző ám mégis hasonló embernek. -Te hogy kerülsz ide?És ki a fasz vagy te?-Ellégé kiakadtam amikor hazaértem...