11.fejezet

1.1K 34 0
                                    

Amikor azt mondta ,hogy tud egy nyugodt helyet ,nem gondoltam arra, hogy az irodájába lesz az a hely.
Helyett foglalt az asztalánál, én vele szemben ültem le az asztal túl oldalán álló, két szék közül ahhoz ,amelyik az ajtóhoz van közelebb.Miután elkészült a két kávé, csak néztem a poharat, benne a fekete gőzölgő itallal.Nem tudtam ,hogy miről szeretne velem beszélni ,így arra vártam hogy ő kezdi el mondani a mondandóját.
-Nézze, először is szeretném megköszönni amit tesz. Tudom ,hogy ez nem lehet könnyű, főleg azért mert egy rivális csapat tagjával kell ezt megoldania. De ez mind kettőjüknek jót tesz majd.-próbálta megmagyarázni, hogy miért is történt ez az egész.
-Elég nehezen értettem meg, hogy ezt miért is kell megtennünk, hiszen le lettek szedve a cikkek amik rólunk kerültek ki. Így nagyon meglepődtem, amikor ezzel az ötlettel elő álltak.-vázoltam fel én is a helyzetet.A férfi csak nézett egy ideig, ami kellemetlen volt. Már a poharát letette az asztalra, és közelebb húzta a székét, hogy rá tudjon könyökölni.
-Megértem ,hogy ez mennyi nehéz így hirtelen ,de mint mondtam ez a helyzet mind kettőjüknek előnyös, és nem utolsó sorban a csapatoknak is.De gondolom ezt már tudja.-Itt csak bólogatva adtam tudtára, hogy erről tudok.
-A csapatokat megértem. Tényleg jó visszhangja lesz majd, hogy ebbe beleegyeztek. De még mindig nem világos, hogy egy cikk miatt miért is kellet minket ebbe belekeverni . Ezt meg lehetett volna oldani máshogy is. Szimplán el mondtuk volna ,hogy barátok vagyunk és semmi több.
-Igen az elején tényleg elég lett volna. De Maxról elkezdtek megjelenni különböző cikkek, miszerint már a kapcsolatuk alatt is csalta a barátnőjét ,ami nem történt meg. Ezek a cikkek úgy állították be, hogy ő csak kihasználja a nőket, és maga lesz a következő akivel ez megtörténik.Már keztek találgatni, hogy  mi mit szólunk hozzá és a Fia ezt mennyire fogja büntetni vagy, hogy magának mennyire fogja megnehezíteni a munkáját a ferrarinál.Egyikünknek sem tesznek jót az ilyen negatív cikkek, és meg kell próbálunk minden tőlünk telhetőt megtenni, hogy ilyennek nem jelenjenek meg. Most mindkét csapatnak a bajnokságra kell gondolnia. Ennek kell a legfontosabbnak lenni. Ezért egyeztünk meg a ferrarival . Ők is úgyan így gondolják mint mi. A bajnokság az első.-persze a bajnokság, hogy is lehetne elfelejteni ezt.
-Szóval ha jól értem, akkor mindezt azért tesszük ,hogy mindkét csapat jó fényben tűnjön fel, és az hogy minket nem húznak le semmilyen cikkek, csak plusz pont.Arra esetleg gondolt valaki ,mi lesz akkor, amikor majd azt fogják találgatni, hogy mégis milyen információkat adtam át Maxnak a csapatról? Mert biztos vagyok benne hogy ez is meg fog történni.-tettem fel a kérdést, ami már elég rég óta foglalkoztatott. De Binotto csak annyit mondott ezt is megoldották, és ugye ott a titoktartási szerződés. Én ezzel ne foglalkozzak, ez most a Fia dolga lesz majd.
-Mint gondolom azt tudja ,hogy ezt a Fia fogja elsimítani-ismét csak bólintottam.-Ezzel nem kell foglalkozni.
-Rendben. Ha mindent megbeszéltünk, akkor én most mennék is ha nem gond. Azt megköszönném, ha megmondaná merre tudok kimenni.-Már épp álltam volna fel, így a poharamat letettem az asztalra, mire a férfi újra megszólalt.
-Nem, nem igazán beszéltünk meg mindent. Lenne itt még egy két dolog.-szemöldökömet enyhén össze húzva néztem a velem szemben ülő emberre. Így már választásom nem volt, vissza ültem a székre, amin eddig helyet foglaltam.
-Mi lenne az?-tettem fel a kérdést. Úgy gondoltam mindent megbeszéltünk már.
-Max.-csak ennyit mondott semmi mást. Már megint vele kell foglalkoznom. Ezek után hallani sem akartam róla ,nem ám hogy még beszéljek is róla, az kizárt .
-Mi van vele?-kérdeztem.
-Nagyon megváltozott ,mióta maguk jóba vannak. Már ha lehet annak nevezni, ami közöttük van.-mikor megszólaltam volna hogy ezt kicsit fejtse ki bővebben, addigra ő folytatta.-Valamikor nagyon kiengyensúlyozott és szinte száguld a pályán, és a többiekkel is rengeteket beszél. Valamikor szinte hozzá sem lehet szólni. Így volt ez miután hollandiából elindultunk. Egész addig semmi baja nem volt, amíg nem kapott ez üzenetet. Onnantól kezdve újra furcsán kezdett el viselkedni ,és csak akkor szólalt meg ha kérdeztük ,és szinte egész úton a telefonját nyomta.Nem szokott így viselkedni . Aztán ma délelőtt ismét történt valami, amint Checo oda adott neki egy táskát, szinte majd felrobbant a dühtől. Miután beszélt a csapattársával, hozzá sem lehetett szólni ,szinte csak elvonult a szobájába és csak akkor jött ki onnan, amikor már dolga volt.-ezek szerint az miatt kapta fel a vizet, mert Checo oda adta neki a táskát.De még mindig nem értem miért volt ez baj.
-Miután ő elvonult megkérdeztem Checot, hogy mit adott neki ,ami miatt ennyire ideges lett. Ő csak annyit mondott, hogy maga kérte meg rá ,hogy adja oda Maxnak.Ezért akartam magával beszélni, mert ez így nem mehet tovább. Kiszámíthatatlan ,ebben a sportban ez nem megengedett ,és neki most a versenyre kell teljes mértékben koncentrálnia ,ha meg akarja idén is nyerni a bajnokságot.-na most légy okos. Erre mégis mit mondjak . Mondjam el az igazat ,hogy szinte nem bírjuk egymást elviselni vagy mit tegyek.
-Sajnálom hogy ezt történik Maxal ,de én nem tehetek ezzel semmit . Nem éppen a legjobb a kapcsolatunk, ezért nem is találkozunk sűrűn ,csak ha össze futunk esetleg valahol.
-Úgy mint most a pályán?Tudom, hogy ő oda ment és láttam hogy maga is onnan jött ki ,és azt is hogy nagyon feldult volt.
-nem fogom neki elmondani, hogy mi történt ,nem rá tartozik.
-Nem történt semmi a pályán. Igen össze futottunk, de ennyi volt az egész.
-Rendben, ha ezt mondja én nem faggatom tovább.Ezek szerint még nem beszélt Maxal és a főnökével sem, ugye?
-Mármint miről kellet volna beszélnem?
-miért történek ezek a dolgok? Hogy lehet ,hogy én nem tudok soha semmiről?
-Lesz egy jótékonysági est majd hétfőn este Monacóban, ahová mind a ketten hivatalosak. Így úgy gondoltuk Mattiaval, hogy együtt kellene majd menniük.De ezt nem nekem kellet volna elmondanom. Ezek szerint megelőztem vele az olaszt.
-Hát igen megelőzte vele, hiszen én erről nem tudtam ,hogy együtt kell mennünk.
-Mind a ketten hivatalosak rá, így az lenne a legjobb ha együtt mennének. -mire folytathatta volna, kivágodott az irodája ajtaja, és a holland férfi állt ott értetlen tekintettel. Nem értette mit keresek én itt, és mit beszélek a főnökével.
-Max ! Legközelebb kopoghatnál is.-szólt neki a főnöke.
-Bocs.Nem tudtam, hogy vendéged van.-nézett végig rajtam, majd utánna egyből elfordította a fejét.Én sem néztem rá a férfira, hiszen haragszom rá azok után amit mondott nemrég . A főnöke csak kapkodta köztünk a tekintetét ,nem értette mi folyik itt.Amint megunta ,hogy mind a ketten szótlanul ülünk vagy éppen állunk, ő szólt közbe.
-Na jó ebből elég legyen . Ez így nem mehet tovább . Szinte érezni lehet a feszültséget kettőtök között ,úgyhogy ezt most szépen megbeszélítek.-adta ki az utasítást. Még jó hogy nem ez én főnököm, így nem kell azt tennem amit mond.
-Sajnálom, de nekem már tényleg mennem kell.Még rengetek dolgom van.-Már indultam az ajtó felé, de a férfi el sem mozdult az útból.
-Arrébb mennél? Így nem tudok kimenni.-de meg sem mozdult.
-Hallotad ,meg kell ezt beszélnünk.
-Mint mondtam nem érek rá.Rengeteg dolgom van még.-Christian csak a fejét rázta.
-Rendben gyerekek ,ez így most nem lesz jó.Max ,kérlek állj el az útból ,hiszen igaza van a hölgynek. Még biztos rengeteg dolga van, és nem szeretnénk bajba keverni.De egyezzünk meg annyiban, hogy ezt még ma este megbeszélik egy vacsora mellett.Abból semmi gond nem lesz majd .-mondta el az ötletét az idősebb férfi.
-Cassandra, köszönöm hogy időt szakított rám és tudtunk egy kicsit beszélni-kezét nyújtva én is kinyújtottam, így kezet fogva búcsúztunk el egymástól.-Max kikiséri, hogy senki sem vegye észre, és addig is meg tudjátok beszélni a vacsora részleteit.-és már ült is vissza az asztalhoz és ahogy láttam már mennünk kéne. De a férfi még mindig ott állt és csak bámulta a főnökét.
-Gyerünk Max, még nekünk is van mit megbeszélni a holnapi nappal kapcsolatban.-erre ő csak sarkon fordult és indult is már el.Én egy gyors viszlát után rohantam is utánna, hogy végre utoljérjem. Nem fogalkozva azzal ,hogy engem ott hagyott már az ajtó előtt állt és várta mikor érek oda.
-Kösz, hogy megvártál- nem tudtam szó nélkül hagyni.
-Miért nem vagy gyorsabb . Nem lehet mindenki olyan lassú mint te.-seggfej.
Indultam ki mellette az ajtón, nem fogalkozva a férfivel ,hagytam ott köszönés nélkül.

Unknown Friend (M.V.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora