5.fejezet

1.2K 41 1
                                    

Az este borzalmasan telt. Nem tudom miért foglalkozok azzal amit a holland férfi mondott ,de nagyon rosszul esett.Régebben nagyon önbizalom hiányos voltam. Nem voltam valami népszerű lány a fiúk körében. Nem azt mondom ,hogy soha nem érdeklődött senki utánnam, de mindig is nehezen nyíltam meg az embereknek, és nekem a tanulás volt az első. Ezt nem sokan fogadták el főleg, azt nem hogy nem adom magam oda azonnal az első randi után vagy, hogy 2 mondat után nem ugrok rögtön bele egy randiba úgy, hogy az interneten találkoztunk.Az utolsó barátommal az elején minden rendben volt . Nagyon kedves és aranyos volt . kb fél évig voltunk együtt ,akkor én már rég a ferrarinak dolgoztam. Az elején minden rendben ment. Elfogadta ,hogy nem sokat tudunk találkozni ,nem tudok mellette lenni minden nap ,amit ő el is fogadott . Így mentünk bele abba ,hogy megpróbáljuk együtt. Az utolsó 1-2 hónapban vettem észre rajta ,hogy máshogy viselkedik amikor együtt vagyunk. Vagy nagyon bunkó, lekezelő volt vagy szinte kenyérre lehetett volna kenni. Mint utólag kiderült addigra már rég egy másik kapcsolata volt, amíg én távol voltam.Sokszor veszekedtünk. Sokszor csúnya dolgokat vágott a fejemhez, miszerint csak azért vagyok a forma-1ben ,mert biztos szét tettem a lábamat, így kerültem be. És most is egy kurva vagyok máskülönben nem lehetnék ilyen jóba a többiekkel,csak úgy hogy amikor szükségük van rá, én ott vagyok és akkor húznak meg amikor csak akarnak.Egy ilyen veszekedésünk közben pont Charles telefonált.  Ő észre vette , gúnyosan rámnézett és számon kérte ,hogy mégis mit képzel magáról a monacói ,hogy csak úgy este felhív amikor otthon vagyok vele. Ebből óriási veszekedés lett ,aminek az lett a vége hogy pofonvágtam, hiszen már nagyon elvetette a súlykot. Arra nem számítottam, hogy ő ugyan így cselekszik majd ,annyi különbséggel ,hogy ő nagyobbat ütött mint én.  Így neki estem a falnak. Ezek után kidobtam a lakásból. Hiába próbált bocsánatot kérni ,hallani sem akartam róla. Nem vagyok hajlandó eltűrni ,hogy valaki csak úgy megüssön, hiszen ha egyszer megtette ,megteszi még egyszer.Másnap már utaztam is tovább a következő versenyre . Amíg távol voltam folyton hívogatott és smskel bombázott. Az elején még bocsánatot kért, mondtam neki ha hazaértem ezt meg kell beszélnünk ,de nem vagyok hajlandó megbocsáltani neki.  Ezek után elkezdett szidalmazni ,hogy mekkora kurva vagyok és nézzek magamra ,örüljek neki hogy egyáltalán van aki elvisel és hozzám ér ,hiszen nem én vagyok a legszebb nő akivel valaha találkozott.Ez ment 1- 2 napig aztán jöttek a képek, hogy ő másik csajjal van és, hogy ő mennyivel jobb mint én minden téren . Tudja, hogy mi kell egy pasinak és bármikor képes neki megadni. Nem kéreti magát és nem kell napokig várnia rá. Tudta ,hogy milyen a személyiségem és nehezen nyílok meg, hiszen az előtt hogy összejöttünk volna, már ismertük egymást az egyetemről. De sose gondoltam volna ,hogy ő ilyen ember valójában.Fiúk egyből észrevették, hogy valami nincs rendben velem, de csak annyit mondtam nekik, hogy egy kis családi zűr van de semmi komoly . Nem akartam őket ezzel terhelni.Ki sem derült volna, ha nem látják meg egyszer az egyik üzenetet amit nekem küldött, amiben éppen engem ócsáról megint. Épp hazafelé tartottunk és nekem volt egy kis dolgom még, így a laptopomon dolgoztam.  A telefonom egy kis asztalon volt előttünk, hiszen egy helyen ültünk mind a 3an.Nem tudtam, hogy látták az üzenetet csak kérdezték, hogy minden rendben van-e velünk. Természetes azt mondtam ,hogy igen semmi gond nincs, de láttam rajtuk ,hogy ezt nem hitték el.Miután hazaértünk Charles hazadobott, hogy ne keljen taxit hívnom, így előbb hazaértem.A lakásomba belépve nem kellet pár perc és megjelent Tom az exem. Számon kért, hogy mégis miről akartam vele beszélni, és mit képzelek magamról, hogy nem beszéltem vele.Erre csak egy újabb veszekedés lett, hogy mégis  ,hogy gondolja hogy ezek után még én beszélek vele ,és azonnal takarodjon el a lakásomból. Nagy nehezen felfogta ,hogy ennek vége ami köztünk van és elment. Nem volt könnyű hiszen a rengeteg bántó üzenet amit kaptam ,nem tett jót az amúgy is labilis lelkemnek ,de megpróbáltam magam túl tenni rajta. Tömtem magamba a csokit, ami egy kis idő után kezdett rajtam meglátszani. Ez után döntöttem úgy ,hogy megpróbálok oda figyelni arra hogy mit eszek ,hiszen nem ér annyit ez az ember ,hogy miatta tönkre tegyem magam.A lányokkal is találkoztam párszor amíg itthon voltunk . Nekik elmondtam nagy vonalakban, hogy mi történt ,de csak annyit, hogy megcsalt és nagyon csúnyán összevesztünk az utóbbi időben.Ők közölték hogy nekik sose volt szimpatikus ,hiába csak a telefon beszélgetést hallották ,akkor sem voltak tőle elájulva. Már egész jól voltam hiszen már eltelt pár hét és keztem magam ismét jól érezni, hála a diétamnak és annak ,hogy néha napján eljártam edzeni vagy valami olyasmit csinálni. Egyik nap Charles felhívott ,hogy otthon vagyok-e. Hallottam a hangján hogy ideges, de nem mondott semmit, hogy mi történt. Miután ide ért elkezdett kérdezősködni ,hogy mi történt köztünk, de nem akartam neki elmondani ,csak annyit mondtam ,hogy szakítottunk. Semmi komoly . Ő ezt nem hitte el ,és csak kérdezősködött tovább. Mire többszöri kérés után elmondta, hogy találkozott Tommal és elhordott neki mindennek, és mindet elmondott hogy mi történt közöttünk. Hogy én egy prűd kurva vagyok stb. Itt már nem bírtam tovább és kifolyt a könny a szememből . Hiszen nem elég ,hogy engem teljesen magalázott ,de még a barátomnak is mindennek elhordott. Nem tudtam, hogy nézhetnék ezek után a fiú szemébe. Rettenetesen szégyeltem magam . Nem mertem ránézni, csak kértem tőle, hogy menjen el ,de ő inkább oda jött hozzám szorosan megölelt és nyugtató szavakat mondott . Kérte hogy mondjak el mindent ,ne titkoljak el előle semmit. Mire nagyon nehezen megnyíltam neki, ő csak újra magához ölelt és megnyugtatott, hogy soha de soha, nem engedi meg annak a szemétnek, hogy újra a közelemben jöjjön és újra megbántson. Nem is tudom mit tettem volna ,ha nem így fogadja el azt ami történt. Hiszen ő ha úgy vesszük, a főnököm is, de egyben a legjobb barátom is lett ezek után. Felhívta Charllotét, hogy ha tud jöjjön ide mert most szükségem lenne egy barátnőre és tudja hogy nagyon jól kijövünk egymással. Persze a lány azonnal jött ,így 15 perc múlva már mellettem volt és épp fagyit majszoltunk a kanapén. Miután a fiú közölte ,hogy látja hogy már nincs rá szükségünk, egy vigyázz magadra és hívj azonnal ha bármi van tőlem elköszönt, majd ment a barátnőjéhez. Addig én elvonultam a fürdőbe, hagytam őket nyugodtan egyedül.Nagyon sokat köszönhetek mind a 2 embernek de inkább a fiúnak, hiszen azóta olyan lett mint egy védelmező bátty . Pedig én vagyok nála az idősebb 1 évvel de mindegy.
Most sem volt ez másképp. Este hallottam, hogy valaki kopog az ajtómon de nem foglalkoztam vele.  Nem volt erőm hozzá .  Holnapra össze kellett szednem magam, hiszen a munka nem vár. Miután nem nyitottam ajtót és megunta az a személy, hogy hiába kopog kaptam egy üzenetet tőle ,hogy legalább csak írják neki hogy jól vagyok-e ,mert addig nem tud megnyugodni. Írtam neki hogy rendben vagyok csak fáradt voltam, ne izguljon ,minden rendben van velem és készüljön a holnapra. Hiszen van egy kis meglepetésem számára és Carlos számára ,de ennél többet nem mondok neki ne is faggason.

Unknown Friend (M.V.)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن