46.fejezet

728 24 0
                                    

Max elment az egyik barátjával találkozni, így kihasználva a helyzetet hogy egyedül vagyok itthon ,gyorsan megcsináltam a teszteket.Igen teszteket mert 3-at vettem. Ha mind a 3 azt mutatja akkor biztos igaz. Nagyon félek, hogy mi lesz az eredmény főleg ,hogy Max mit fog szólni majd hozzá. Nem igazán beszéltünk még a gyerek témáról, így félek hogy, hogy  fog majd reagálni.
Szinte óráknak tűnnek a percek. Olyan érzésem van mintha sose telne le az idő.
-Szandi itthon vagy?-kiáltott Max. Ő meg mit keres itthon?Gyorsan kimentem a fürdőből.
-Hol lennék? De te mit keresel itthon? Nem úgy volt hogy találkozol az egyik haveroddal?-mentem hozzá a nappaliba.
-De,de közbe jött neki valami. Így ha már arra jártam bementem a boltba vettem ezt azt. Mit szólnál hozzá ha összedobnánk valami ebédet. Segítek is ha szeretnéd. Vettem egy csomó zöldséget és husit is.-kezdett el kipakolni.
-Jó benne vagyok. Mit szeretnél enni?- mentem oda a konyhapulthoz hogy lassan mit vett.
-Valami husit és salátát. - nagyon nagy segítség.
-Oké. Öhm gyorsan el szaladok a mosdóba és mindjárt jövök.-ott hagytam a teszteket. Nem akarom hogy lássa őket.
Meg sem vártam hogy bármit is mondjon. Beérve gyorsan bezártam a fürdő ajtaját és egy mély levegő után, remegő lábakkal mentem oda és néztem meg őket. Pozitív. Mind a 3. A szemeimet el lepték a könnyek. Örültem de féltem is. Nem tudom hogyan mondjam el neki. Álljak csak oda elé és mondjam meg nyíltan, hogy hahó terhes vagyok. 
Pár percig még bent maradtam és gyorsan el raktam a fiókba őket, hogy ne vegye észre.
Megpróbáltam úgy tenni mintha minden rendben lenne, és vissza mentem hozzá.
-Már azt hittem oda ragadtál.-kezdte el aprítani a húst.
-Már itt vagyok. Mi lesz belőle?- mentem oda mellé és néztem mit csinál.
-Úgy gondoltam legyen gyros. Találtam itthon hozzá pitát.- tette le a kést maga mellé.
-Az jó lesz. Segítsek?- már oda is adta a kést. Így én folytattam a hús készítését.
-Mivel én ezt csinálom, így a tiéd a saláta.
Nem én fogok mindent  csinálni.
-A hús felét megcsináltam. -Mutatott az előbb említett csirkére.
-Jaj nagyon sokat csináltál. Azt mondtad segítesz. Úgyhogy tessék.-tettem neki oda egy kést.
-Jó akkor megcsinálom a salátát.-én csak megforgattam a szemeimet rajta.
Már a hús készen van, így csak be kell segítenem neki, hiszen csak a szája járt nem a keze.
Alig csinált valamit ,így elkezdtem aprítani a hagymát hozzá. Nem figyeltem és véletlenül belevágtam az újjamba.
-Au.-gyorsan mentem oda a mosogatóhóz és keztem el leöblíteni róla a vért.
-Hozok sebtapaszt.-ment is gyorsan a fürdőbe.
Vártam rá de nem ért vissza, így betekertem az újjamat egy papírtörlőbe és mentem utánna a fürdőbe.
-Nem találod a sebtapaszt?-ott ült a fürdő közepén körülötte a 3 tesztel.
Amit észrevettem szinte a rosszul lét  kerülgetett. A legalsó fiókba tettem, mert azt szinte alig használjuk. Mégis észre vette őket.
-Ezek mégis mik?-vett fel egyet, és mutatta felém.
-Hát nem sebtapasz.-próbáltam oldani a helyzetet, több kevesebb sikerrel.
-Ne szórakozz velem. Mikor csináltad, és mikor akartad elmondani?-kelt fel a földről.
-Max. Nem tudtam hogyan mondjam el. Ma csináltam őket amikor elmentél ,de közbe hazaértél, és nem tudtam még az eredményt. Utánna jöttem be megnézni. Nem tudtam hogy hogyan fogsz reagálni rá.-mentem be a fürdőbe,hiszen eddig az ajtóba álltam.
-Nem is akartad elmondani,hogy tesztet csinálsz? Vagy hogy mire gyanakszol? -állt még mindig a fürdő közepén.
-Nem gondoltam volna én sem. Még akkor sem amikor rosszul lettem. De biztonság kedvéért csináltam meg őket hogy megnyugodjak ,de ezektől csak idegesebb lettem.-keztem el könnyezni.  Azt hittem majd én mondhatom  el neki, és megpróbálom valahogy felvezetni a helyzetet. Nem volt időm meg arra sem hogy feldolgozzam.
-Akkor ezek szerint te is most tudtad meg?-ennyit vett ki abból amit az előbb mondtam?
-Igen. Fel akartam előbb én is dolgozni, de nem hagytál rá időt.-jött közelebb hozzám, és gyorsan magához húzott és egy forró csókba fortunk össze.
-Nagyon szeretlek.-vált el tőlem, de még mindig szorosan öleltük egymást.
-Ezek szerint nem haragszol?-probáltam meg felnézni rá.
-Már miért tenném?-tolt egy egy kicsit magától.
-Apuka leszek. Ezt el sem hiszem. -gyorsan megemelt és úgy ölelt magához.
-Köszönöm.- az ő szemei is könnyesek voltak nem csak az enyémek.
-Nagyon, nagyon szeretlek.-fogtam meg az arcát és húztam le magamhoz.

Unknown Friend (M.V.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora