28.fejezet

839 27 0
                                    

Épp meg akartam kérdezni tőle hogy mit mondtak neki az orvosok, amikor valaki kopogott az ajtón.
-Sziasztok. Nem zavarok?-Christian dugta be a fejét. Ezek szerint vége a versenynek.
Gyorsan felültem a kanapén, azért mégis csak egy csapatfőnök áll majd velem szemben.
-Nem dehogy is, gyere csak be.-mondta neki Max. Ő is egy kicsit feljebb ült ,de most is látszott rajta hogy valamilye fáj.
-Hogy vagy? Elég durvának tűnt a helyzet kintről nézve.
-Jól vagyok, nincs semmi komoly. Hát belül sem volt valami könnyű kezelni, főleg amikor mondták ,hogy füstöl az autó hátulja.
-Nem tudjuk még mi történt ,de a fiúk egész éjjel azon fognak dolgozni, hogy minnél előbb kiderüljön.Mit mondott az orvos?-kérdezte meg tőle azt amire nekem nem volt lehetőségem.
-Szerencsére nincs semmi komoly. Kicsit meghúztam a hátamat. De nem érzek semmit, csak akkor amikor fel akarok ülni vagy állni. Nyugi, soha semmilyen körülmények között nem hagynám ki az utolsó versenyt.-képes lenne és még törött kézzel is versenyezne.
-Vége van a versenynek?-Szólaltam meg először, amióta Horner is itt van.
-Igen. Szép munka volt  a ferraritól. Carlos maradt az első, Charles a harmadik. Checo a második lett.-utolsó mondatát Maxnak címezte.-Ő is jön amint végeznek.
-Nekem már ideje lenne mennem. Majd szólj hogy mikor végzel ,és akkor majd jövök én is.-hajoltam hozzá és nyomtam egy puszit az arcára.-Ne erőltesd meg magad, jó?-ő csak bólogatott hogy megértette.
Már álltam is fel mellőle, de az előtt hogy kimentem volna, még megköszöntem Hornernek hogy meg engedte ,hogy át jöhessen Maxhoz.
-Nagyon szívesen, de ezen nincs mit megköszönni ,ez természetes.Balesete volt, még jó hogy átjöttél hozzá. A végén még képes lett volna ő átmenni a ferrarihoz ,hogy megnyugtasson hogy jól van. -Gyors viszlát után már indultam is vissza a csapatomhoz.

Külső szemszög:

Amint a lány kiment Max nagyot sóhajtott. Horner csak a szemét forgatta, hiszen tudta hogy nem mondta el a férfi az igazat a lánynak az állapotával kapcsolatban.
-Akkor most mond el az igazat.-szegezte neki az idősebb férfi.
-Mondtam hogy csak a hátamat húztam meg kicsit, nincs semmi más.
-Nekem ne hazudj. Tudod nagyon jól hogy megkapom majd a leleteket, és kétlem hogy Cassandra ezt elhitte. Örülj neki hogy nem faggatott tovább.
-Jó rendben. 3 nap szigorú pihenőre vagyok fogva, hogy a következő versenyen ott tudjak majd lenni. Valami hülye izomlazított kell majd használnom a hátamra. Kicsit nagyon megütöttem magam, de kaptam fájdalomcsillapítót hogy ha rosszabb lesz ,vegyek be belőle.
-Így már mindjárt más.-ült le vele szemben a főnöke, hiszen egész idáig állt a pihenőben.
-Köszönöm hogy megengedted hogy átjöjjön.-Nézett rá a pilóta.
-Ugyan már, mondtam hogy ez természetes . De azért lehetőleg többször ne menj neki a falnak, csak hogy itt lehessen.
-nevettek fel mindketten.
-Ahogy látom, ez már elég rég óta nem csak egy áll kapcsolat ,igazam van?
-Igen. Már egy ideje komolyan gondoljuk.
-Sejtettem, már akkor amikor a gyárba voltál és beszéltél vele. Nagyon örülök nektek, komolyan mondom. Cassandra nagyszerű nő, jobbat nem is találhattál volna. Csak annyit kérek ,hogy vigyázz rá és lehetőleg ne szúrd el vele.-kérte meg rá a fiatalabb férfit.
-Mindent megteszek annak érdekében hogy ne szúrjak el semmit. De ez nem megy mindig olyan könnyen.Ő nem olyan mint azok a nők akikkel eddig együtt voltam, és szeretném jól csinálni. De valami mindig közbe jön.-Sóhajtott fel.
-Igen, hallotam róla.-kérdőn nézett a fiatalabb férfi az idősebbre.
-Geri elmondta. Ahogy azt is hogy beszélt veled és vele is. Neki is nagyon szimpatikus.
-Soha többet nem akarom megbántani, de félek hogy lesz még hasonló alkalom.
-Biztos hogy lesz majd. De addig nincs baj amíg meg tudjátok beszélni.-biztosította róla a férfit.
-Akkor ezek szerint a szerződést konkrétan szét is lehetne tépni ,nem?Együtt vagyunk ,ezen nincs mit megjátszani.-szegezte neki a kérdést.
-Azért ez nem úgy megy. Még mindig rivális csapatban van. Lehet, hogy a ferrari bele ment ebbe az egészbe, de nem ment olyan könnyen.
-Ezt hogy érted? Úgy tudtam hogy nem volt semmi gond a vezetőséggel.
-A vezetőség mindkét oldalról belement ,de Binotto nem igazán örült neki. Fontos neki a lány ,így őt kicsit nehezebb volt meggyőzni. De ismer téged, és szerencse hogy jóba vagytok ti is, így nehezen de belement.
-Nem tudtam hogy baj volt Mattiaval.
-Nem, mert nem mondtam el. Mint mondtam fontos neki a lány, és nem csak neki. A fiúkkal is nagyon komolyan a kapcsolta. Fontos ember a csapatban. A média rész épp annyira fontos, mint az amit a pályán mutatunk. Ő ezen kívül még rengeteg mással is foglalkozik, intézi a szponzorokat is. Szinte ő az egyedüli aki tárgyal velük.
-Te honnan tudsz ennyi mindent?
-Ha nekünk kellet volna abban az évben egy sajtós, mi is őt vettük volna fel. Pont ezek miatt a dolgok miatt.-Meg értette a férfi amit most hallot. Tudta hogy a lány fontos ember a csapatában ,hiszen rengeteget dolgozik, de sose értette hogy miért kell ennyi mindent csinálnia. Így már minden világos neki.
Még beszélgettek egy kicsit, amikor egy boldog mexikói lépett be a kis szobába, egy kupával a kezében.
-Szia haver ,ugye jól vagy?-kérdezte meg a társát.
-Igen, jól vagyok. Látom jól sikerült a verseny-mutatott rá a trófeára ami a kezében volt.
-Igen, de lehetett volna jobb is.De az a lényeg hogy te jól vagy.
-Sajnos én elcsesztem, de még nincs vége. Most hogy állunk pontok alapján?
-Kérdezte meg a főnökét.
-Még az első vagy. De csak pár pont különbség van közted és Charles között.Nagyon meg kell majd nyomni az utolsó versenyt. Jó lenne ha a tiéd lenne majd a pole, és akkor onnan könnyebben menne talán a verseny. Főleg ha Checo behúzza a második helyett, akkor talán még tudnánk fogni a ferrarit.-mondta nekik a csapatfőnök.
-Mindent meg fogok tenni hogy összejöjjön.-biztosította róla a sérült férfi.
-Ahogyan én is.-válaszolt most a mexikói.
-Tudom fiúk. Mindenki bízik bennetek ahogyan én is. Na de most menjünk, nézzük meg hogy hogy állnak a többiek. Maxnak pihennie kell minnél előbb. -Így mind a hárman kimentek , a férfi pihenőjéből ,hogy megtudják mi is történt az autóval.

Unknown Friend (M.V.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant