10.fejezet

1K 30 0
                                    

Már csütörtököt írunk. Ma érkeznek meg a csapatok rajtunk kívül, hiszen mi már hétfő este óta itt vagyunk. A fiúknak különböző programokat találtunk ki. Rengeteg rajongó volt, akik imádják őket.Hamar eltelt a hét, hiszen nekem is rengeteg munkám volt . Szeretném ha minden rendben menne a holnapi délután, hiszen lesz egy nagy közönség találkozó, ahol minden csapat ott lesz.Maxal egész héten nem beszéltünk, és nem is találkoztunk. Írtam neki ugyan, hogy Monzába vagyok és a ruháját nem tudtam neki oda adni, így még mindig nálam van, de majd itt megkapja ha találkozunk. Ő erre csak egyszerű okét írt, semmi mást. Luisanak elmondtam, hogy  nála aludtam és az ő ruhái vannak nálam ,de ne képzeljen bele semmit. Nem firtatta tovább, amit köszönök is neki.

A boxutcába kiérve már láttam, hogy lassan mindenki megérkezik . Talán a pilóták lehetnek azok az emberek akik még nem érkeztek meg. Nekem egy megbeszélésen kell részt vennem, ahol a többi csapat sajtósa lesz ott, és a holnapi naptól egyeztetünk. Épp oda tartottam, amikor szembe jött velem egy boldog Sebastian Vettel.
-Szia Seb.
-Szia Szandi, jó téged látni . Szinte mindig csak azt látom, hogy ide futsz meg oda, egy percre sem lehet elkapni téged.
-Hát, sajnos most is épp egy megbeszélésre megyek, a holnapi nap miatt kell egyeztetnünk.
-Á igen, már mondta nekünk is Maggie, de nem árult el semmit.Gondolom belőled sem húzok ki semmit, igazam van?
-Sajnálom, de nem.
-Na, majd holnap kiderül milyen őrültség lesz.
-Gondolod hogy az lesz?-érdeklődtem a férfinél, hiszen nagyon is jól ismeri a volt csapatát. Tudja hogy milyenek ,főleg ha monzáról van szó.
-Tudom hogy az lesz, csak azt nem hogy mi.
-Túl jól ismersz minket ,téged nem lehet becsapni.
-Viccelsz velem, mindig át láttam a kis trükkökön. Tudom hogy mennyire fontos ez a hely a csapat számára.Hihetetlenek itt az emberek. Sokan most is megállítanak és elmondják, hogy mennyi hiányozni fogok nekik jövőre. 
-Mindenki szeret téged Seb, és nagyon fogsz hiányozni ennek a sportnak.-még mindig nem hiszem el hogy ez az utolsó szezonja.
-Hát igen, nekem is nagyon hiányozni fog, de a családom az első, főleg a gyerekeim. Így is nagyon sok időt töltöttünk külön.-megértem, hiszen a családnál nincs fontosabb.
-Azért remélem nem felejtesz el minket, és minimum a versenyek felén ott kell lenned.
-Ott leszek kislány ne félj ,amennyin csak lehet.Na de gyere, ölelj meg gyorsan, hiszen gondolom már rég ott kellene lenned.-Gyorsan megöleltük egymást, és egy gyors búcsú után mentem is tovább.
Miután a hosszú megbeszélésnek vége volt ,már csak a csapattal kellet egyeztetnem, hogy a holnapi nappal kapcsolatban. Amint azzal megvoltam már indultam vissza a hotelba ,ahol egész héten megszálltunk.

Másnap délután mindenki izgatott volt, hiszen nem sokszor fordul elő az, hogy ennyi ember előtt tudunk egy közönség találkozót tartani. De minden lehetőség kihasználunk amit csak lehet, amíg a covid újra közbe nem szól.
Miután minden csapat tagjai megérkeztek ,kezdetét vette végre az egész.A rajongók imádták, és ahogy láttam a pilótáknak is tetszett.Talán lesz még ebben az évben ilyenre lehetőség, de majd kiderül.
Már végeztünk. Épp szólni akartam a fiúknak ,hogy mára ennyi volt menjünk, amikor beleütköztem valakibe.
-Sajnálom ,nem haragudj nem láttalak.
-Semmi baj nyugi én sem figyeltem.-lóbálta előttem a telefonját.
-Amúgy mi még nem találkoztunk, legalábbis személyesen .Yuki vagyok.
-Cassandra de csak Szandi.-épp kérdezni akartam tőle, hogy hogy tetszett neki ez az egész ,hiszen ő már megy, amíg a csapattársa még valahol beszélget.De valaki a férfi nevét kiáltotta egyre közelebbről.
-Yuki, már meg sem vársz?  Szégyeld magad.-A francia pilóta ért oda hozzánk. Ezek szerint ő kereste annyira. Mire észrevette, hogy ott állok engem egy nagy öleléssel köszöntött.
-Szia Pierre.Neked hogy tetszett? -Húzkodtam a szemöldököm rá nézve, jelezve neki, hogy meséljen csak a Daniel felé köszöntésről.Most is mint már egyszer megtette, az egész közönséggel bekiabáltatta a francia férfi nevét.
-Már lassan kezdek hozzá szokni, hogy így köszöntenek. De nagyon jól esik.
-Azt meg hiszem . Hiszen egyszerre ennyi ember a te nevedet kiállja, hihetetlen lehet.-adtam igazat a férfinek.Egyszer csak hirtelen el kezdett hangosan nevetni. A japánra nézve ő sem értette, hogy mégis most mi baja.Ezzel csak azt érte el, hogy a mellettünk elhaladó red bullos fiúk is ide jöttek, mert nem értették mi a baja a franciának. Aki már szinte a hasát fogva nevetett tovább, így hogy előtte ránk nézett.
-Bazd meg Pierre! Hagyd már abba. Tiszta hülyének néznek minket miattad. Elmondanám végre mi a bajod?-Szólt rá a csapattársa ,mire a francia lassan megnyugodott és félénk kezdett el nézni, hol rám hol Yukira.
-Én még mindig nem értem mi a bajod.-Hát nyugi Checo senki sem érti.
-Jaj ,milyen vakok vagytok. Bocs Yuki tudod ,hogy szeretlek és téged is Szandi, de ez annyira hihetetlen, hogy te vagy a magasabb és nem Yuki.-erre megint elkezdett nevetni.
-Na az kizárt, hogy a Szandi magasabb legyen Yukinal ,hiszen egy kis törpe ő is.Nézd csak meg.-megszólalt azt az ember akivel már egy hete lassan, hogy nem beszéltem.
-Most mondanék valamit ,de inkább befogom a számat . Nem fogok veled ennyi ember előtt összeveszni.-szinte szikrákat szórtak a szemeim ,ahogy Maxra néztem.
-Én nem látok különbséget kettejük között.-mondta a mexikói pilóta ,hiszen nem értette miről beszélnek a többiek.
-Na gyertek álljatok egymás mellé, hadd lássa Checo is ,hogy miről van szó.-már húzott is minket egymás mellé a francia, hogy mindneki lássa, hogy nem sokkal úgyan, de én vagyok a magasabb.Amint meglátták a különbséget ,mindenki jót nevetett rajta ,kivétel mindket.
-Na ebből elég legyen.Mekkorra szemetek vagytok, hogy ezen röhögtök. Nem hiszem el, hogy nincs más ami ennyire vicces lenne ,csak a mi magasságunk.-akadtam ki kicsit ,hiszen nem kiabálhatok ennyi ember előtt. Főleg nem velük.
-Sajnálom . Tényleg igazad van, csak ez kicsit hihetetlen volt, hiszen te sem vagy valami magas. De ezt nem gondoltuk volna ,hogy Yuki nálad is kisebb.-gyorsan vette át a szót a francia férfi.
-Na jó nekem mennem kell, nem érek rá a kis játékaitokra.-hagytam ott a négy férfit és indultam el megkeresni a fiúkat.

Unknown Friend (M.V.)Onde histórias criam vida. Descubra agora