Még az éjjel arra keltem, hogy nagyon rosszul voltam. Hirtelen elkapott a hányinger és nem foglalkozva azzal hogy Max alszik, rohantam is be a fürdőbe.
Nem tudom mennyi ideig lehettem ott de, éreztem hogy valaki a vállamat kezdi el simogatni.
-Hé! Mi történt, rosszul vagy?-kérdezte meg Max ,és tovább simogatta már a hátamat.
-Elrontottam a gyomromat. Nem igazán eset jól a vacsora. Menj aludj vissza, nemsokára úgy is kelnünk kell.-néztem fel rá a wc mellet ülve.
-Ugyan már. Még van időnk bőven. Hozok neked így pohár vizet.-ment ki a fürdöből és pár perc után már egy nagy pohár vízzel jött vissza.
-Köszönöm. -vettem el tőle. Kicsit jobban voltam már, miután kiadtam a gyomrom tartalmát.
Óvatosan felkeltem a földről, Max elvette tőlem a poharat és mentünk is vissza a szobába.
-Biztos hogy jól vagy?-kérdezte meg mikor már az ágyba ültünk.
Nem mertem azonnal lefeküdni, így csak neki dőltem az ágy támlának.
-Feküdj le nyugodtan. 3 óra múlva már kelni is kell. Már jobban vagyok, én is megpróbálok vissza aludni.-nehezen de beleegyezett ,és már fordult is el oldalra. Nem sokkal később én is lefeküdtem és próbáltam aludni. Nem igazán ment olyan könnyen ,mint ahogy szerettem volna.
Kb. Másfél óra múlva már csörgött is a telefon és kellni kellet.
Nagy nehezen mind a ketten kikeltünk az ágyból, és neki álltunk készülődni.
-Nem maradsz inkább ma a hotelban?- már épp indulni akartunk.
-Nem. Már semmi bajom. Menjünk inkább ,mert a végén elkésünk.-A férfi kételkedve de elfogadta a válaszomat és elindultunk ki a pályára.
-Hívj majd fel ha rosszul vagy. Elkísérlek az orvoshoz.- már az autóba ültünk és mentünk ki a pályára.
-Jó, persze szólni fogok.-dehogy fogom ez miatt zavarni. Fontosabb dolga is van ma mint, hogy milyen kis apróság miatt zavarjam.-Na fiúk gyakoroltok,gyakoroltok?Tudjátok ha nem fog menni, akkor veszíteni fogtok mind a ketten.-mentem oda a srácokhoz akik lassan autóba ülnek és mennek ki a pályára az második szabadedzés miatt. Tegnapi első edzés nagyon jó volt, a fiúk benne voltam az első háromban.
-Naná, de ne reménykedj benne, hogy nyerni fogsz. Készülj Cariño veszíteni fogsz.-Carlos nagyon be van zsongva. Lehet félnem kellene, hogy mit talál ki ha mégis ők nyernek.
-Hát drágám.-hangsúlyoztam ki a becézését- ne éld bele magad.-Ő csak vigyorgott tovább.
-Ezek szerint már a spanyol is megy.-utalt itt a drágám szóra.
-Nem igazán. Csak pár szó megy . De lehet előbb utóbb még ez is menni fog.Na de milyennek érzitek a kocsit?-Néztem rájuk.
-Nagyon jó. Meglepő volt a tegnapi edzés.
-szólalt meg már Charles is.
-Az biztos. Nem hittem volna hogy a McLaren ilyen jó kocsit rak majd össze.- igaza van Carlosnak, Lando lett a második és Carlos a harmadik. Így az egyik McLaren befurakodott a két ferrari közé.
-Meg is lepet. De az jobban, hogy a red bull nem igazán mutatta meg mit tud. Egy körre jöttek ki, az szinte semmi volt.
-mondta a spanyol pilóta.
-Egy körre jöttek csak ki. De az is elég jó eredmény volt. A red bull nem az a fajta csapat aki egyből kijátsza az összes kártyáját.- elég jól ismerik már a fiúk a másik csapatot.
-Azért mi sem panaszkodhatunk. Nagyon jó az idei kocsi ,eddig talán még sosem volt ilyen jó.- a spanyol férfi nagyon bízik az idei autóban.
-Max mit mond, milyen lett az autó? -Kérdezett rá Charles.
-Csak annyit mondott, hogy nagyon jónak érzi. Nem igazán beszélünk róla. -mondtam a srácoknak.
-Ez érthető. -utalt itt a két csapatra- eléggé aggasztó egy kicsit azt hallani hogy jó lett a kocsijuk.Mondjuk erre számítani kellet, hogy idén még jobban oda teszik magukat. Már csak a tavalyi év miatt is.
-Azért nem volt az olyan könnyű év Carlos. Eléggé megnehezítette a dolgukat a másik csapat, főleg Max.-Charles a mondata végén egy nagyot sóhajtott.
-Jó ez igaz. De mégsem ők nyertek újra tavaly. Te is ugyan úgy világbajnok vagy már. Adjatok bele mindent amit tudtok fiúk, hogy újra ebből a csapatból kerüljön ki az új bajnok.-néztem komoly tekintettel rájuk.
-Mindent bele fogunk adni.-,helyeseltek mind a ketten a monacói kijelentésére.
-Na de most menjetek, készüljetek. Tuti képeket és videókat akarok a mai napról, úgyhogy csak mosolyogjatok.- vigyorogtam rájuk.
-Persze, ne is szurkolj nekünk csak a munkával törődj. -színlelt felháborodást Charles.
-Ott fogok lenni a többiekkel a garázsban, de szükségem van egy pár tuti fotóra, amit ki tudok tenni az oldalakra -mondtam nekik, pár percig még beszélgettünk de nekik menniük kellet a pályára.
VOUS LISEZ
Unknown Friend (M.V.)
FanfictionEz a történet Cassandra Cooper és Max Verstappen kapcsolatáról szól. Hogyan ismerkednek meg és hogyan alakul a kapcsolatuk kettő ilyen különböző ám mégis hasonló embernek. -Te hogy kerülsz ide?És ki a fasz vagy te?-Ellégé kiakadtam amikor hazaértem...